Przetargi.pl
Modernizacja skwerku miejskiego przy Domu Kultury w Ozimku

Burmistrz Ozimka ogłasza przetarg

  • Adres: 46-040 Ozimek, ul. Ks. J. Dzierżona 4B
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 46 22 869 , fax. 77 46 22 811
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ozimka
    ul. Ks. J. Dzierżona 4B 4B
    46-040 Ozimek, woj. opolskie
    tel. 77 46 22 869, fax. 77 46 22 811
    REGON: 00052796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ozimek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skwerku miejskiego przy Domu Kultury w Ozimku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja skwerku miejskiego przy Domu Kultury w Ozimku (ul. Ostapa Dłuskiego, dz. nr 105/2, 110/1 k.m.2 ) Szczegółowy wykaz prac: Branża drogowa i budowlana 1. roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - ok. 16,80 m3 2. wywóz i utylizacja gruzu - ok.16,80 m3 3. roboty ziemne - ok. 150,00 m3 4. roboty drenarskie - ok. 20mb 5. wykonanie ław fundamentowych - ok. 18,50 m3 6. wykonanie murków z kamienia łamanego 0,5m*0,45m - ok. 23,00 m2;0,25m*0,25m - ok. 5,00 m2 7. chodniki wraz z podbudową z miału kamiennego oraz kostki - ok. 380,00 m2 8. ustawienie bloków granitowych na fundamencie - 3 szt. 9. zagospodarowanie terenów zielonych a. trawniki ok. 1200 m2 b. drzewa i krzewy ok. 90 szt c. rośliny cebulkowe 412 szt Branża elektryczna 1. oświetlenie i zasilanie fontanny a. układanie kabla w rowach kablowych - ok.165 mb b. montaż urządzeń rozdzielczych c. montaż i stawianie słupów oświetleniowych wraz z oprawami - 6 szt d. montaż projektorów oświetleniowych - 1 kpl e. badania, pomiary, inwentaryzacja geodezyjna Branża instalacyjna 1. zakup wraz z montażem fontanny zewnętrznej - 1 kpl 2. wykonanie sieci wodociągowej - ok. 70 mb Roboty dodatkowe 1. wykonanie siedzisk drewnianych na murach kamiennych - 12 szt. 2. zakup i montaż ławek parkowych - 2 szt. 3. zakup i montaż bujaka sprężynowego - 1 szt. 4. zakup i montaż piaskownicy - 1 szt. 5. zakup i montaż zjeżdżalni - 1 szt. 6. Zakup i montaż koszy na śmieci - 5 szt. 7. zagospodarowanie terenów zielonych: wycinka i utylizacja drzew, wykonanie trawników ok. 1200 m2, nasadzenie drzew i krzewów ok. 90 szt., rośliny cebulkowe 412 szt. Wymagania dot. nasadzeń: Materiał szkółkarski musi być czysty odmianowo i wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Drzewa i krzewy muszą być zdrowe, zdrewniałe, zahartowane, oraz prawidłowo uformowane z zachowaniem charakterystycznego dla gatunku i odmiany pokroju, wysokości, średnicy i długości pędów. Powinny być zachowane odpowiednie proporcje pomiędzy pniem, koroną i bryłą korzeniową. System korzeniowy musi być dobrze wykształcony, zwarty, odpowiedni do wieku rośliny i sposobu uprawy; teren przeznaczony pod nasadzenia (zwłaszcza przerośnięty korzeniami) należy gruntownie oczyścić oraz uzupełnić odpowiednią warstwą ziemi żyznej; Ziemia używana do wymiany lub uzupełniania podczas nasadzeń powinna być wolna od szkodników i patogenów, chwastów wieloletnich, kamieni oraz obcych elementów. Powinna pochodzić z gleb lekkich lub średnio ciężkich z dostateczną zawartością materii organicznej i odczynie zbliżonym do obojętnego lub lekko kwaśnego. W przypadku roślin kwasolubnych podłoże należy odpowiednio przygotować z użyciem torfu kwaśnego III. Szczegółowy opis zawiera projekt oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną cześć niniejszej SIWZ. IV. Załączony przedmiar robót określa jedynie orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia, ułatwiając tym samym skalkulowanie ceny. V. Przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy, ponieważ przyjęto w niej zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tj. cena umowy nie podlega zmianie w trakcie realizacji zamówienia. VI. Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. VII. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. VIII. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. IX. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. X. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności XI. Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem_tysięcy_złotych) 2.Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ozimek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach