Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. ”

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Szczegółowy zakres robót przedstawia sporządzona przez firmę Instalacje Sanitarne projektowanie, nadzór mgr inż. Andrzej Wasiluk, 21-500 Biała Podlaska, ul. Ogrodowa 20 dokumentacja projektowo-kosztorysowa. 4. Na przedmiot niniejszego postępowania, składają się m.in.: a) zabezpieczenie obiektów szpitala w Stację Tymczasową SUW na czas prac modernizacyjnych, tj. do czasu końca zakończenia całego zadania uwzględniając poniższe parametry dla Stacji Tymczasowej to jest:  wydajność -11m3 /h,  podnoszenie - min 50 m H2O,  zestaw hydroforowy o pojemności użytkowej min 3,0 m3 ,  wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji oraz próbne uruchomienie stacji tymczasowej SUW w celu odłączenia stacji podstawowej SUW i włączenie Stacji Tymczasowej do pracy na okres prac modernizacyjnych Stacji Podstawowej,  uzyskanie normowych parametrów wody na stacji tymczasowej przed włączeniem jej do pracy,  włączenie Stacji Tymczasowej do pracy,  utrzymanie normowych parametrów wody na stałym poziomie tak, aby zostały spełnione wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na Stacji Tymczasowej i na obiektach, w czasie trwania prac objętych terminem umownym we współpracy z firmą konserwacyjną szpitala,  wyposażenie Stacji Tymczasowej w moduł alarmowy przekazywania sygnałów na wybrane urządzenia odbiorcze np. smartfony, w formie sms lub inne, b) Modernizacja Stacji Podstawowej SUW;  zdemontowanie istniejących urządzeń technologicznych i instalacji SUW,  wykonanie otworów montażowych w celu wprowadzenia do budynku SUW urządzeń,  montaż urządzeń i instalacji technologicznych, sanitarnych, elektrycznych oraz osprzętu,  wymiana wszystkich rurociągów w rejonie SUW podstawowej, zgodnie z projektem,  modernizacja zbiorników wód popłuczynach i wód z chlorowni.  wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji w tym automatyki oraz próbne uruchomienie Stacji Podstawowej,  uzyskanie normowych parametrów wody na Stacji Podstawowej przed włączeniem jej do pracy,  odłączenie Stacji Tymczasowej,  włączenie Stacji Podstawowej do pracy,  utrzymanie normowych parametrów wody na stałym poziomie tak, aby były spełnione wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia ludzi na Stacji Podstawowej i na obiektach, w czasie trwania prac objętych terminem umownym, we współpracy z firmą konserwacyjną szpitala, c) Wyposażenie SUW w Stację Awaryjną 12-godzinny zapas wody. Technologia uzdatniania oparta jest na filtracji za pomocą filtrów ciśnieniowych;  do Stacji Awaryjnej doprowadzić wodę z istniejącej studni nr 2,  studnia nr 2 do modernizacji,  wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji oraz próbne uruchomienie Stacji Awaryjnej, na wypadek konieczności odłączenia stacji podstawowej,  wyłączenie Stacji Podstawowej (włączenie ręczne),  włączenie Stacji Awaryjnej do pracy (wyłączenie ręczne), d) Docieplenie ścian i fundamentów budynków SUW oraz wymiana okien i drzwi, e) Roboty modernizacyjne wewnątrz budynku SUW- m.in.: wydzielenie pomieszczenia chlorowni, okładzin ściennych, okładzin posadzkarskich, malowanie, f) Sprawdzenie zbiorników:  wypompowanie wody z pierwszego zbiornika, drugi zbiornik pracuje,  odsłonięcie ścian wewnętrznych i wykonanie niezbędnych napraw i impregnacji,  odsłonięcie fragmentów ścian zewnętrznych zbiornika (w rejonie wymiany rurociągu) wykonanie niezbędnych napraw,  wymiana rurociągów wewnętrznych,  wymiana włazów wejściowych, drabinek, kominków wentylacyjnych  wykonanie niezbędnych prób szczelności, dezynfekcji, badań bakteriologicznych, g) Wykonanie modernizacji studni nr 4; 6; łącznie z wykonaniem niezbędnych prac i sprawdzeń przed włączeniem jej do układu podstawowego; h) Przygotowanie instrukcji obsługi dla Stacji Podstawowej i Stacji Awaryjnej, i) Przeszkolenie pracowników w zakresie BHP i obsługi ujęcia wody, j) Wykonanie ogrodzenia wokół SUW ok. 350 m (dokładna trasa ogrodzenia, będzie ustalona w trakcie prac), k) Wykonanie prac związanych z małą architekturą - oświetlenie, utwardzenie terenu, l) Uporządkowanie docelowe terenu budowy, m) Sporządzenie dokumentacji odbiorowej, n) Przeprowadzenie odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga zgodnie z treścią art. 29 ust 3a ustawy u.p.z.p aby osoby wykonujące roboty remontowo - budowlane na placu budowy na rzecz Zamawiającego były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę, a w przypadku zlecenia usługi podwykonawcy przez tego podwykonawcę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia ustawy 26.06.1974 r. – Kodeks pracy w szczególności osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • osoby wykonujące roboty ogólnobudowlane oraz roboty budowlane instalacyjne na placu budowy udostępnionym Wykonawcy przez Zamawiającego - Wykonawca ma obowiązek przedstawienia kosztorysów ofertowych przed podpisaniem umowy: Kosztorys ofertowy – roboty budowlane Kosztorys ofertowy – roboty sanitarne Kosztorys ofertowy – instalacje technologiczne Kosztorys ofertowy – branża elektryczna Wysokość zabezpieczenia: Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 3% wartości umowy brutto Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia na co najmniej 3 dni robocze przed dniem podpisania umowy o zamówienie publiczne, polisy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej). Przedmiotem ubezpieczenia musi być objęta co najmniej działalność gospodarcza Wykonawcy w zakresie wykonywania robót budowlanych z minimalną sumą ubezpieczenia w wysokości 500 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach