Przetargi.pl
modernizacja sanitariatów w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Promenada
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 835 267 , fax. 612 837 738
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Śremie
    ul. Promenada 7
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 612 835 267, fax. 612 837 738
    REGON: 63112962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpo.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja sanitariatów w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: modernizacja sanitariatów w Oddziale Dziennym Psychiatrycznym Rehabilitacyjnym celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych na terenie Zakładu Opiekuńczo – Leczniczego w Śremie. 2. Roboty obejmują między innymi: - dostosowanie pomieszczeń WC do potrzeb osób niepełnosprawnych, - montaż kabiny prysznicowej do potrzeb osób niepełnosprawnych, - wymiana glazury i urządzeń sanitarnych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do SIWZ. 4. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z użyciem materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186.). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, składając dokumenty uwiarygodniające te materiały i urządzenia. 6. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 7. Wymagany zakres robót Wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 8. Miejsca gdzie wykonywane będą roboty będące przedmiotem zamówienia, muszą zostać zabezpieczone w taki sposób, aby oddzielały miejsce robót od pozostałej części Zakładu. 9. Koszty unieszkodliwiania odpadów powstałych podczas robót obciążają Wykonawcę. 10. Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach ( Dz.U. z 2019 r poz. 701 z późn.zm), bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia. 11. W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywał teren przyległy do budynku Zakładu w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. 12. Prace budowlane należy przeprowadzić bez konieczności przerywania pracy Oddziału. 13. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: 1) na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy - Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 3 osób branży budowlanej wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, przez okres co najmniej do końca trwania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okreslony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy – (oświadczenie - załącznik Nr 6 do SIWZ), 2) w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę lub podwykonawcę robót do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, 3) Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza zobowiązany będzie wykazać spełnienie tego warunku najpóźniej w dniu podpisania umowy. UWAGA: Jeżeli gdziekolwiek w SIWZ i załącznikach do SIWZ Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rzeczy równoważnych, tj, takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych i gwarantują osiągnięcie zakładanych wydajności. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych certyfikatów i norm, Zamawiający dopuszcza przedłożenie i wskazanie certyfikatów i norm równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100 ) w terminie do dnia 22.07.2019r. do godziny 12.00. Decyduje data wniesienia wadium do Zamawiającego. 1.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto, PKO BP 33 1020 4160 0000 2102 0007 1464 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości . 2.Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy zdeponować w Kasie Zakładu od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 13:00. 3.Kserokopię wniesienia wadium (potwierdzenie przelewu lub kserokopię wadium w formie niepieniężnej) należy dołączyć do oferty. 4.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 5.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 8 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 8 pkt 2. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 15.W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zał. nr 3 i 4 2) wypełniony formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ 3) kserokopię dowodu wniesienia wadium 4) wypełniony kosztorys ofertowy(przedmiar robót) 5) oświadczenie zał. nr 12 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach