Przetargi.pl
Modernizacja Schroniska dla bezdomnych zwierząt „Azorek” w Obornikach

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Schroniska dla bezdomnych zwierząt „Azorek” w Obornikach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest I etap modernizacji Schroniska dla bezdomnych zwierząt „Azorek” w Obornikach. W zakres przedmiotu inwestycji wchodzi budowa zespołu budynków schroniska dla zwierząt. Całość zabudowy jednokondygnacyjna z płaskimi dachami. Konstrukcja ścienna w części murowana, w części w lekkiej konstrukcji stalowej. Zadaszenia w konstrukcji drewnianej i żelbetowej . Budynek nowoprojektowany ma w pierwszym etapie rzut w kształcie rozbudowanego prostokąta o wymiarach 15,63x29,58. W obrębie nowoprojektowanego budynku w I etapie znajdują się głownie izolatki dla psów oraz pomieszczenia wspomagające funkcjonowanie schroniska takie jak boksy dla matek, pomieszczenia psów chorych, kuchnia, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia adopcyjne a także pomieszczenia gospodarcze. Budynek jest parterowy z dachem płaskim o rożnych spadkach. Istniejący budynek gospodarczy (budynek nr 4). W w/w budynku zmieniamy przeznaczenie dwóch pomieszczeń. Jedno z nich przeznaczone zostanie na pomieszczenie gospodarcze natomiast drugie będzie zaadaptowaną kotłownią obsługującą budynek nowoprojektowany zgodnie z częścią rysunkową. W budynku nie przewiduje się ingerencji ani w ściany nośne ani w działowe. Budynek nr 4. Zakres planowanych prac dotyczy tylko remontu istniejących pomieszczeń w obrębie istniejących ścian budynku (głownie adaptacja istniejącego pomieszczenia na kotłownię). Ściany budynku: Wykonane jako ściany pełne, najprawdopodobniej z bloczków gazobetonowych lub ceramicznych. Ich stan określa się jako bardzo dobry. Na ścianach nie ma żadnych pęknięć wskazujących na przeciążoną konstrukcję. Planowany zakres prac w żaden sposób nie wpływa na zmianę parametrów technicznych ścian istniejących – tylko częściowe zamurowanie istniejących otworów. Stropodach żelbetowy: Strop żelbetowy (gęstożebrowy lub legary żelbetowe) w dobrym stanie. Brak na jego powierzchni jakichkolwiek niepokojących pęknięć. Planowany zakres prac w żaden sposób nie pogarsza parametrów technicznych ścian istniejących – planowana obmurówka komina z cegły pełnej będzie stanowiła podparcie skrajnych elementów powstałych w wyniku wykonania otworu pod pion kominowy. Stan techniczny obiektu pozwala przy zachowaniu należytych zasad bezpieczeństwa BHP oraz wiedzy budowlanej na bezpieczne wykonanie omawianych prac budowlanych. Instalacja wentylacji. W budynku projektuje się wentylację mechaniczną, grawitacyjną oraz hybrydową. Pomieszczenia socjalne i sanitarne będą wyposażone w wentylację wywiewną mechaniczną. Powietrze świeże będzie czerpane przez nawietrzaki ścienne w pomieszczeniach biurowo – administracyjnych i przez kratki w drzwiach wywiewane w toaletach i szatniach. W pozostałych pomieszczeniach – boksy i izolatki będzie wentylacja grawitacyjna hybrydowa realizowana przez nawietrzaki okienne i wywietrzaki dachowe. Dla pomieszczenia kuchni projektuje się okapy nad kuchenkami. Na etapie budowy wielkość okapu i wydajność wywiewu/nawiewu dla kuchni skorygować w oparciu o urządzenia faktycznie zamontowane w kuchni i zyski ciepła od nich emitowane. W kotłowni projektuje się wentylację grawitacyjną. W kotłowni wentylacja będzie realizowana wg opisu kotłowni. Instalacja grzewcza. Budynek ogrzewany będzie przez grzejniki płytowe, zaworowe z podejściem od dołu wyprowadzonym od strony ściany, grzejniki wyposażyć we wkładki zaworowe oraz głowice termostatyczne. Grzejniki mocować za pomocą typowych zawiesi grzejnikowych. Natomiast pomieszczenia boksów ogrzewane będą przez ogrzewanie podłogowe. W pierwszym etapie prac przewidziano montaż kotła o mocy 15kW wraz z niezbędną armaturą (wg schematu) oraz podgrzewaczem pojemnościowym. W pierwszym etapie prac należy również położyć rurociąg zasilający w ciepło pomieszczenia drugiego etapu. Instalacja wody ciepłej oraz zimnej. Projektowaną instalacje wody podłączyć do nowoprojektowanego przyłącza wody, przyłącze wody zostanie wpięte do projektowanej zewnętrznej instalacji wodociągowej. Przyłącze zasilać będzie instalację w budynku głównym na cele socjalno-bytowe oraz przybory w pozostałych budynkach. Instalacja kanalizacji sanitarnej. Ilość ścieków sanitarnych przyjęto równą ilości zapotrzebowania wody. Kanalizacja sanitarna odprowadza ścieki do instalacji zewnętrznej. Wewnętrzną kanalizację zaprojektowano z rur i kształtek PVC, odcinki pionów i podejścia do przyborów wykonać z przewodów klasy wewnętrznej natomiast instalację podposadzkową wykonać z PVC klasy zewnętrznej o litej ściance. Ścieki sanitarne z budynku będą odprowadzane do istniejącej na działce Inwestora sieci kanalizacyjnej 160. Instalacja elektryczna. Projektuje się wykonanie instalacji oświetlenia przewodem kabelkowym YDYpżo 3x1,5 mm2,750V i przewodem HDGs 4x1,5mm2, 750V dla opraw awaryjnych i ewakuacyjnych. Instalację oświetlenia oświetlenie budynku administracyjnego zaprojektowano w zależności od wymaganego natężenia oświetlenia zgodnie z normą PN/EN 12464-1, EŚR.= 500 lx dla biur, gabinetów lekarskich, 300lx dla korytarzy i pomieszczeń pomocniczych. Instalację oświetleniową zaprojektowano jako wtynkową prowadzona w bruździe siporexu mocowaną na uchwytkach dla pom. biurowych i natynkowa dla pom. pawilonów dla zwierząt. W łazienkach i w.c., pawilonach stosować osprzęt instalacyjny szczelny IP44. W pomieszczeniach biurowych zaprojektowano oprawy skompensowane z zapłonnikiem elektronicznym biurowe np. typu LED 48W,IP40,3800lm pracujące jako oświetlenie podstawowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium, w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2) W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) oznaczenie beneficjenta gwarancji wierzyciela z tytułu poręczenia (zamawiającego), oznaczenie zobowiązanego (wykonawcy), oznaczenie gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego uzasadnione oświadczeniem, że w przypadku zobowiązanego (wykonawcy) zaszły okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3) Wadium nie może zawierać postanowień sprzecznych z SIWZ oraz przepisami prawnymi. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium: 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w pieniądzu winien wpłacić je przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wskazany w Dziale II ust. 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. UWAGA: wpłata wadium gotówką na rachunek bankowy zamawiającego będzie oznaczać wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy i spowoduje odrzucenie oferty wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 3) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dołączyć do oferty (bez łączenia z ofertą w sposób trwały) lub dostarczyć do siedziby zamawiającego. 4. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 5. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach