Przetargi.pl
„Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach”- wykonanie makiet wraz z dostawą i montażem w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski”

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62-010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4
    62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
    REGON: 53044200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach”- wykonanie makiet wraz z dostawą i montażem w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach” – wykonanie makiet wraz z dostawą i montażem w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski” obejmuje zaprojektowanie, wykonanie, transport, dostawę i montaż dwóch makiet architektonicznych w skali 1:20: 1) Kościół klasztorny pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Lubiniu (Opactwo Benedyktynów w Lubiniu), 2) Katedra pw. Świętego Mikołaja w Kaliszu. 2. Lokalizacja montażu: ul. Fabryczna 100, DZ. NR 68/3, 75, 100, ark. Nr 11, obręb Pobiedziska, 62-010 Pobiedziska 3. Nazwa i kod CPV: • 71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne • 92312000-1 Usługi artystyczne 4. Parametry makiet: 1) skala 1 : 20; 2) materiał: a. ściany, usztywnienia – spienione PCV o grubości min 10 mm, b. dachy – spienione PCV min 6 mm grubości plus faktura pokrycia, konstrukcja dachów spienione PCV, grubości min 10 mm, c. okienka bezbarwna pleksi, stolarka okienna folia lub płyta PCV, witraże malowane na pleksi trwałą farbą, d. detale: spienione PCV, twarde PCV, odlewy z żywicy, elementy z drukarki 3D e. zastosowanie innych materiałów wymaga akceptacji Zamawiającego 3) kleje – typowe do tworzyw sztucznych np. żelowe do PCV –muszą zapewniać trwałość połączeń i bezpieczeństwo użytkowania. 4) sposób wykonania modeli budynków – należy uzgodnić z Zamawiającym i wzorować się na istniejących już makietach w Skansenie: a. makiety mają być wiernym odzwierciedleniem istniejących obiektów, b. maksymalny poziom detalu - wszystkie elewacje pokazane szczegółowo, c. dokładność wymiarowania modeli ok. 0,25 mm, d. gwarancja na makiety min. 42 miesiące w tym trwałość materiałów (PCV, pleksi, kleje), e. makiety będą montowane na zewnątrz, dlatego muszą być odporne na warunki atmosferyczne (np. opady, nasłonecznienie, ciepło i mróz), f. otwory okienne, drzwiowe i bramne wykonane jako wgłębne, g. okna, drzwi i bramy z zaznaczonymi podziałami, h. pokrycie dachów z wykonaną fakturą imitującą rodzaj pokrycia, i. ściany budynków z fakturą sugerującą wykończenie ścian j. na budynkach zaznaczony w sposób przestrzenny detal architektoniczny (gzymsy, okapy, kominy, obramienia otworów okiennych i drzwiowych, portale, kolumny, pilastry, rynny, itp.) k. ściany makiet należy wykonać z zapasem min. 5cm w części dolnej w celu umożliwienia wykonania podsypki i ukształtowania terenu, l. makiety należy tak wykonać aby istniała możliwość montażu oświetlenia wewnętrznego, m. makiety należy zakotwić w podłożu w sposób umożliwiający ich demontaż w celu przeniesienia czy renowacji, n. Zamawiający dopuszcza wykonanie podstaw pod makiety w postaci stelażu stalowego z profili o przekroju prostokątnym o odpowiedniej nośności zabezpieczonego antykorozyjnie w celu ułatwienia transportu i montażu, 5) powłoki malarskie trwałe, odporne na odbarwienia, łatwo zmywalne: a. farba podkładowa + kolor bazowy wykonany farbami akrylowymi (modelarskimi lub artystycznymi) z dodatkiem np. latexu + cieniowanie farbami olejnymi (artystycznymi lub modelarskimi) nakładanymi transparentnie + warstwa wykończeniowa werniksem matowym, b. przy malowaniu modeli należy ukazać wszelkie efekty pokazujące zużycie eksploatacyjne obiektów (spatynowanie, zabrudzenia, zacieki, itp.). 5. W ramach realizacji Przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do następujących czynności: a. opracowania bądź uzyskania wszelkich materiałów źródłowych, ikonograficznych, szkicowych i inwentaryzacyjnych oraz dokumentacji technicznej, fotograficznej, wszelakiego typu rysunków technicznych, elewacji i rzutów obiektów niezbędnych do prawidłowego wykonania makiet i uzyskania wszelkich niezbędnych w szczególności zgód, pozwoleń, uzgodnień, certyfikatów, atestów i sprawdzeń potrzebnych do rozpoczęcia i prawidłowego wykonania Przedmiotu Zamówienia; b. zaprojektowanie dwóch makiet architektonicznych w skali 1:20; c. wykonania makiet i zagospodarowanie przestrzeni wokół makiet (drzewa, krzewy, elementy małej architektury itp.) zgodnie ze stanem rzeczywistym istniejących obiektów oraz z dbałością o wszelakie szczegóły, detale architektoniczne i kolorystykę; d. dostawy i montażu dwóch makiet architektonicznych: - Kościół klasztorny pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny w Lubiniu (Opactwo Benedyktynów w Lubiniu), - Katedra pw. Świętego Mikołaja w Kaliszu. e. wykonania podstawy pod każdą makietę na stelażu; f. wykonania ścian bocznych makiet; g. transportu, posadowienia i montażu elementów makiet w wyznaczonych i wcześniej przygotowanych miejscach w Skansenie Miniatur w Pobiedziskach oraz zagospodarowanie terenu wokół makiet; h. montażu makiet zgodnie ze OPZ; i. wykonania Przedmiotu Zamówienia w oparciu i zgodnie z dokumentacją projektową oraz OPZ; j. wykonania dokumentacji powykonawczej makiet o której mowa w OPZ. 6. Opracowana dokumentacja opisana w pkt. 5 ma umożliwić wykonanie Przedmiotu Zamówienia bez konieczności wykonywania przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych projektów, opracowań czy uzgodnień. 7. Wykonawca zapewni Zamawiającemu minimum 42 miesiące gwarancji jakości na cały Przedmiot Zamówienia. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace montażowe, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1040 z późn. zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane w SIWZ rozdziale XXV, oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92312000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 PKO BP SA Poznań z dopiskiem: „Wadium przetargowe” „Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach”- wykonanie makiet wraz z dostawą i montażem w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski”…………………(ZP.271.23.2019.NB). 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty, c) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania - załącznik nr 5 do SIWZ, d) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – załącznik nr 4 do SIWZ, e) dowód wniesienia wadium, f) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), g) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach