Przetargi.pl
Modernizacja sieci teleinformatycznej i telewizji przemysłowej w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych

Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych ogłasza przetarg

  • Adres: 01-045 Warszawa, Kolska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8388407, 6355595 , fax. 226 365 597
  • Data zamieszczenia: 2017-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych
    Kolska 2/4
    01-045 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8388407, 6355595, fax. 226 365 597
    REGON: 1731908500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: htts://sodon.bip.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci teleinformatycznej i telewizji przemysłowej w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sieci teleinformatycznej i telewizji przemysłowej w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych zgodnie z Projektem wykonawczym zadania inwestycyjnego pod tytułem Modernizacja sieci teleinformatycznej i telewizji przemysłowej w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych, będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ – tj. oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Zamawiający planuje maksymalnie przeznaczyć na realizację inwestycji kwotę 149 000 zł brutto (słownie: sto czterdzieści dziewięć tysięcy złotych). 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ciągłości pracy systemu telewizji przemysłowej przez cały okres trwania modernizacji. 4. Przedmiot zamówienia ma być wykonany zgodnie z obowiązującymi w zakresie jego wykonania standardami, normami i przepisami tj.  ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.); – ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2016 poz. 922); – rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. – w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. nr 109 poz. 719); – rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r. poz. 1422); – rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 8 grudnia 2014 r. w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 1850); 4a. Normy prawne, uwzględniane w realizacji przedmiotu zamówienia: – zestaw norm PN-EN 50132-7 „Systemy alarmowe - Systemy dozorowe CCTV”; – Norma polska PN-EN 50173-1: 2002 Drugie Wydanie: „Technika informatyczna -Systemy okablowania strukturalnego - Część 1: Wymagania ogólne i strefy biurowe”; – Norma europejska: EN 50167 "Okablowanie poziome"; – Normy międzynarodowe: – ISO/IEC 11801; – ISO/IEC 11801 2nd edition "Okablowanie strukturalne budynkowe”. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełne procesy robót budowlanych i instalacyjnych wraz z zakupem, dostawą materiałów, wbudowaniem urządzeń i materiałów (przewidzianych projektem wykonawczym) oraz usunięciem z terenu prac i utylizacją materiałów z rozbiórki, odpadów. 7. Zamawiający przekaże za pokwitowaniem w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy wybranemu Wykonawcy wszelką posiadaną dokumentację branżową i budowlaną budynku. 8 . Wykonawca, z którym zostanie zawarta Umowa, zobowiązany jest do zwrotu dokumentacji, o której mowa w ust. 6. Dokumentację należy zwrócić do Sekretariatu Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru w terminie do 7 dni od daty odbioru końcowego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni przed dniem odbioru końcowego robót budowlano- instalacyjnych trzech egzemplarzy dokumentacji powykonawczej, wraz z koniecznymi protokołami pomiaru, opracowanej przez osobę odpowiedzialną za wykonanie robót budowlano- instalacyjnych, zawierającą opracowanie ich wyników w sposób umożliwiający identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty, deklaracje zgodności, instrukcje obsługi i inne dokumenty załączone do dokumentacji powykonawczej. 10. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlano- instalacyjnych z 2-dniowym wyprzedzeniem. 11. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe i objęte niniejszym zamówieniem, dla których istnieją normy zharmonizowane, powinny posiadać deklaracje zgodności i być oznakowane znakiem CE. 12. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w realizacji przedmiotu zamówienia wyrobów zgodnych z obowiązującymi normami. 13. Wykonawca powinien uwzględnić, że budynek w czasie trwania robót budowlanych nie zostanie wyłączony z użytku, co może utrudniać realizację prac. 14. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia: 1) W trakcie robót Wykonawca jest zobowiązany do zachowania czystości w budynku oraz na terenie posesji. 2) W przypadku rozwiązania Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, wyraża on zgodę i umożliwi kontynuację prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez innego Wykonawcę. Wykonawca, który odpowiada za zerwanie zawartej umowy zabezpieczy terenu robót oraz udzieli gwarancji na wykonane przez niego prace/ roboty. 3) Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za roboty budowlano- instalacyjne, które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia a nie zostały uwzględnione w przygotowanej przez Zamawiającego dokumentacji wykonawczej lub nie były uzgadnianie z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w przygotowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 4) Okres gwarancji na wykonane prace i materiały wynosi minimum 24 miesiące od daty podpisania protokołu końcowego odbioru inwestycji. 5) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6) Wykonawca w trakcie prowadzenia prac ma obowiązek każdorazowo pisemnie zgłaszać Zamawiającemu wszelkie problemy związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz współpracować z nim w zakresie ich rozwiązywania. 7) Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć teren prac przed dostępem osób trzecich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Pzp oraz uwzględniając specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców uczestniczących w postępowaniu o udzielenie zamówienia wniesienia wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ tj. do dnia 11.01.2018 roku, zobowiązany jest wnieść do wpłacenia wadium w wysokości 4400,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące czterysta złotych). 3. Wadium może być wnoszone przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tzn. 88 1030 1508 0000 0005 5004 8043 Tytuł wpłaty „Wadium – „Modernizacja sieci teleinformatycznej i telewizji przemysłowej w Stołecznym Ośrodku dla Osób Nietrzeźwych” lub w kasie Ośrodka. 4. Warunkiem koniecznym uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert (tzn. wadium musi znajdować się na wskazanym rachunku do dnia otwarcia ofert). 5. Jeżeli wnoszącym wadium jest inny podmiot działający na rzecz Wykonawcy konieczne jest wyraźne określenie/ wskazanie na rzecz, jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 6. Dopuszczalne jest wniesienie wadium w więcej niż jednej formie, tzn: 1) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancja bankowa, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Stołeczny Ośrodek dla Osób Nietrzeźwych, ul. Kolska 2/4, 01– 045 Warszawa, 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp każdego z tych Wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 8. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12 i 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: – odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, – nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, – zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach