Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody i miejskiej oczyszczalni ścieków oraz budowa ujęcia wody w Tykocinie

Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin ogłasza przetarg

  • Adres: 16-080 Tykocin, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7181627 , fax. 85 7181627
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Tykocina reprezentujący Gminę Tykocin
    ul. 11 Listopada 8
    16-080 Tykocin, woj. podlaskie
    tel. 85 7181627, fax. 85 7181627
    REGON: 050659177
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.tykocin.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody i miejskiej oczyszczalni ścieków oraz budowa ujęcia wody w Tykocinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja stacji uzdatniania wody i miejskiej oczyszczalni ścieków oraz budowa ujęcia wody w Tykocinie obejmująca rozbudowę i przebudowę (modernizację) stacji uzdatniania wody oraz budowę ujęcia wody w Tykocinie i przebudowę (modernizację) miejskiej oczyszczalni ścieków w Tykocinie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 odrębne części: Część I- Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) stacji uzdatniania wody oraz budowa ujęcia wody w Tykocinie. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: budowę ujęcia wody, budowę dwóch zbiorników wyrównawczych, budowę zbiorników, budowę osadnika popłuczyn, budowę i przebudowę obudów studni głębinowych, budowę instalacji wod. kan i elektr., rozbudowę i przebudowę budynku SUW, wykonanie zagospodarowania terenu Część II – Przebudowa (modernizacja) miejskiej oczyszczalni ścieków w Tykocinie. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: budowę wiaty, budowę studni kraty koszowej, budowę punktu zlewnego ścieków dowożonych, budowę zbiornika retencyjno uśredniającego, budowę instalacji wod. kan i elektr., wykonanie zagospodarowania terenu, remont istniejących budynków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określonym zakresem, ilościami stanowią : załącznik nr 8 – Przedmiary (dokumenty pomocnicze), Załącznik nr 9 – dokumentacja projektowa: projekty budowlane- Rozbudowa i przebudowa (modernizacja ) stacji uzdatniania wody w Tykocinie, Rozbudowa i przebudowa (modernizacja ) miejskiej oczyszczalni w Tykocinie, projekty wykonawcze- Rozbudowa i przebudowa (modernizacja ) stacji uzdatniania wody w Tykocinie, Rozbudowa i przebudowa (modernizacja ) miejskiej oczyszczalni w Tykocinie, Projekt robót geologicznych, Nr 10 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 2. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający stwierdza, że ich zastosowanie nie ma charakteru obligatoryjnego i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie podczas realizacji zamówienia innych wprowadzonych do obrotu materiałów lub urządzeń, w tym także materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem posiadania, przez nie odpowiednich dokumentów opisujących za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, które dopuszczają dane materiały (wyroby) do użytkowania i pozwalają jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście wprowadzone do obrotu lub do niego dopuszczone. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały (wyroby budowlane) spełniają wymagania określone (nie gorsze niż) w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych. 3.Na podstawie art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania , tj. pracowników fizycznych wykonujących bezpośrednio roboty budowlane związane z robotami ziemnymi, wykonywanie inst. wod.-kan i elektrycznej, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonywaniem prac spawalniczych i montażowych . Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, tzw. pracowników fizycznych, nie dotyczy on natomiast osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną czy dostawców materiałów budowlanych. . Dla udokumentowania tego faktu Wykonawca lub podwykonawca przedstawi Zamawiającemu oświadczenie zawierające wykaz liczby osób wraz ze wskazaniem wykonywanego zawodu lub czynności na budowie (bez podania danych osobowych) zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę . Wyżej wymienione czynności dokonywane będą po podpisaniu umowy z Wykonawcą. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 3-letniej gwarancji na przedmiot zamówienia Kod CPV, - dla części I - 45000000-7, 45200000-9, 45210000-2, 45231300-8, 45252126-7, 45233220-7, 45310000-3, 45255110-3, 45262220-3 - dla części II - 45000000-7, 45200000-9, 45210000-2, 45231300-8, 45252127-4, 45233220-7, 45310000-3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, 2) Zobowiązania podmiotu trzeciego w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 4.- należy złożyć w oryginale 3) Pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo ( oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.- zał nr 5 do SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach