Przetargi.pl
Modernizacja Skweru przy ul. M. Paca w Warszawie

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Skweru przy ul. M. Paca w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje branże: ogrodniczą, elektryczną, budowlaną. Zakres prac do wykonania: 1)demontaż elementów wyposażenia terenu i rozebranie istniejących nawierzchni, 2)gospodarkę istniejącą zielenią, 3)wykonanie oświetlenia, 4)wykonanie ogrodzenia, 5)wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, 6)dostawę i montaż wyposażenia skweru w elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery), 7)urządzenie zieleni 8)pielęgnację zieleni w okresie gwarancyjnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wnieśli wadium w wysokości 50 tys zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podst. art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z dnia 20 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.). oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia określone j.n.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: a) wykonali należycie i terminowo w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - 3 roboty (budowlane, elektryczne, ogrodnicze)obejmujące roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości brutto min. 500 tys. PLN każda, b) dysponują lub będą dysponować nw. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (jeżeli są wymagane prawem), które przewidziane będą do nadzoru i kierowania robotami budowlanymi: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osobę posiadającą wykształcenie architekta krajobrazu 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą: a) posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia), 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia, złożą stosowne oświadczenie i wykażą, że: a) wnieśli wadium w wysokości 50 000 PLN w terminie do 18.09.2009 r. do godz. 1200. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: I. Wypełniony Formularz Oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. II. Wzór umowy - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. III. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt budowlano-wykonawczy + przedmiar robót) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki Nr 6 i 7 do SIWZ. IV. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie: 3 robót (budowlanych, elektrycznych, ogrodniczych) obejmujących roboty o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia o wartości brutto min. 500 tys. PLN każda . Do wykazu robót należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie min.: - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie budowy dróg, - 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - 1 osoby posiadającej wykształcenie architekta krajobrazu. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 2a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2), Wykonawca wskazał osoby udostępniane przez inne podmioty. 3) uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz innych uprawnień osób wskazanych w wykazie wg pkt. 2). W przypadku uprawnień budowlanych w ograniczonym zakresie oraz wydanych przed nowelizacją ustawy Prawo budowlane - uprawnienia muszą obejmować zakres zamówienia. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) polisy ubezpieczenia OC o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna - składa dokument ubezpieczenia łącznie. D. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie. 2) dowodu wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w Części VI SIWZ. Uwaga: Dokumenty dodatkowe złożone w ofercie nie będą brane pod uwagę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach