Przetargi.pl
Modernizacja sieci LAN

Instytut Ogrodnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 46 833 20 21 , fax. 46 833 32 28
  • Data zamieszczenia: 2012-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ogrodnictwa
    ul. Konstytucji 3 Maja 1/3 1/3
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. 46 833 20 21, fax. 46 833 32 28
    REGON: 10102334200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.inhort.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci LAN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja sieci LAN, a w szczególności zaprojektowanie i wykonanie sieci teleinformatycznej dla budynków Instytutu Ogrodnictwa. Zamówienie składa się z dwóch części. Część I - wykonanie sieci światłowodowej. Część II - wykonanie okablowania strukturalnego. 1. Szczegółowy opis techniczny robót określa Program funkcjonalno użytkowy - załącznik nr 1 SIWZ. 2. Obmiary robót podanych w PFU - załącznik nr 1 są orientacyjnym zakresem prac do wykonania. Zamawiający chcąc dokonać możliwie największego przybliżenia skali przedmiotu zamówienia oraz umożliwić proces należytego oszacowania kosztów wykonania planowanego przedsięwzięcia w zakresie budowy sieci światłowodowej oraz wykonania okablowania strukturalnego, a szczególności określenia sposobu ułożenia tras kablowych wewnątrz budynków i pomiędzy budynkami, zaprasza zainteresowanych na dokonanie obowiązkowej wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający informuje, iż dokonanie obowiązkowej wizji lokalnej odbędzie się w dniu 14 marca o godz. 10-tej na terenie Instytutu Ogrodnictwa Oddział Warzywnictwa, 96-100 Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3. Osoba do kontaktu: Tomasz Viscardi tel. 509 435 059. 3. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. 4. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Zadanie obejmuje etap projektowania oraz trzy etapy wykonawcze i będzie realizowane w czterech niżej opisanych etapach: Etap I 1. Opracowanie projektu budowlanego/instalacyjnego w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, wyceny kosztorysowej i niezbędnym do realizacji robót budowlanych - po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie zapisu i PDF. 2. Sporządzenie kosztorysu uproszczonego - po 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie zapisu i PDF. 3. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (IBIOZ) - po 6 egzemplarzy każdej branży w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej w formacie zapisu i PDF. 4. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych, w tym uzgodnienie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Łodzi Delegatura w Skierniewicach wraz z ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę. Etap II - 30% wartości robót budowlanych i instalacyjnych Etap III - 30% wartości robót budowlanych i instalacyjnych Etap IV - 40% wartości robót budowlanych i instalacyjnych Wykonawca będzie zobowiązany do: 1. Wykonania robót zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz zasadami sztuki budowlanej, a dla terenu objętego nadzorem konserwatorskim w uzgodnieniu z Konserwatorem Zabytków oraz służbą archeologiczną. 2. Terminowej realizacji przedmiotu zadania. 3. Prowadzenia wszystkich rodzajów robót przez osoby uprawnione zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami prawnymi. 4. Wyposażenia swoich pracowników oraz sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację w czasie prowadzenia robót. 5. Wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi normami i wiedzą techniczną. 6. Prowadzenia dokumentacji robót. 7. Prowadzenia robót zgodnie z przepisami BHP oraz zgodnie z przepisami ppoż. 8. Terminowego przekazania Zamawiającemu przedmiotu niniejszego zamówienia w stanie technicznym nadającym się do użytkowania zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego wraz z wszelkimi dokumentami dopuszczającymi do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 9. Dostarczenia niezbędnych atestów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszego zamówienia. 10. Okazania na żądanie Zamawiającego certyfikatu (deklaracji) zgodności z obowiązującymi normami lub w przypadku ich braku właściwą aprobatę techniczną w stosunku do wbudowanych materiałów. 11. Wykonania BIOZ oraz tablicy informacyjnej. 12. Usuwania na bieżąco usterek stwierdzonych w trakcie realizacji robót. 13. Przestrzegania uwag jednostek uzgadniających, które są zawarte w dokumentacji technicznej. 14. Usuwania wszelkich usterek stwierdzonych podczas odbiorów w terminach technicznie i organizacyjnie uzasadnionych. 15. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egz., protokołów oraz inwentaryzacji geodezyjnej. 16. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu niezbędnych protokołów. Opracowując dokumentację projektową należy na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Po opracowaniu całości dokumentacji należy ją przedstawić Zamawiającemu do akceptacji. Wszystkie użyte materiały i urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać dokumenty, które pozwalają do stosowania ich w budynkach użyteczności publicznej. Wszystkie nazwy własne użyte w specyfikacji i programie funkcjonalno-użytkowym oznaczają pożądany standard materiałów, a Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiał do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca zobowiązany będzie do ustanowienia kierowników robót w branży teletechnicznej i elektrycznej. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zakresu robót objętych SIWZ, programem funkcjonalno-użytkowym, wraz z pracami towarzyszącymi takimi, jak: przygotowanie terenu i zaplecza robót, uprzątnięcie terenu robót po zakończonych pracach, inwentaryzacją, protokołami, itp. Wykonawca pokryje we własnym zakresie koszty niezbędnych materiałów i usług. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane zadanie licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający zabezpieczy Wykonawcy nieodpłatnie wodę i energię elektryczną dla potrzeb budowy. Oferując cenę ryczałtową za wykonanie całości zadania Wykonawca podejmuje się wykonania wszystkich usług oraz robót koniecznych do wykonania zadania i winien przewidzieć w niej także koszty wykonania prac nie objętych programem funkcjonalno-użytkowym, a koniecznych do wykonania zamówienia. Miejsce realizacji zamówienia: Instytut Ogrodnictwa, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 5.000,- PLN, (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto PEKAO S.A. I O/Skierniewice 42 1240 3321 1111 0000 2853 6660 i powinno znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inhort.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach