Przetargi.pl
„Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie”

Gmina Mykanów ogłasza przetarg

  • Adres: 42-233 Mykanów, Samorządowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mykanów
    Samorządowa 1
    42-233 Mykanów, woj. śląskie
    REGON: 151398110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    .Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja sanitariatów w budynku Urzędu Gminy w Mykanowie”2. Do remontu przeznaczone są trzy pomieszczenia, każde o powierzchni około 6,5m2 (wymiary około 2m x 3m). Dwa pomieszczenia przeznaczone są na toalety damskie. Jedno pomieszczenie przeznaczone jest na toaletę męską. Różnica pomiędzy toaletami damską a męską będzie taka, że w damskiej toalecie będą dwie misy wc, natomiast w męskiej jedna misa wc i jeden pisuar.a) Roboty rozbiórkowe: - kompleksowy demontaż w pomieszczeniach łazienek białego montażu, baterii łazienkowych, kratek i wentylatorów oraz wszelkich innych urządzeń, - skucie i rozebranie ścianek działowych w trzech łazienkach każda o powierzchni 15m2- skucie i rozebranie okładzin z płytek ceramicznych na podłogach i ścianach w 3 łazienkach, każda o pow. podłóg ok. 6,5m² , pow. ścian ok. 30 m² - demontaż istniejącej instalacji kanalizacji sanitarnej (rury żeliwne 100mm)- wykucie z muru ościeżnic drzwiowych w 3 łazienkach - szt. 3 - demontaż starych opraw oświetleniowych na suficie - demontaż paneli ściennych na korytarzu powierzchnia ok 100m2 Uwaga: - Całość robót rozbiórkowych należy wywieźć i zutylizować i przedstawić karty odpadu. - Wszystkie podejścia przewidziane są do przerobienia. - W przypadku uszkodzenia ścian podczas skuwania płytek ze ścianek działowych należy przewidzieć ich rozebranie i wykonanie ponowne w technologii istniejącej. b) Roboty budowlane: - przygotowanie powierzchni posadzek i ścian wraz z gruntowaniem przed tynkowaniem, układaniem płytek, malowaniem itp. - zamurowanie otworów istniejących drzwi – 6szt- wykonanie wylewki samopoziomującej w pomieszczeniach przed ułożeniem płytek ceramicznych na pow. ok. 19,5m2 ( 3 łazienki po 6,5m2)- montaż ościeżnic drzwiowych regulowanych szerokości 80 cm -4szt (3 łazienki plus jedna ościeżnica w korytarzu)- ułożenie płytek o wymiarach 60x60 cm (rozmiar, kolor i wzór do ustalenia z zamawiającym) na podłogach o pow. ok. 19,5m² o klasie ścieralności V i antypoślizgowość R>=10 - wykonanie płytek na ścianach o wymiarach 30x60 cm (rozmiar, kolor i wzór do ustalenia z Zamawiającym) na całej wysokości ściany o pow. ok.90 m²- wykonanie sufitów z płyty GK na pow. ok. 19,5m2(dostosowanej do pomieszczeń mokrych) - dwukrotne malowanie sufitów farbą lateksową przeznaczoną na pomieszczenia kuchenne/łazienkowe pow. ok. 19,5 m²; - przyklejenie warstwy siatki na ścianach i sufitach korytarzy 160m2- wykonanie gładzi gipsowej na ścianach korytarzy powierzchni 160m2- dwukrotne malowanie ścian korytarzy farbami emulsyjnymi powierzchni 160m2- dostarczenie i montaż opraw sufitowych punktowych ledowych 9 szt. oraz 3 szt. ledowych przeznaczonych nad lustro (IP opraw dla pomieszczeń łazienkowych) (rodzaj opraw do ustalenia z Zamawiającym) - dostawa i montaż skrzydeł drzwiowych pełnych fabrycznie wykończonych (wypełnienie: płyta wiórowa otworowana, z podcięciem dolnym) wyposażonych w klamki, zamki z wkładką 3 szt. oraz skrzydeł drzwiowych pełnych fabrycznie wykończonych (wypełnienie: płyta wiórowa otworowana) wyposażonych w klamkę, zamek z wkładką – 1szt. (drzwi w korytarzu) (model drzwi do ustalenia z Zamawiającym) - montaż 3 wyciągów elektrycznych zapewniających odpowiednią wymianę powietrza w pomieszczeniu - montaż kabin sanitarnych z płyty HPL wyposażonych w drzwi zamykane na zabezpieczenie od środka - 3szt. (jedna podwójna kabina na każdą łazienkę) - wykonanie obudowy stelaży podtynkowych z podwójnej płyty GK (dostosowanej do pomieszczeń mokrych) przy misach wc i pisuarze - dostawa i montaż białego montażu oraz wyposażenia: • uchwyt na papier toaletowy ze stali nierdzewnej 6 szt.• pojemniki na ręczniki papierowe ze stali nierdzewnej 3 szt. • kosze na zużyte ręczniki ze stali nierdzewnej 3 szt. • lustro nad umywalką 90 x 60 cm 3 szt. (licowane z płytkami) • dozowniki na mydło ze stali nierdzewnej 3 szt. • umywalka szerokości 50-60cm 3 szt. • szafka łazienkowa podumywalkowa• kompletny kompakt wc wraz ze stelażem podtynkowym typu Geberit 5 szt.• baterie umywalkowe 3 szt. • kompletne pisuary wc wraz ze stelażem podtynkowym typu Geberit 1 szt.• elektryczne suszarki do rąk – 3 szt.• przepływowe podgrzewacze wody lub termy 3szt. (do ustalenia z Zamawiającym)• Wyposażenie toalet należy podłączyć kształtkami PCV do istniejącej instalacji kanalizacyjnej wykonanej z rur żeliwnych 100mm. Instalacja wodna wykonana jest z rur stalowych ocynkowanych i takimi też należy wykonać podejścia• wymiana wszystkich włączników i kontaktów do pomieszczeń łazienkowych na nowe, kontaktów szt. 3, włączniki 3 szt. w tym 3 podwójne wraz z wymianą przewodów kabelkowych o łącznej długości ok. 30mb UWAGA: • Kolory ścian, rodzaj i kolor płytek, rodzaj wyposażenia itp. do ustalenia z Zamawiającym • Naprawa wszystkich uszkodzonych elementów podczas robót rozbiórkowych i budowlanych w tym istniejących instalacji po stronie Wykonawcy • Docelowe miejsce montażu elementów typu pojemnik na ręcznik papierowy, uchwyty na papier toaletowy, suszarka, podgrzewacz wody, umywalka, lustro itp. należy uzgodnić z Zamawiającym • Wszystkie zamontowane elementy białego montażu i wyposażenia łazienek winny być wandaloodporne.Zamawiający wymaga wizyty na miejscu w celu oględzin zamierzonego działania potwierdzonej protokołem sporządzonym przez Zamawiającego.3. Dodatkowe wymagania i informacje. 1) Zamawiający informuje, iż prace remontowe stanowiące przedmiot niniejszego postępowania będą realizowane w obrębie czynnego obiektu użyteczności publicznej, który musi na bieżąco funkcjonować. W związku z powyższym cena oferty musi w sobie zawierać wszelkie koszty związane z utrudnieniami przy realizacji robót związanymi z zabezpieczeniem stałego dostępu do obiektu oraz stałego ograniczania uciążliwości prowadzenia prac budowlanych, a przede wszystkim: − sprzątanie na bieżąco, − zabezpieczanie ciągów komunikacyjnych przed zniszczeniem, − wykonywanie oddzieleń tymczasowych miejsc prowadzenia prac od pozostałych części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się zanieczyszczeń poza obszar wykonywania robót, − przygotowanie pomieszczeń do remontu, − roboty uciążliwe powodujące hałas, drgania, zapylenie nieprzyjemne zapachy lub zanieczyszczenie powietrza substancjami szkodliwymi Wykonawca będzie realizował poza godzinami pracy Zamawiającego. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania prac od poniedziałku do piątku. 3) Dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku i jego otoczeniu.4. Nieujęcie w przedmiarach jakichkolwiek robót wymaganych w celu prawidłowego wykonania umowy nie zwalania Wykonawcy od ich wykonania i wyceny. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia na zasadach zawartych w Projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: .Na podstawie art.112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowejZamawiający nie stawia warunku w tym zakresie1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli:a) Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000zł ( opłacona polisa)Uwaga:Zamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie to określony warunek musi spełniać jeden z wykonawców.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna, ze wykonawca spełnia warunek, jeżeli:a) wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizował i prawidłowo ukończył, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na robotach ogólnobudowlanych- wykończeniowych oraz instalacyjnych: wodno-kanalizyjne, elektryczne, o wartości minimum 100 000zł.UwagaZamawiający dopuszcza, że w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, to warunek ten powinien spełniać ten podmiot, który w ramach wewnętrznego podziału zadań zrealizuje tę cześć zamówienia, z którą wiąże się posiadanie konkretnego doświadczenia, kwalifikacji, uprawnień osób.W przypadku, gdy wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia, jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiadała zakresowi określonemu przez Zamawiającego.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.b) Zasoby ludzkie zdolne do realizacji przedmiotu zamówienia:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia publicznego osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń .Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym, co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie obowiązujących przepisów, przewidzianą na stanowisko kierownika budowy;Ponadto Wykonawca musi dysponować osobami które będą pełnić funkcje:• kierownika robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeńUwagi: Uprawnienia budowlane, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,  Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-18

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach