Przetargi.pl
Modernizacja sieci komputerowej wraz z przeniesieniem serwerowni i remont pomieszczeń biurowych.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, ul. Limanowskiego 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5921122 w. 244 , fax. 062 5921216
  • Data zamieszczenia: 2012-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Limanowskiego 17 17
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5921122 w. 244, fax. 062 5921216
    REGON: 00334073600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci komputerowej wraz z przeniesieniem serwerowni i remont pomieszczeń biurowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Modernizacja sieci komputerowej na parterze i piętrze budynku wraz z przeniesieniem serwerowni. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien opracować koncepcję rozwiązania, wykonać okablowanie strukturalne wraz z trasami kabli, dostarczyć szafę serwerową i wykonać dokumentację powykonawczą. Wymagania dotyczące systemu okablowania strukturalnego - 90 (podwójnych)punktów logicznych. Minimalne wymagania wydajności elementów systemu okablowania strukturalnego: Kategoria 5 Klasa E oraz RJ45 jako interfejs końcowy dla połączeń na skrętce 100% miedzianej 4 parowej. a) Kable nieekranowane, wyprowadzone (od tyłu) z panelu rozdzielczego (patchpanel) nowej szafy teleinformatycznej. b) Do każdego punktu dostępowego należy doprowadzić oddzielny kabel 4 parowy. c) Na odcinku od punktu dystrybucyjnego do gniazdka nie można wykonywać łączy. d) Maksymalna długość kabla instalacyjnego (tzw. łącza stałego) nie może przekroczyć 90 m. e) Kable należy układać wzdłuż ścian budynku, (należy przestrzegać zalecenia, aby maksymalne zagięcie kabla nie było mniejsze niż 6x średnica kabla lub zgodnie z normą katalogową), w korytkach elektroinstalacyjnych plastikowych koloru białego. Zejścia kabli do gniazdek instalowanych na wysokości ok. 80 cm (w 6 punktach logicznych gniazdka mogą być instalowane na wysokości ok. 30 cm) od poziomu podłogi wykonać również w korytkach elektroinstalacyjnych. System okablowania powinien spełniać wszystkie poniższe wymagania: 1) rozwiązanie ma być objęte gwarancją producenta na okres minimum 5 lat obejmującą wszystkie elementy pasywne toru transmisyjnego, jak również płyty czołowe gniazd końcowych, wieszaki organizujące i szafy z wyposażeniem; 2) wszystkie komponenty okablowania strukturalnego mają być zgodne z wymaganiami norm, co najmniej na Kategorię 5e wg ISO IEC 11801:2002 wyd. drugie lub EN 50173-1:2002 wyd. drugie; 3) PL - punkt logiczny = gniazdo uniwersalne z podwójnym interfejsem RJ45; Szafa serwerowa o parametrach: a. szafa w standardzie 19cali, o wysokości 42U b. perforowane drzwi z przodu z możliwością montażu lewe-prawe; c. zdejmowane osłony boczne; d. nośność 600 kg lub więcej, głębokość 99 cm lub więcej, szerokość 60 cm lub więcej; e. szafa powinna zawierać osiem paneli 19 cali 24 port dla przewodów nieekranowanych; f. szafa powinna zawierać co najmniej 2 półki; g. szafa powinna zawierać co najmniej 3 organizatory kabli poziomych. h. szafa powinna zawierać co najmniej jedną listwę zasilającą min 7 gniazd 19 cali z zabezpieczeniem. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. W ramach zamówienia (i w jego cenie) Wykonawca zobowiązany jest także: 1. utrzymywać porządek w miejscu remontu i wokół niego, pełnić nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zapewnić ochronę p.poż., 2. dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania wszystkich materiałów oraz urządzeń użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia (certyfikaty, atesty, świadectwa jakości), 3. w razie potrzeby dokonać rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować. 4. po zakończeniu całości robót uporządkować teren robót. UWAGA ! Każdy z wykonawców winien obejrzeć miejsce robót objęte przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia warunków i uzyskania niezbędnych danych dla właściwego skalkulowania ceny ofertowej. Wszystkie roboty wynikające z wizji lokalnej, a nie ujęte w projektach lub przedmiarach robót należy ująć w wycenie ofertowej (Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych). Miejsce robót można oglądać w dni powszednie w godz. 8.00 - 14.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu uzgodnienia terminu należy kontaktować się z Hanną Nawrot pod nr tel.62 592-11-22 wew. 220. Rozliczenie robót: ryczałtem na podstawie obmiaru, płatność będzie regulowana w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawiania przez Wykonawcę faktury będzie podpisany przez przedstawicieli obu stron protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający na wykonane roboty wymaga udzielenia gwarancji minimum na okres 36 miesięcy oraz na zainstalowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wszystkie stosowane materiały budowlane winny posiadać atest Instytutu Techniki Budowlanej dopuszczający stosowanie w budownictwie i obiektach opieki zdrowotnej. Z uwagi na czas pracy Zamawiającego wymagane jest, aby prace były wykonywane w następujący sposób: 1. roboty uciążliwe pod względem hałasu: w dniach roboczych i wolnych od pracy w godz. 7:00 - 20:00, 2. roboty uciążliwe brudne, np. wywóz gruzu w dniach roboczych w godz. 7:00 - 15:00, 3. wszystkie czynności związane z pracami przy instalacjach z mediami wymagają bezwzględnego zgłoszenia Zamawiającemu i uzyskania jego zgody na dopuszczenie do pracy. Wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim zgodnie z: - Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 j.t. z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2000r.Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa pracy i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r.Nr 47, poz. 401), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), - Ustawą z dnia 27.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania prac obejmujących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonych przez Wykonawcę na budowę materiałów i urządzeń przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty transportu materiałów i odpadów obciążają Wykonawcę. Zadanie nr 2: Remont pomieszczeń biurowych W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca powinien wykonać remont dwóch pomieszczeń biurowych, w jednym pomieszczeniu należy wykuć otwór na drzwi oraz obsadzić stolarkę drzwiową i zamaskować istniejący otwór drzwiowy płytą karton-gips. W drugim pomieszczeniu należy wykonać rozbiórkę szafy drewnianej, uzupełnienie tynków, dwukrotne szpachlowanie i dwukrotne malowanie ścian oraz malowanie grzejników a także położenie wykładziny PCV wraz z listwami. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiarem robót. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich prac będących przedmiotem zamówienia z należytą starannością, zgodnie z aktualnym w czasie wykonania przedmiotu zamówienia poziomem wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz obowiązującymi na terenie Polski normami i przepisami prawa. W ramach zamówienia (i w jego cenie) Wykonawca zobowiązany jest także: 1. utrzymywać porządek w miejscu remontu i wokół niego, pełnić nadzór nad bezpieczeństwem i higieną pracy oraz zapewnić ochronę p.poż., 2. dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające jakość i dopuszczenie do stosowania wszystkich materiałów oraz urządzeń użytych przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia (certyfikaty, atesty, świadectwa jakości), 3. w razie potrzeby dokonać rozbiórek, usunięcia materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonania ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dalszego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórek, pozostałe niewykorzystane materiały wykonawca winien zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa zutylizować. 4. po zakończeniu całości robót uporządkować teren robót. UWAGA ! Każdy z wykonawców winien obejrzeć miejsce robót objęte przedmiotem zamówienia celem sprawdzenia warunków i uzyskania niezbędnych danych dla właściwego skalkulowania ceny ofertowej. Wszystkie roboty wynikające z wizji lokalnej, a nie ujęte w projektach lub przedmiarach robót należy ująć w wycenie ofertowej (Zamawiający nie przewiduje robót dodatkowych). Miejsce robót można oglądać w dni powszednie w godz. 8.00 - 14.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu uzgodnienia terminu należy kontaktować się z Hanną Nawrot pod nr tel.62 592-11-22 wew. 220. Rozliczenie robót: ryczałtem na podstawie obmiaru, płatności będą regulowane w terminie 7 dni od dnia wystawienia faktury VAT. Podstawą do wystawiania przez Wykonawcę faktury będzie podpisany przez przedstawicieli obu stron protokół końcowy odbioru robót. Zamawiający na wykonane roboty wymaga udzielenia gwarancji minimum na okres 36 miesięcy oraz na zainstalowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Wszystkie materiały oraz urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty, aprobaty techniczne, spełniać wymagane przepisami normy oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wszystkie stosowane materiały budowlane winny posiadać atest Instytutu Techniki Budowlanej dopuszczający stosowanie w budownictwie i obiektach opieki zdrowotnej. Z uwagi na czas pracy Zamawiającego wymagane jest, aby prace były wykonywane w następujący sposób: 1. roboty uciążliwe pod względem hałasu: w dniach roboczych i wolnych od pracy w godz. 7:00 - 20:00, 2. roboty uciążliwe brudne, np. wywóz gruzu w dniach roboczych w godz. 7:00 - 15:00, 3. wszystkie czynności związane z pracami przy instalacjach z mediami wymagają bezwzględnego zgłoszenia Zamawiającemu i uzyskania jego zgody na dopuszczenie do pracy. Wszystkie roboty Wykonawca winien wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami, przede wszystkim zgodnie z: - Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 j.t. z późn. zm.) i przepisami wykonawczymi do niniejszej ustawy, - Ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz.U. z 2000r.Nr 71, poz. 838 z późniejszymi zmianami), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003r. w sprawie bezpieczeństwa pracy i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r.Nr 47, poz. 401), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126), - Ustawą z dnia 27.04.2004r.o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881). Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien dysponować niezbędnym sprzętem oraz wykwalifikowaną kadrą do wykonania prac obejmujących przedmiot zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli dostarczonych przez Wykonawcę na budowę materiałów i urządzeń przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia. Koszty transportu materiałów i odpadów obciążają Wykonawcę. Zamawiający informuje, iż ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważny. Oznacza to, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej i kosztorysowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje także, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne inne niż określone w dokumentacji posiadać będą parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe gorsze od określonych w dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, dalej zostanie odrzucona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach