Przetargi.pl
Modernizacja skateparku przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu-Zdroju

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Harcerska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 324719450
  • Data zamieszczenia: 2019-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    Harcerska 14 b
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. brak
    tel. 324719450
    REGON: 27676527200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: mosir.jastrzebie.pl ; bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skateparku przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac związanych z wykonaniem modernizacji skateparku przy ul. Turystycznej w Jastrzębiu-Zdroju. II. Wykonawca jest zobowiązany w kosztach własnych ująć: • Projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem oznakowania oraz jego utrzymaniem. • Pomiary, obsługa geodezyjna (w tym geodezyjnej dokumentacji powykonawczej i inwentaryzacji), wytyczenia i badania, opracowania powykonawcze i wszystkie inne wymagane do odbioru robót wymaganych przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznych wykonania i odbioru robót. • Nadzory w tym branżowe, przełączenia i odbiory branżowe. • Zabezpieczenie terenu objętego robotami, wykonanie odpowiednich zabezpieczeń bhp, barier ochronnych, itp. • Organizacja placu budowy i zaplecza. • Zabezpieczenie w trakcie wykonywania robót sąsiednich, istniejących obiektów, przed uszkodzeniami mechanicznymi. W razie jakichkolwiek zaniedbań i usterek, ich skutki ponosi Wykonawca robót i usuwa je na własny koszt. • Wszelkie roboty tymczasowe takie jak: prace porządkowe i inne nie wymienione wyżej roboty tymczasowe związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, a także limitujące wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją i zasadami wiedzy technicznej. Kierownik robót zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ przed rozpoczęciem robót, zgodnie z prawem budowlanym. Wszystkie urządzenia dla realizowanego zadania muszą spełniać normy bezpieczeństwa i posiadać certyfikaty zgodności z normami. Wykonawca robót winien przed zabudową materiałów dostarczyć Zamawiającemu wymagane atesty, świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne dotyczące wszystkich zastosowanych materiałów. III. Warunki techniczne 1. Przedmiot zamówienia musi być wykonany w technologii zgodnej z warunkami wykonania i odbioru, przedmiarem robót, sztuką budowlaną, przy zachowaniu optymalizacji wykonania. 2. Do wykonania zadania będą użyte materiały posiadające atesty, certyfikaty, dopuszczenie do stosowania, nie posiadające uszkodzeń. 3. Za wypadki i szkody powstałe na placu budowy odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie oferent – Wykonawca. 4. Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać rygorów wynikających z Prawa budowlanego. 5. Przed odbiorem końcowym Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty przekazania odpadów na materiały oddane do utylizacji. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w przedmiarach opracowanych według indywidualnej kalkulacji stanowiących załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ . IV. Wykaz materiałów załączonych do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ : 1. Dokumentacja techniczna i Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – wg załącznika nr 9 do SIWZ. 2. Przedmiary opracowane według indywidualnej kalkulacji – wg załącznika nr 10 do SIWZ Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: • wymogami SIWZ oraz załącznikami do SIWZ • przepisami Prawa budowlanego, wiedzą techniczną i obowiązującymi normami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1do SIWZ, 2) oświadczenie wymienione w pkt. 9 ppkt 1 lit. a) niniejszej SIWZ, tj. według załącznika nr 2 i załącznika nr 3 do SIWZ – dotyczące wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego określonych w art. 22a ustawy PZP, 3) kosztorysy uproszczone obejmujące wszystkie pozycje w przedmiarach opracowanych wg indywidualnej kalkulacji według załącznika nr 10 do SIWZ Wycena wszystkich robót winna być opracowana w formie kosztorysów uproszczonych zawierających podstawę podanej wyceny, opis robót, jednostkę obmiarową, ilość, cenę jednostkową oraz wartość pozycji. Wersję szczegółową tych kosztorysów Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Podstawy wyceny, wskazane przez Zamawiającego w przedmiarach opracowanych wg indywidualnej kalkulacji według załącznika nr 10 do siwz mają charakter pomocniczy i stanowią propozycję wyceny zakresu robót opisanego w danej pozycji. Wykonawca ma możliwość zmiany podstaw wyceny lub/i zmianę norm nakładów rzeczowych danej pozycji. Nie dopuszcza się pominięcia jak i dopisania którejkolwiek pozycji przedmiarów robót, jak również braku wskazania podstawy wyceny. Wykonawca winien skalkulować cenę oferty z uwzględnieniem ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2018 r. poz.2177 t.j.) wraz z przepisami wykonawczymi do niej. 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 8.3 ppkt. 2 SIWZ, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach podmiotu trzeciego – według załącznika nr 5 do SIWZ, 5) Pełnomocnictwo - zgodnie z pkt. 10 ppkt 4 niniejszej SIWZ – według załącznika nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach