Przetargi.pl
MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ I SANITARNO-ŚCIEKOWEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO SIECI MIEJSKIEJ

Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-230 Kobyłka, ul. Napoleona 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 786-23-26 , fax. 0-22 786-18-30
  • Data zamieszczenia: 2011-06-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przemysłowy Instytut Maszyn Budowlanych Sp. z o.o.
    ul. Napoleona 2 2
    05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 786-23-26, fax. 0-22 786-18-30
    REGON: 14138469800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pimb.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziału Skarbu Państwa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ I SANITARNO-ŚCIEKOWEJ WRAZ Z PODŁĄCZENIEM DO SIECI MIEJSKIEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZADANIE I - MODERNIZACJA SIECI WODOCIĄGOWEJ I PODŁĄCZENIE DO SIECI MIEJSKIEJ WODOCIĄGOWEJ - wykonanie wg warunków przyłączenia do sieci wodno-kanalizacyjnej - umowa przyłączeniowa Nr 921/W/2010, wydana przez PWiK Sp. z o.o. oraz projektu budowlanego. Zakres robót obejmuje: 1. Wodociąg z rur PE 110 2. Wcinka w wodociąg uliczny (ul. Napoleona) 3. Projekt organizacji i ruchu na czas prowadzenia robót 4. Przecisk pod ul. Napoleona 5. Przecisk pod asfaltem na terenie Instytutu 6. Montaż zestawu wodomierzowego z reduktorem 7. Montaż instalacji wewnętrznej. ZADANIE II - MODERNIZACJA SIECI SANITARNO-ŚCIEKOWEJ I PODŁĄCZENIE DO KANALIZACJI MIEJSKIEJ - prace należy wykonać wg dokumentacji projektowej, projektu budowlano-wykonawczego, projektu budowlanego - instalacje elektryczne i AKPiA Zakres robót obejmuje: 1. Pompownia ścieków sanitarnych 2. Przewód tłoczny 3. Kanał sanitarny grawitacyjny. Uwaga: a/ szczegółowy zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej będącej do wglądu dla Wykonawców w siedzibie Zamawiającego, b/ Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez uprawioną jednostkę geodezyjną zgodnie z art. 19, 20 i 21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 25, poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu, c/ ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego na czas prowadzenia robót, spoczywają na Wykonawcy. 2. Wymagania dotyczące robót budowlanych: - wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż., ochrony środowiska, - roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej SIWZ, - użyte materiały i urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać sprawność eksploatacyjną. - Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie /wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości, świadectwa PZH). 3. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia - z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na kwotę brutto obejmująca zakres rzeczowy zamówienia określony w niniejszej SIWZ oraz kosztorysach ofertowych do projektów budowlanych i wykonawczych /na jedno zadanie lub na obydwa zadania/, - wynagrodzenie Wykonawcy jest ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z pkt. 1 i jakikolwiek błąd w jej obliczeniu ma znaczenie na poprawność obliczenia ceny oferty, - podstawą ustalenia wynagrodzenia umownego (ceny brutto oferty) będzie kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dokumentacji projektowej, wytycznych i zaleceń, - podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany protokół odbioru robót bez usterek. - zapłata nastąpi w terminie 30 dni od daty złożenia u Zamawiającego sprawdzonej i zatwierdzonej faktury przez Inspektora Nadzoru. 4. Dostępność dokumentacji projektowej - dokumentacja projektowa kompletna w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego w dniach roboczych w godz. 8:00 - 14:30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452321508
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: Zadanie I - 1.600,00 zł Zadanie II - 2.400,00 zł Wadium może być wnoszone w następujących formach: - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Nr 38 1240 6074 1111 0000 4999 2487 BANK PEKAO S.A. O/WOŁOMIN z dopiskiem na blankiecie przelewu wadium - zadanie numer: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie gwarancji winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty odpowiadającej wysokości wadium, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Do oferty winien być dołączony oryginał gwarancji. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pimb.com.pl zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach