Przetargi.pl
Modernizacja sieci komputerowej i systemu alarmowego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń aktywnych II - nr SPL/14/ZP/PN/S/2009

Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 31
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8258221 , fax. 022 6874170
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Nowowiejska 31 31
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8258221, fax. 022 6874170
    REGON: 01328082500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci komputerowej i systemu alarmowego wraz z dostawą niezbędnych urządzeń aktywnych II - nr SPL/14/ZP/PN/S/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
    1. Modernizacji okablowania strukturalnego dla potrzeb sieci komputerowo-telefonicznej;
    2. Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu z funkcją sygnalizacji dymu oraz gazu;
    3. Systemu Telewizji Dozorowej;
    4. Systemu Kontroli Dostępu z funkcją Rejestracji Czasu Pracy;
    wraz z dostawą niezbędnych urządzeń aktywnych i pasywnych dla sieci LAN i systemu alarmowego dla potrzeb Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej dla Pracowników Wojska SP ZOZ z siedzibą przy ul. Nowowiejskiej 31 w 00-911 Warszawie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351251007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (siedem tysięcy zł 00/100)
    1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu na konto BGŻ S.A. Oddział Warszawa nr 91 2030 0045 1110 0000 0066 2820 lub w kasie Przychodni (pok. 204);
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w rozdziale 1 niniejszej SIWZ (NAZWA (FIRMA) I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO) z dopiskiem Wadium w przetargu na modernizację sieci komputerowej i systemu alarmowego II nr SPL/14/ZP/PN/S/2009. Ksero wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
    4.Wpłaty wadium w pieniądzu Wykonawcy muszą dokonać z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne wpłynęły na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
    5. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiednie dokumenty należy złożyć w kasie w siedzibie Zamawiającego (pok. 204), a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.
    6. Wykonawca, którego oferta zostanie wyłoniona jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, wyrazi zgodę na przeniesienie kwoty wniesionego wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    7. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wniesione wadium wraz z odsetkami w przypadku uchylania się od zawarcia umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5, pkt. 1, 2 i 3 ustawy PZP.
    8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne każdy Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia następujące warunki:
    1. Warunki potwierdzające prawo do ubiegania się o zamówienie publiczne:
    - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust.1oraz ust. 2 pkt.1.
    2. Warunki potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia:
    - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
    - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    - w okresie ostatnich 5 pełnych lat wykonał z należytą starannością minimum 3 modernizacje sieci komputerowej / systemu alarmowego, w tym min. 1 modernizację w placówce służby zdrowia - o wartości min. 100 000 zł.
    - w okresie ostatnich 3 pełnych lat dostarczył urządzenia aktywne i pasywne sieci LAN /systemu alarmowego - o parametrach i wielkości zamówienia podobnych do niniejszego - min. 3 dostawy - o wartości min. 20 000 zł każda.
    - dysponują osobami przewidzianymi do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.
    3. Oświadczenie musi być złożone w formie pisemnej, z własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej do reprezentacji Wykonawcy. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oświadczenia w postaci elektronicznej z podpisem elektronicznym. Brak podpisu osoby upoważnionej oznaczać będzie nieważność oświadczenia.
    4. Wymagania odnoszące się do Wykonawców składających ofertę wspólnie (art. 23 ustawy):
    - warunki formalne uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 muszą być spełnione oddzielnie przez każdego z Wykonawców,
    - warunki wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 potwierdzające zdolność do wykonania przedmiotowego zamówienia mogą być spełnione łącznie (sumarycznie) przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
    - jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
    Wykonawcy chcący łącznie ubiegać się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w przetargu.
    5.Inne informacje, dokumenty i oświadczenia dotyczące sytuacji Wykonawcy i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on warunki uczestnictwa w postępowaniu:
    - złoży ofertę zgodną z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz przepisami ustawy,
    - akceptuje warunki umowne załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    - Wykonawca nie może powierzać wykonywania całości przedmiotowych prac pośrednikom lub podwykonawcom
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełnia stawiane warunki, musi przedstawić oświadczenie pisemne i dokumenty wyszczególnione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena stopnia spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Muszą one być zgodne z rzeczywistym stanem prawnym i faktycznym (aktualne) pod rygorem odpowiedzialności prawnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach