Przetargi.pl
Modernizacja schodów wraz z ciągiem pieszym przy ul. Kościelnej w Strzegomiu - etap I

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek 38
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2016-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja schodów wraz z ciągiem pieszym przy ul. Kościelnej w Strzegomiu - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przedsięwzięcie pod nazwą: Modernizacja schodów wraz z ciągiem pieszym przy ul. Kościelnej w Strzegomiu - etap I Przedsięwzięcie będzie realizowane na działkach nr 1503 i 1557, Obręb 0003 Śródmieście Nr 3, Strzegom - miasto (teren zaznaczony kolorem czerwonym na rysunku o tytule PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU - ETAP I). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: remont i przebudowę schodów i chodnika przy ul. Kościelnej. 3. Zakres robót obejmuje m.in.: - utwardzenie istniejących chodników przy zastosowaniu kostki granitowej 10-12 cm oraz płyt granitowych min. 7 cm, - wykonanie na nowo schodów terenowych, - wykonanie poręczy ochronnych sztywnych, - odwodnienie terenu (m.in. wykonanie studni rewizyjnej z kręgów betonowych o śr. 1000 m, wpięcie do istniejącej kanalizacji deszczowej w drodze w ul. Kościelnej), - uporządkowanie terenu w obrębie inwestycji poprzez wykonanie plantowania nierówności, nadanie odpowiednich spadków istniejących skarp poprzez dowiezienie i wyprofilowanie gruntu, ułożenie humusu grubości 10 cm i obsianie trawą. 4. Zakres robót ujęty jest w dokumentacji projektowej pod nazwą Modernizacja schodów wraz z ciągiem pieszym przy ul. Kościelnej w Strzegomiu, opracowanej przez firmę KONSTRUKCJON Pracownia Projektowa Jacek Stasiak z siedzibą przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 18B/2, 58-160 Świebodzice. 5. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w: - projekcie budowlanym, - projekcie wykonawczym, - specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. UWAGA! Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić materiał Inwestora: 1. kostkę kamienną szarą 17/19 cm - kostka jest składowana na terenie gminnym przy ul. Malinowej w Strzegomiu, 2. płyty granitowe o grubości min. 7 cm - należy odebrać z Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Strzegomiu, Al. Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom 6. Prace należy prowadzić zgodnie z: - Decyzją Nr 674/2015 z dnia 10 czerwca 2015 r. Starosty Świdnickiego, - Decyzją Nr 394/2015 z dnia 15.04.2015 r. Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, - Protokołem ZUDP Nr GKII.4040.73.2015 z dnia 21.05.2015 r., - uzgodnieniem Polskiej Spółki Gazownictwa Sp. z o.o. z dnia 09.02.2015 r., - uzgodnieniem Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Strzegomiu z dnia 21.05.2015 r. (załącznik do Narady Koordynacyjnej ZUDP), - uzgodnieniem TAURON Dystrybucja S.A. z dnia 21.05.2015 r., - uzgodnieniem Orange Polska S.A., ul. Długa 60, 58-309 Wałbrzych z dnia 18.05.2015 r. 7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót oraz terenów i dróg, które będą wymagały uporządkowania wskutek wykonywania robót związanych z przedmiotem zamówienia, 4) demontaż obiektów tymczasowych, 5) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 6) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych, 7) uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia - decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie badań archeologicznych, zgłoszenie rozpoczęcia i zakończenia badań archeologicznych, opracowanie przez uprawnionego archeologa programu badań archeologicznych, 8) w trakcie prowadzenia prac ziemnych prowadzenie badań archeologicznych przez uprawnionego archeologa. 9) Wykonawca na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu 1 egz. dokumentacji z przeprowadzonych badań. 10) Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: TAURON Dystrybucja S.A., Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia DIALOG Sp. z o.o., Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy Wałbrzych), o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 8. Przedmiar robót należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 10. Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.). 11. Wymagany okres Gwarancji: Wymaga się, aby na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji jakości (w tym również na zastosowane wyroby budowlane) na okres od 24 do 36 miesięcy od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego wykonanego przedmiotu umowy. Roszczenia z tytułu gwarancji jakości nie wyłączają odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiającemu na cały przedmiot umowy rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 12. Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 13. Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 14. Obsługa geodezyjna zadania jest po stronie Wykonawcy robót. 15. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu: - na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, - szkice geodezyjne powykonawcze w dwóch egzemplarzach. 16. Zamawiający zastrzega, że wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania robót podlegają jego bezwzględnej akceptacji przed wbudowaniem. Użyte w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako wyrób konieczny do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 Prawo budowlane, warunków ustawy o wyrobach budowlanych oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości równoważnego, nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej. Wykonawca zobowiązany jest przed zamówieniem materiałów przedstawić stosowne dokumenty i uzyskać akceptację zamawiającego na ich wbudowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332537
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod ogłoszeniem)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach