Przetargi.pl
Modernizacja skweru położonego u zbiegu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach

Gmina Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, , fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skweru położonego u zbiegu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie przebudowy i zagospodarowania terenu skweru zlokalizowanego u zbiegu ulic Głowaczowskiej i Sportowej w Kozienicach na działce nr 2104/4, 2104/33, 2104/34 stanowiących własność Gminy Kozienice, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, w tym decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnieniem nadzoru autorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (Część III SIWZ). Z uwzględnieniem wytycznych PFU przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - wykonanie dokumentacji projektowej wielobranżowej, z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych, - dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych i administracyjnych, - uzyskanie decyzji właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych, - sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją robót, - realizację zamierzenia inwestycyjnego na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej polegającego na: - wykonaniu robót demontażowych, - usunięciu zbędnej zieleni (wycinka drzew i krzewów, karczowanie, wywóz i utylizacja pozostałości po wycince w zakresie Wykonawcy), cięcie korygujące i sanitarne pozostałej zieleni, - wykonaniu przyłączy infrastruktury technicznej (wod-kan, elektrycznej) - wykonaniu oświetlenia terenu – słupy z lampami typu LED wraz z instalacją oświetlenia tężni i fontanny, - budowie tężni solankowej wraz z uruchomieniem, - budowie fontanny wieloobrazowej wraz uruchomieniem, - wykonanie nawierzchni utwardzonych kostką brukową, z płyt granitowych, deski kompozytowej oraz elementów wykończeniowych nawierzchni fontanny i tężni, - ułożenie nawierzchni parkingu z kostki brukowej (materiał z odzysku), - budowie pergoli drewnianej, - renowacji terenów zielonych (pielęgnacja pozostałej zieleni - cięcie korygujące i sanitarne, wykonanie nowych nasadzeń i trawników, z uwzględnieniem ochrony roślin przed aerozolem solnym), mulczowanie korą, ustawienie obrzeży trawnikowych) - montażu elementów małej architektury (ławki, siedziska w formie drewnianych leżaków, stojaki na rowery, kosze na odpadki) - sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji powykonawczej, przekazanie instrukcji użytkowania i serwisowania fontanny i tężni solankowej, wytycznych pielęgnacji zieleni, - zapewnieniu w okresie gwarancji okresowej kontroli wykonanych robót oraz dostarczonych elementów małej architektury, serwisowanie wybudowanej tężni solankowej i fontanny w okresie objętym gwarancją - zobowiązaniu się do wykonania co najmniej 1 raz na 12 miesięcy bezpłatnych przeglądów obiektu, tężni solankowej i fontanny. Koszty serwisowania urządzeń i instalacji pokrywa Wykonawca. Zabiegi utrzymaniowe i pielęgnacyjne zieleni: nieodpłatne, usunięcie wad ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi - poprzez wymianę wadliwych roślin na rośliny o tym samym gatunku i tych samych parametrach oraz ponowne ich nasadzenie. Do napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany jest użyć fabrycznie nowych, nie używanych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia instrukcji eksploatacji tężni solankowej i fontanny. Wykonawca przeszkoli Zamawiającego (użytkownika i osoby wskazane przez Zamawiającego) w zakresie obsługi i eksploatacji wybudowanych instalacji jak również wykona pierwszy rozruch instalacji tężni solankowej i fontanny. Z przeszkolenia należy sporządzić protokół z wyszczególnieniem co było przedmiotem szkolenia i przekazać instrukcję, - po zakończeniu robót uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SIWZ. W przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp Zamawiający zgodnie z pkt. 9.4.2 SIWZ żąda dokumentu stanowiącego załącznik nr 4 Części I SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9, 10 i 11 SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca celem dochowania terminu 3 dniowego winien przesłać oświadczenie pocztą elektroniczną lub faxem (dane w pkt. 16.1.) a oryginał niezwłocznie pocztą na adres Zamawiającego. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Wraz z ofertą Wykonawca składa: - jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii) - jeżeli dotyczy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa (składane w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając nie budzące wątpliwości co do czasu, sposobu i zakresu udostępnienia zasobów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Części I SIWZ – Załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć wymagane zobowiązanie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach