Przetargi.pl
Modernizacja sieci wodociągowej polegającej na wymianie 29 szt. zasuw wodociągowych i montażu 1 szt. zasuwy wodociągowej na rurach PCV na terenie gminy Smyków.

Urząd Gminy Smyków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-212 Smyków, Smyków 91
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3739181 , fax. 0-41 3739181
  • Data zamieszczenia: 2009-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Smyków
    Smyków 91 91
    26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 3739181, fax. 0-41 3739181
    REGON: 29002069600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci wodociągowej polegającej na wymianie 29 szt. zasuw wodociągowych i montażu 1 szt. zasuwy wodociągowej na rurach PCV na terenie gminy Smyków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana zasuw wodociągowych na rurach PCV w ilości 29 szt w miejscowościach Adamów, Piaski Królewieckie, Krolewiec, Królewiec Poprzeczny, Smyków oraz montaż 1 szt. zasuwy w miejscowości Trawniki gmina Smyków. 2. Zakres prac obejmuje: 2.1 Dostawa zasuw w ilości ? 150 - 25szt, ? 80 - 5szt np firmy AKWA lub równoważne, obudowy teleskopowej, niezbędnych kształtek przejściowych. 2.2 Demontaż istniejących zasuw i montaż nowych zasuw wraz z obudową teleskopową i niezbędnymi kształtkami przejściowymi(29 szt.). 2.2 Montaż 1 kompletu zasuwy wodociągowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 800,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą oświadczenie z art. 22 ust.1 oraz spełnią następujące warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 30 000,00 zł środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny . Do potwierdzenia Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego kierownika budowy z uprawnieniami o specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych Jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tej osoby. Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w/w osoby: - uprawnienia budowlane oraz aktualne Zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się wykonaniem przynajmniej dwóch robót budowlanych polegającej na wymianie zasuw wodociągowych. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. - na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i złączniki: 1)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust1 ustawy oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2, 3)Zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy 4)Wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 5)Dowód wniesienia wadium 6)Wykaz oferowanych materiałów. W wykazie należy wskazać nazwy materiałów - producent, typ model, które wykonawca przyjął do wyceny. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; Wykaz i dokumenty uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi Zaświadczeniami o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych Informacja z Banku, Polisa Wymienione powyżej dokumenty podmiotowe mają potwierdzać spełnienie postawionych warunków

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smykow.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach