Przetargi.pl
Modernizacja sieci komputerowych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i gminnych jednostkach organizacyjnych

Urząd Gminy Lewin Kłodzki ogłasza przetarg

  • Adres: 57-343 Lewin Kłodzki, ul. Nad Potokiem 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8698429 , fax. 074 8698273
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lewin Kłodzki
    ul. Nad Potokiem 4 4
    57-343 Lewin Kłodzki, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8698429, fax. 074 8698273
    REGON: 89000578400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lewin-klodzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci komputerowych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i gminnych jednostkach organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja sieci komputerowych w Urzędzie Gminy Lewin Kłodzki i gminnych jednostkach organizacyjnych. 1. Wykonanie robót: 1) zgodnie z projektem modernizacji i rozbudowy sieci komputerowej - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) zgodnie z wykazem materiałów - stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ, 2. Zakres dodatkowych robót objętych zamówieniem: wyrównanie i pomalowanie wszystkich ścian, w których dokonywano wymiany sieci komputerowej w przypadku naruszenia ich struktur lub zabrudzenia na podstawie protokołów uzgodnień. 3. Wykonanie dokumentacji powykonawczej z przeprowadzonych prac: 1) Powykonawcza dokumentacja dotyczy całej instalacji. 2) Dokumentacja powykonawcza między innymi powinna zawierać wszystkie elementy dokumentacji projektowej oraz: a) Wyniki testów i pomiarów dynamicznych dla okablowania. b) Protokoły odbioru prac podpisane przez strony. c) Kopie gwarancji i certyfikaty na instalacje teledacyjne danego obiektu. d) Zalecenia konserwacyjno - eksploatacyjne. 3) Dokumentacja powykonawcza w zakresie instalacji elektrycznej powinna być zweryfikowana i podpisana przez eksperta z uprawnieniami. 4. Udzielenie gwarancji 1) Modernizacja i rozbudowa sieci komputerowej powinna być wykonana przy zachowaniu istniejących praw gwarancyjnych. 2) Wykonawca powinien udzielić pisemnej gwarancji jakości na instalację strukturalnego okablowania teledacyjnego i zasilającego, w tym: a) na elementy pasywne - min. 10 lat gwarancji. b) na wykonawstwo - min. 5 lat gwarancji od daty końcowego odbioru robót. c) na instalację zasilania elektrycznego - min. 5 lat gwarancji od daty końcowego odbioru robót. d) na pozostałe części zamówienia - min. 3 lata gwarancji od daty końcowego odbioru robót. 3) Wykonawca powinien przekazać wszystkie gwarancję producenta i certyfikaty. 5. Usuwanie awarii: Wykonawca zapewnia w okresie gwarancyjnym czas reakcji serwisu od momentu przyjęcia zgłoszenia równy max. 6 godziny od daty przyjęcia zgłoszenia awarii / uszkodzenia. Powiadomienia dokonywane po godzinie 1600 lub w dni wolne od pracy będą traktowane jako otrzymane o godz.8 najbliższego dnia roboczego. 6. Ustalenia końcowe 1) Odbiór prac nastąpi protokołami. 2) Dopuszcza się wykonanie przez Wykonawcę wizji lokalnej w obiektach przed złożeniem oferty. 3) Prace wykonawcze nie mogą zakłócać bieżącej pracy Urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych, należy zachować funkcjonowanie węzła sieci WAN oraz minimum połowy urządzeń komputerowych w czasie godzin pracy Urzędu lub g.j.o.. 4) Wykonawca zabezpiecza podłogi, schody oraz ściany przed uszkodzeniem i nadmiernym zabrudzeniem. 5) Wykonawca zabezpiecza wyposażenie tj. sprzęt komputerowy, szafy, biurka itp., przed uszkodzeniem i zanieczyszczeniem. 6) Wykonawca zapewnia usunięcie wszystkich zanieczyszczeń i uszkodzeń powstałych w wyniku przeprowadzonych prac i doprowadza pomieszczenia do stanu sprzed podjęcia prac. 7) W przypadku konieczności zamontowania nowych koryt, w których będą umieszczone przewody sieci teledacyjnej i elektrycznej, wygląd koryt musi nawiązywać do wystroju urzędu. 8) Wszelkie nieużytkowe odpady powstałe w trakcie wykonywania prac wykonawca na własny koszt przekaże na składowisko odpadów lub do utylizacji. 9) Wszystkie prace muszą być wykonane przy pomocy narzędzi i urządzeń oraz z materiałów i surowców dostarczonych przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324280009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 3) nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) posiadają doświadczenie zawodowe tzn. w okresie ostatnich pięciu lat (przed data wszczęcia niniejszego postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali, co najmniej jedną robotę o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia - polegającej na budowie rozbudowie lub modernizacji sieci komputerowej w urzędzie administracji publicznej, 5) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, w tym osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania instalacji i urządzeń elektrycznych wspomagane komputerowo oraz do wykonywania instalacji elektrycznych, przez co rozumie się posiadanie świadectwa kwalifikacyjnego, co najmniej E1 w zakresie eksploatacji, 6) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000 PLN (sto tysięcy złotych). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia), czy Wykonawcy złożyli dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy według wzoru - załącznik nr 4 SIWZ, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy według wzoru - załącznik nr 5 SIWZ, 4) parafowane przez Wykonawcę wszystkie strony wzoru umowy, 5) wykaz prac według wzoru - załącznik nr 6 SIWZ, 6) wykaz osób (potencjał kadrowy Wykonawcy), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, łącznie z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień według wzoru - załącznik nr 7 SIWZ , 7) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100 000 PLN (sto tysięcy złotych), 10) podpisany i dołączony do oferty przez Wykonawcę załącznik nr 1 i nr 1 a.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lewin-klodzki.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach