Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
- Data zamieszczenia: 2009-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Skweru przy ul. M. Paca w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje branże: ogrodniczą, elektryczną, budowlaną. Zakres prac do wykonania: 1)demontaż elementów wyposażenia terenu i rozebranie istniejących nawierzchni, 2)gospodarkę istniejącą zielenią, 3)wykonanie oświetlenia, 4)wykonanie ogrodzenia, 5)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, 6)dostawę i montaż wyposażenia skweru w elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery), 7)urządzenie zieleni 8)pielęgnację zieleni w okresie gwarancyjnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wnieśli wadium w wysokości 50 tys zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z dnia 20 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia określone j.n.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: a) wykonali należycie i terminowo w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 roboty (budowlane, elektryczne, ogrodnicze)obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości brutto min. 500 tys. PLN każda, b) dysponują lub będą dysponować nw. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (jeżeli są wymagane prawem), które przewidziane będą do nadzoru i kierowania robotami budowlanymi: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobę posiadającą wykształcenie architekta krajobrazu 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą: a) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą stosowne oświadczenie i wykażą, że: a) wnieśli wadium w wysokości 50 000 PLN w terminie do 18.09.2009 r. do godz. 1200. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: I. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. II. Wzór umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. III. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy + przedmiar robót) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki Nr 6 i 7 do SIWZ. IV. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie: 3 robót (budowlanych, elektrycznych, ogrodniczych) obejmujących roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości brutto min. 500 tys. PLN każda . Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie min.: - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby posiadającej wykształcenie architekta krajobrazu. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), Wykonawca wskazał osoby udostępniane przez inne podmioty. 3) uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz innych uprawnień osób wskazanych w wykazie wg pkt. 2). W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) polisy ubezpieczenia OC o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna - składa dokument ubezpieczenia łącznie. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie. 2) dowodu wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w Części VI SIWZ. Uwaga: Dokumenty dodatkowe złożone w ofercie nie będą brane pod uwagę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rewitalizacja wiślanej skarpy i jej zagospodarowanie na park miejski
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa pasa drogowego ulicy Księżycowej w Otwocku na odcinku od ul. Wroniej do ulicy Zygmunta zgodnie z dokumentacją projektową w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Księżycowej z kostki betonowej (od ul. Wroniej do ul. Zygmunta wraz z zatoką). II. Budowa pasa drogowego ulicy Hoffmanowej w Otwocku z dokumentacją projektową w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Hoffmanowej z kostki betonowej.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa wjazdów w ul. Sołeckiej oraz utwardzenie działki ew. 156/9 obr. 16 płytami eko wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2016-07-27 - I. Budowa ul. Brackiej z kostki betonowej wraz z chodnikiem i odwodnieniem w ramach zadania budżetowego Projekt i budowa ul. Brackiej z kostki bet. wraz z chodnikiem i odwodnieniem. II. Budowa ul. Przewoskiej od ul. Okrzei do dz. ew. 101/1 obr. 22 w ramach zadania budżetowego: Projekt i budowa ul. Przewoskiej od ul. Okrzei do dz. ew. 101/1 obr. 22.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej relacji Rzy - Kuchary Królewskie - Kondrajec
Dodano: 2016-07-26 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Energetyków pomiędzy ul. Stara Wola Gołębiowska i Nowa Wola Gołębiowska w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg gminnych relacji Gutarzewo - Podsmardzewo i Smardzewo
Dodano: 2016-07-21 - Utwardzenie dróg gruntowych kruszywem łamanym dolomitowym frakcji 0-63 mm wraz z korytowaniem i wywozem urobku w miejsce zapewnione przez Wykonawcę
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie nawierzchni boiska na terenie Fortu Włochy w Warszawie przy ul. Ryżowej, w ramach zadania inwestycyjnego C/WŁO/VIII/P1/3 - Realizacja projektu Boisko na Forcie Włochy - wykonanie sztucznej nawierzchni oraz zainstalowanie bramek do piłki nożnej.
Dodano: 2016-07-19