Przetargi.pl
„Modernizacja sieci teleinformatycznych wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją urządzeń sieci aktywnej dla Dol-nośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w 4 lokalizacjach”

Dolnośląski Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 50-123 Wrocław, Oławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 449 302, , fax. 713 449 303
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    Oławska 14
    50-123 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 449 302, , fax. 713 449 303
    REGON: 29484600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dwomp@dwomp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja sieci teleinformatycznych wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją urządzeń sieci aktywnej dla Dol-nośląskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w 4 lokalizacjach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci teleinformatycznych wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją urządzeń sieci aktywnej dla DWOMP w 4 lokalizacjach . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do s.i.w.z. Warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Modernizację sieci teleinformatycznych wraz z dostawą, instalacją i konfiguracją urządzeń sieci aktywnej Miejsca realizacji: Lokalizacja Wrocław: ul. Joannitów 10/12, 50-525 Wrocław Lokalizacja Lubin: ul. H. Sienkiewicza 4, 59-300 Lubin Lokalizacja Jelenia Góra: ul. Groszowa 1, 58-500 Jelenia Góra Lokalizacja Wałbrzych: ul. B. Chrobrego 36, 36A, 58-309 Wałbrzych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34420000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w: a. art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy P.z.p., b. art. 24 ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy P.z.p., - • w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w try-bie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015r. – Prawo restrukturyzacyjne (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 814, 1298) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upa-dłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wie-rzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003r. – Prawo upadłościowe (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1228), • który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy p.z.p. chyba, że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. • spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: a. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: - zrealizował co najmniej dwie instalacje sieci strukturalnej, przy czym każda z nich zawierała wykonanie lub modernizację sieci teleinformatycznej oraz dostawę i instalację urządzeń sieci aktywnej oraz objęta była minimum 2 – letnią gwarancją producenta. Pod pojęciem „sieci strukturalnej” Zamawiający rozumie sieć strukturalną wewnątrz budynku lub w zespole budynków; sieć strukturalna to infrastruktura wykorzystywana do przesyłania danych komputerowych oraz realizacji połączeń telekomunikacyjnych. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1b ustawy oraz wykazu realizacji z podaniem rodzaju realizacji, wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych realizacji, określające, czy realizacje te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Zamawiający wymaga wypełnienia formularza parametry techniczne oraz warunki gwarancji bezwzględnie wymagane dla urządzeń sieci aktywnej- załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, niewypełnienie wszystkich pól (ze szczególnym wskazaniem na kolumnę „opis oferowanego produktu”) skutkować będzie odrzuceniem oferty. Na potwierdzenie iż zaoferowane urządzenia sieci aktywnej spełniają wymogi zaoferowane przez Wykonawcę, Zamawiający żąda załączenia kart katalogowych do każdego zaoferowanego produktu. Na karcie należy zaznaczyć w widoczny sposób ja-kiego urządzenia dotyczy. Natomiast w tabeli wpisać należy te strony oferty na której znajduje się karta katalogowa oferowanego produktu. Informacje zawarte w karcie katalogowej muszą potwierdzać parametry zaoferowane przez Wykonawcę w załączniku nr 4. -Zamawiający wymaga wypełnienia spisu zaoferowanych materiałów do modernizacji sieci teleinformatycznej-załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, niewypełnienie wszystkich pól skutkować będzie odrzuceniem oferty. - Formularz ofertowo-cenowy - Załączniki - Oświadczenia - Pełnomocnictwo do złożenia (podpisania) oferty wraz z załącznikami w imieniu Wykonawcy- jeżeli dotyczy. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału opatrzone podpisem mocodawcy lub odpisu poświadczonego notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną