Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 5048586,87,89,90 , fax. 22 5048592
- Data zamieszczenia: 2014-08-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 5048586,87,89,90, fax. 22 5048592
REGON: 01525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy Wola - remont toalet ogólnodostępnych przy Sali WOM oraz toalety dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie (postępowanie znak: 46/ZP/14) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane związane z remontem toalet ogólnodostępnych przy Sali WOM oraz toalety dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji w budynku przy al. Solidarności 90 w Warszawie. 2.1. Lokalizacja i stan istniejący. Budynek Urzędu Dzielnicy Wola to obiekt wolnostojący o 4-ech kondygnacjach nadziemnych, podpiwniczony. Wysokość do dachu nad ostatnią kondygnacją ok. 16,0m. Budynek o konstrukcji tradycyjnej murowanej w układzie trój-traktowym. Budynek nie jest ocieplony - ściany zewnętrzne murowane jednowarstwowe. Budynek pełni funkcje biurowe urzędu administracji publicznej. Pomieszczenia objęte remontem znajdują się: -pom. nr 04 - sanitariat niepełnosprawnych - w piwnicy w północnym skrzydle budynku przy jego wschodnim końcu. -pom. nr 3,4 - sanitariat damski i męski - w przyziemiu w zachodnim skrzydle budynku przy jego północnym końcu. Wejścia do pomieszczenia bezpośrednio z komunikacji. Pomieszczenie obecnie są toaletami ogólnodostępnymi obsługującymi zarówno pracowników urzędu jak i osoby z zewnątrz. 2.2. Zakres robót. - remont posadzek, ścian i sufitów, - dostosowanie układu pomieszczeń, - wymianę drzwi, - wymianę instalacji wod-kan, elektrycznych i c.o. - dostosowanie układu wentylacji, - wymianę elementów wyposażenia. 2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: 1) Dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą: a) Rysunki wykonawcze: - remontu toalet ogólnodostępnych, tj. rzuty: stanu istniejącego, demontaż - rys. nr 1, stanu projektowego - rys. nr 2, zestawienia stolarki drzwiowej - rys. nr 3, instalacji elektrycznej - rys. nr 4, instalacje sanitarne - rys. nr 5, - remontu toalet dla niepełnosprawnych przy Sali Sesji, tj. rzuty: stanu istniejącego- rys. nr 1, stanu projektowego - rys. nr 2, zestawienia stolarki drzwiowej - rys. nr 3, instalacji elektrycznej - rys. nr 4, instalacji sanitarnej - rys. nr 5. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Przedmiary robót: branża budowlana, sanitarna, elektryczna. Niniejsza dokumentacja jest autorstwa: INWEST-TOOR Tomasz Orzechowski Usługi w budownictwie, ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 m 23 b, 02-495 Warszawa i stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 2)Wzór umowy - stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż te, wskazane w specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót. 3. Gwarancja: wykonawca udzieli: - 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, który będzie liczony od daty odbioru końcowego robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 zł (dwa tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/83,zamówienia-publiczne.html
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Nadarzyn w Kobyłce polegająca na budowie chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego w pasie drogi gminnej
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ul. Armii Krajowej w Parysowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska szkolnego Gimnazjum nr 141 przy ul. Trockiej 4 w Warszawie.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania drogi gminnej nr 220831W (ul. Osiedlowa) z drogą powiatową nr 2230W (ul. Mazowiecka) w msc. Targówka
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa rampy rozładunkowo dostawczej wraz z modernizacją poziomu minus 1 w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-60/2016)
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Małocicach i Brzozówce.
Dodano: 2016-07-21 - Utwardzenie terenu przy Urzędzie Gminy Czosnów wraz z przebudową zjazdów oraz remont wejścia do budynku Urzędu
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie nakładek mineralno-asfaltowych na istniejących nawierzchniach dróg na terenie Dzielnicy Białołęka
Dodano: 2016-07-19 - Przebudowa przepustu ramowego 170x160 w km 10+643,85 w ciągu drogi powiatowej nr 2231W Latowicz - Mrozy - Kałuszyn z dojazdami
Dodano: 2016-07-12 - Przebudowa drogi gminnej relacji Nowe Osiny-Targówka etap I.
Dodano: 2016-07-08