Przetargi.pl
Modernizacja skweru przy ul. Jasnej 31a w Gliwicach

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2017-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skweru przy ul. Jasnej 31a w Gliwicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: wykonanie prac w zakresie modernizacji skweru miejskiego wraz z oświetleniem terenu na części działki nr 257 obr. Trynek przy ul. Jasnej 31A w Gliwicach. Inwestycja swoim zakresem obejmować będzie: 1. Rozbiórki i roboty ziemne. - rozbiórki nawierzchni istniejących; - roboty ziemne – korytowanie. 2. Nawierzchnie. - podbudowy; - nawierzchnie z kostki betonowej szarej 10 i 8 cm, przekładki z kostki grafitowej; - nawierzchnia z płyt 80 x 20 cm; - obrzeża i krawężniki betonowe. 3. Roboty instalacyjne elektryczne – nowe oświetlenie terenu. 4. Roboty instalacyjne wod-kan – kanalizacja deszczowa parkingu. 5. Zieleń i mała architektura. - karczowanie drzew; - wykonanie trawników siewem, kwietniki i roczna pielęgnacja zieleni; - montaż elementów małej architektury: kosze na śmieci i ławki (materiał Zamawiającego). UWAGA: wykonawca musi oszacować i uwzględnić w złożonej ofercie koszty pielęgnacji i utrzymania zieleni w okresie udzielonej 12 miesięcznej rękojmi i gwarancji. UWAGA: Zmiana rodzaju krawężników na betonowe oraz nawierzchni na kostkę betonową. Inwestor rezygnuje z wykonania ścian z gabionów i ich oświetlenia lampami Z3 oraz oznakowań informacyjnych; przewidziano montaż ławek i koszy na śmieci z zasobów Inwestora – do odbioru w siedzibie Inwestora. Wszystkie prace zostaną wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, według projektu budowlano – wykonawczego. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Przedmiar robót. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Projekt budowlany. Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna, przedmiar robót i ekspertyza techniczna stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SIWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Istotne warunki zamówienia. - zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie, - do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną, - prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta, - Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenie robót w pasie drogowym, oraz zatwierdzić w ZDM projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym, - odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót, - z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót. Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót, - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym, - operat powykonawczy geodezyjny z naniesieniem na zasoby mapowe Wydz. Geodezji UM w Gliwicach, - protokoły z pomiarów i badań, - dokumentację powykonawczą, - wpis do dziennika budowy. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: - stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy, - oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - wykonywanie prac w godzinach od 6ºº do 18ºº w dni robocze oraz od 6ºº do 15ºº w sobotę, - bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, - udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach cząstkowych i udziału w odbiorze końcowym. UWAGA: Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2013 r. poz. 709 ze zm.), w szczególności art. 29-31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 4 500,00 zł (cztery tysiące pięćset zł),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach