Przetargi.pl
Modernizacja sprzętu komputerowego

Urząd Gminy Bobrowniki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-583 Bobrowniki, ul. Gminna 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 287-78-87 , fax. 0-32 287-74-86
  • Data zamieszczenia: 2014-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bobrowniki
    ul. Gminna 8 8
    42-583 Bobrowniki, woj. śląskie
    tel. 0-32 287-78-87, fax. 0-32 287-74-86
    REGON: 00053173700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bobrowniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Oferent, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz w trakcie realizacji umowy będzie zobowiązany do przestrzegania zapisów ustawy o ochronie danych osobowych wraz z skutkami karnymi z niej wynikającymi. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy, których nie można było przewidzieć lub przyczyny nie leżą po stronie Zamawiającego. Dopuszcza się również zmiany w sprzęcie komputerowym wynikające z niedostępności oferowanego produktu z zastrzeżeniem, że oferowane parametry muszą spełniać wymagania minimalne oferowanego w postępowaniu przetargowym sprzętu komputerowego lub muszą być lepsze. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup sprzętu komputerowego, usługi jego instalacji oraz konserwację sprzętu komputerowego określonego w dalszej części dokumentu - u użytkowników końcowych - osób fizycznych, mieszkańców Gminy Bobrowniki, w 34 różnych lokalizacjach na terenie całej Gminy Bobrowniki - dokładne adresy zostaną podane Wykonawcy po podpisaniu umowy. Instalacja sprzętu może odbywać się w godzinach od 8.00 do 21.00 przez 7 dni w tygodniu. Harmonogram dostaw, instalacji i konserwacji zostanie określony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę po podpisaniu umowy. Wykonawca dostanie dane kontaktowe do użytkowników końcowych w celu umówienia wizyt na wykonanie przedmiotu umowy. 4. Zamawiający oraz użytkownicy końcowi nie będą podpisywali żadnych dodatkowych umów gwarantujących poprawne wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Podstawową umową regulującą realizację całego przedmiotu zamówienia stanowi wzór umowy załączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Koszty transportu i prac związanych z realizacją zamówienia ponosi Oferent. 7. W przypadku stwierdzenia wady lub usterki w trakcie odbioru Zamawiający wyznaczy oferentowi dodatkowy termin na ich usunięcie - jednak nie dłużej niż 3 dni robocze. Uwaga! Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Specyfikacja techniczna zamawianych podzespołów: Ilość - szt. 38 Nazwa komponentu - Wymagane minimalne parametry techniczne Pamięć RAM - Minimum 4 GB PC3-10600 DDR3-1333MHz Dysk twardy - Minimum 1 TB SATA II wraz z kablami Gwarancja - Minimum 24 miesiące UWAGA - Zamawiane podzespoły muszą być zgodne z komputerami DELL OPTIPLEX 390, w których będą montowane Oferent w ramach zamówienia wykona: 1. Dostawę zamówionych podzespołów komputerowych wraz z osprzętem (okablowaniem) niezbędnym do jego instalacji. 2. Instalację dostarczonych podzespołów komputerowych. 3. Konserwację sprzętu komputerowego u użytkownika końcowego obejmującą dokładne oczyszczenie z kurzu wszystkich podzespołów, slotów łączących je z płytą główną, radiatorów, wiatraków, wymianę pasty termoprzewodzącej pod procesorem oraz czyszczenie pianką komputerów i monitorów z zewnątrz (obudów) i czyszczenie okablowania. Materiały niezbędne do wykonania konserwacji (pianki, sprężone powietrze, pastę termoprzewodzącą itp.) zapewni Oferent na swój koszt w ramach prac związanych z realizacją zamówienia (przykładowy stan wnętrza komputerów przedstawiony jest na zdjęciach w załączniku nr 1 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302361106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania - za skrócenie terminu o 1 tydzień - 3 pkt, o 2 tygodnie - 6 pkt, o 3 tygodnie - 9 pkt
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bobrowniki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach