Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja serwerowni polegająca na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu systemu do archiwizacji danych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja serwerowni polegającej na dostarczeniu, zainstalowaniu i uruchomieniu systemu archiwizacji danych do siedziby Zamawiającego na adres ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa w miejsce wskazane przez Zamawiającego, składającego się z elementów, o minimalnych parametrach wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302331600
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: - wykonali minimum 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i charakterem (dostawy obejmujące swoim zakresem dostawy serwerów) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną w załączniku Nr 1 do SIWZ. II. Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści, warunków i zakresu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. III. Parafowany opis techniczny sprzętu komputerowego (załącznik nr 5 do SIWZ) jako akceptacji minimalnych parametrów sprzętu oferowanego w postępowaniu. Uwaga: parafowany przez Wykonawcę załącznik nr 5 do SIWZ stanie się załącznikiem nr 1 do umowy. IV. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) Certyfikaty producenta ISO 9001 w zakresie projektowania, produkcji i serwisu produktów oraz ISO 14001. 2) pełna specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu (z uwzględnieniem konkretnych parametrów technicznych wymienionych przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ). V. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wymienionych poniżej. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykaz minimum 2 dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania odpowiadających swoim rodzajem i charakterem (dostawy obejmujące swoim zakresem dostawy systemów archiwizacji danych) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych dostaw, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania dostaw wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu dostaw należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione łącznie przez te podmioty. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga złożenia następującego dokumentu:: 1) oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca, wspólnicy spółki cywilnej - łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa serwera, macierzy dyskowej, biblioteki taśmowej, kości pamięci i przełączników sieciowych do transmisji danych cyfrowych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-064/2015
Dodano: 2015-04-17 - Zakup i wdrożenie biblioteki taśmowej (streamera) do przenoszenia danych z systemów komputerowych na taśmę magnetyczną w celu archiwizacji
Dodano: 2013-10-29 - Zakup napędu taśmowego LTO do obecnie eksploatowanej biblioteki taśmowej serii IBM TS 3584 na potrzeby systemu archiwizacji (znak sprawy: BZ/SZP-68/13)
Dodano: 2013-10-23 - Dostawa bibliotek taśmowych, BDG.741.104.2013
Dodano: 2013-10-04 - Dostawa i konfiguracja wirtualnej biblioteki taśmowej wraz z oprogramowaniem do archiwizacji danych
Dodano: 2012-11-19 - Dostawa biblioteki taśmowej (oznaczenie sprawy: ZP-63/Log/2012)
Dodano: 2012-09-27 - Sprzedaż i dostawa biblioteki taśmowej dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnicy Bemowo
Dodano: 2011-11-24 - Rozszerzenie konfiguracji bibliotek taśmowych Quantum i500 wykorzystywanych w systemie backupów opartym na produkcie Data Protector
Dodano: 2010-04-06