Przetargi.pl
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody i budowa kanalizacji w gminie Mrozy.

GMINA MROZY ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, ul. Adama Mickiewicza 35
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7574190
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MROZY
    ul. Adama Mickiewicza 35
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 025 7574190
    REGON: 711582776
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody i budowa kanalizacji w gminie Mrozy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: Modernizacji Stacji Uzdatniania Wody w tym:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodniez Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ obejmujących w szczególności:a) Wymiana rurarzu i pomp w obudowach studni głębinowych SUW wraz z wymianą rurociągów wody surowej od studni do SUW, remont obudów studni,b) Wymiana zbiornika na ścieki z chlorowni, ścieki sanitarne,c) Remont zbiornika popłuczyn z montażem nowego wyposażenia.d) Remont zbiorników filtrów z wymianą drenażu lateralnego.e) Wymiana instalacji technologicznej na automatyczną instalację uzdatniania wody w hali filtrów z wymianą układu napowietrzania z zachowaniem istniejących filtrów, dobór złóż filtracyjnych,f) Wymiana okablowania zasilającego i sterowniczego i automatyki sterowniczejg) Wymianą rurarzu na nierdzewny, zastosowanie armatury zaporowej i automatycznego układu płukania filtrów,h) Wykonanie nowego układu zasilania energetycznego rozdzielni głównej i szafy sterowniczej dla sterowania technologią SUW,i) Wykonanie nowej wiaty dla zewnętrznego agregatu prądotwórczego,j) Remont ogólnobudowlany budynku pomieszczeń z termomodernizacją i wymianą dachu, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej,k) Wymiana urządzeń grzewczych, instalacji sanitarnych i elektrycznych, wymiana urządzeń technologicznych chlorowni,l) Wymiana zestawu pompowego II stopnia wraz z szafą automatyki sterującej z doposażeniem zestawu w 2 pompy zapasowe.m) Remont wentylacji i ogrzewania elektrycznego z wykonaniem instalacji osuszania,n) Remont istniejących zbiorników wody uzdatnionej oraz budowa nowego zbiornika wody uzdatnionejo) Wykonanie instalacji alarmowej, monitoringu CCTV,p) Budowa instalacji PV – fotowoltaiki na terenie SUW do 50kWpq) Wykonanie utwardzeń terenowych – drogi wewnętrzne i komunikacja,r) Wymiana bramy wjazdowej, furtki do terenu SUW, remont ogrodzenias) Przebudowa oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne5) wykonanie obsługi geodezyjnej;Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie: Budowy kanalizacji w gminie Mrozy w tym:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1.2 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodniez Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących w szczególności:a) Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej szacunkowej długości 3040 mb +-20% w zakresie średnic 200-250mm,b) wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej o łącznej szacunkowej długości 2100 mb +-20% w zakresie średnic 90 -125mm,c) Wykonanie sieciowej przepompowni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ilości 4 szt. +- 1szt,d) Wykonanie podejścia grawitacyjne do granicy nieruchomości działek prywatnych do budynków mieszkalnych w ilości 74 szt. +-20% o łącznej szacunkowej długości 410 mb +- 20% o średnicy 160mm,5) wykonanie obsługi geodezyjnej;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach