Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Grodźcu

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25, , fax. 63 307 70 05
  • Data zamieszczenia: 2020-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    Główna 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, , fax. 63 307 70 05
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Grodźcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych na terenie Stacji Uzdatniania Wody położonej w miejscowości Grodziec gm. Grodziec na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 368/1 obręb geodezyjny Grodziec. Zostanie wykonany otwór hydrogeologiczny (S3) o głębokości 59 m.p.p.t. o wydajności ujęcia 70m3/h. Woda przeznaczona zostanie do celów socjalno-bytowych. Zakres robót obejmuje: - odwiercenie otworu studziennego nr 3 zgodnie z projektem robót geologicznych zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Wielkopolskiego z dnia 13 listopada 2019 roku nr DSR-I.7430.58.2019, - przeprowadzenie niezbędnych prób i badań laboratoryjnych, - nadzór geologiczny i opracowanie wymaganej dokumentacji hydrologicznej powykonawczej otworu studziennego nr 3, - opracowanie wymaganej dokumentacji projektowej pompowni głębinowej wody i obudowy otworu studziennego nr 3 wraz z kompleksowym podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody (sieć wodociągowa i elektryczna), - wykonanie pompowni głębinowej wody, zainstalowanie obudowy otworu studziennego nr 3 z kompleksowym podłączeniem do instalacji Stacji Uzdatniania Wody tj. łącznie z dostawą elementów i urządzeń wchodzących w skład studni głębinowej, - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej odwierconego otworu studziennego i pozostałych prac, - uruchomienie i przekazanie do eksploatacji studni głębinowej nr 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, wraz z wytycznymi oraz z opisem stanu istniejącego zawarte są w Programie funkcjonalno-użytkowym – załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ oraz przedmiarze robót na wykonanie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262220-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; Wymagana forma - oryginał 2)Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; Wymagana forma - oryginał 3) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach