Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. ”

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg

  • Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
  • Data zamieszczenia: 2019-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
    ul. Marii Konopnickiej 65
    05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
    tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
    REGON: 00029121000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. ”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Szczegółowy zakres robót przedstawia sporządzona przez firmę Instalacje Sanitarne projektowanie, nadzór mgr inż. Andrzej Wasiluk, 21-500 Biała Podlaska, ul. Ogrodowa 20 dokumentacja projektowo-kosztorysowa. Na przedmiot niniejszego postępowania, składają się m.in.: a)Zabezpieczenie obiektów szpitala w Stację Tymczasową SUW na czas prac modernizacyjnych, tj. do czasu końca zakończenia całego zadania uwzględniając poniższe parametry dla Stacji Tymczasowej to jest:  wydajność -11m3 /h,  podnoszenie - min 50 m H2O,  zestaw hydroforowy o pojemności użytkowej min 3,0 m3 ,  wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji oraz próbne uruchomienie stacji tymczasowej SUW w celu odłączenia stacji podstawowej SUW i włączenie Stacji Tymczasowej do pracy na okres prac modernizacyjnych Stacji Podstawowej,  uzyskanie normowych parametrów wody na stacji tymczasowej przed włączeniem jej do pracy,  włączenie Stacji Tymczasowej do pracy,  utrzymanie normowych parametrów wody na stałym poziomie tak, aby zostały spełnione wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na Stacji Tymczasowej i na obiektach, w czasie trwania prac objętych terminem umownym we współpracy z firmą konserwacyjną szpitala,  wyposażenie Stacji Tymczasowej w moduł alarmowy przekazywania sygnałów na wybrane urządzenia odbiorcze np. smartfony, w formie sms lub inne, b) Modernizacja Stacji Podstawowej SUW;  zdemontowanie istniejących urządzeń technologicznych i instalacji SUW,  wykonanie otworów montażowych w celu wprowadzenia do budynku SUW urządzeń,  montaż urządzeń i instalacji technologicznych, sanitarnych, elektrycznych oraz osprzętu,  wymiana wszystkich rurociągów w rejonie SUW podstawowej, zgodnie z projektem,  modernizacja zbiorników wód popłuczynach i wód z chlorowni.  wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji w tym automatyki oraz próbne uruchomienie Stacji Podstawowej,  uzyskanie normowych parametrów wody na Stacji Podstawowej przed włączeniem jej do pracy,  odłączenie Stacji Tymczasowej,  włączenie Stacji Podstawowej do pracy,  utrzymanie normowych parametrów wody na stałym poziomie tak, aby były spełnione wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia ludzi na Stacji Podstawowej i na obiektach, w czasie trwania prac objętych terminem umownym, we współpracy z firmą konserwacyjną szpitala, c) Wyposażenie SUW w Stację Awaryjną 12-godzinny zapas wody. Technologia uzdatniania oparta jest na filtracji za pomocą filtrów ciśnieniowych;  do Stacji Awaryjnej doprowadzić wodę z istniejącej studni nr 2,  studnia nr 2 do modernizacji,  wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji oraz próbne uruchomienie Stacji Awaryjnej, na wypadek konieczności odłączenia stacji podstawowej,  wyłączenie Stacji Podstawowej (włączenie ręczne),  włączenie Stacji Awaryjnej do pracy (wyłączenie ręczne), d) Docieplenie ścian i fundamentów budynków SUW oraz wymiana okien i drzwi, e) Roboty modernizacyjne wewnątrz budynku SUW- m.in.: wydzielenie pomieszczenia chlorowni, okładzin ściennych, okładzin posadzkarskich, malowanie, f) Sprawdzenie zbiorników:  wypompowanie wody z pierwszego zbiornika, drugi zbiornik pracuje,  odsłonięcie ścian wewnętrznych i wykonanie niezbędnych napraw i impregnacji,  odsłonięcie fragmentów ścian zewnętrznych zbiornika (w rejonie wymiany rurociągu) wykonanie niezbędnych napraw,  wymiana rurociągów wewnętrznych,  wymiana włazów wejściowych, drabinek, kominków wentylacyjnych  wykonanie niezbędnych prób szczelności, dezynfekcji, badań bakteriologicznych, g) Wykonanie modernizacji studni nr 4; 6; łącznie z wykonaniem niezbędnych prac i sprawdzeń przed włączeniem jej do układu podstawowego; h) Przygotowanie instrukcji obsługi dla Stacji Podstawowej i Stacji Awaryjnej, i) Przeszkolenie pracowników w zakresie BHP i obsługi ujęcia wody, j) Wykonanie prac związanych z małą architekturą - ogrodzenie, oświetlenie, utwardzenie terenu, k) Uporządkowanie docelowe terenu budowy, l) Sporządzenie dokumentacji odbiorowej, m) Przeprowadzenie odbioru końcowego, Zamawiający wymaga do Wykonawcy : Obsługi serwisowej SUW w okresie gwarancji, wymagana przez zapisy w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) po stronie i na koszt Wykonawcy w tym:  Wykonawca uwzględni dostępność części po zakończeniu okresu gwarancyjnego,  Koszt przeglądów w okresie gwarancyjnym bezpośrednio wliczony w Ofertę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający - wymaga zabezpieczenia wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 3% wartości umowy brutto. 42. Forma zabezpieczenia: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 43. Zabezpieczenie w formie pieniężnej: Zabezpieczenie w formie pieniężnej należy wnieść przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Rachunek bankowy Zamawiającego na który należy wpłacić zabezpieczenie : nr rachunku 08 80090007 0000 0475 2001 0105, 44. Na wniosek wykonawcy wadium wpłacone przez niego w formie pieniężnej może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 45. Zabezpieczenie w innej formie niż pieniężna: Zabezpieczenie wnoszone w pozostałych formach musi być przesłane ma adres e-mail Zamawiającego na co najmniej 2 dni przed dniem podpisania umowy, zaś oryginał doręczony zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 46. Wymogi dotyczące zabezpieczenia: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w innej formie niż pieniężna musi: 1) być ważne przez okres od dnia podpisania umowy do 15 dnia po upływie okresu obowiązywania rękojmi, 2) musi zapewniać możliwość zaspokojenia roszczeń zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie. 47. Zwrot zabezpieczenia: Zabezpieczenie zostanie zwrócone w następujący sposób: 1) 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (dzień podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy), 2) 30% zabezpieczenia w terminie 15 dni kalendarzowych po upływie okresu rękojmi . Wykaz osób Wykaz robót

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach