Przetargi.pl
Modernizacja sali wykładowej 111 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej ul. Piątkowska 94 w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000001844
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali wykładowej 111 w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej ul. Piątkowska 94 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji sali wykładowej 111 na podstawie projektu technicznego „Przebudowa auli 111 Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej”.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Polskimi Normami, z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w tym przepisami ustawy Prawo budowlane, przepisami BHP, ppoż, normami, wiedzą i sztuką budowlaną. Przedmiot zamówienia należy wykonać wyłącznie z materiałów nowych dopuszczonych do obrotu u stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. Materiały muszą posiadać aprobaty techniczne i niezbędne certyfikaty, atesty, itp.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Sala wykładowa o powierzchni 146 m2 stanowi całość. Roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne oraz multimedialne będą wykonywane równocześnie i wymagają bieżącej koordynacji w trakcie ich prowadzenia. Podział na części zakłóci ciągłość prac z uwagi na konieczność przekazywania terenu budowy kolejnym wykonawcom, a nadto wydłuży okres realizacji inwestycji. Nadto, przedmiotowe zamówienie nie zostało podzielone na części z uwagi na konieczność całościowej realizacji zamówienia przez jednego wykonawcę – ze względów organizacyjnych i technologicznych przedmiot zamówienia stanowi całość. Jednocześnie, podział zamówienia na części groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw – zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.4. Wykaz robót oraz zakres ich wykonania Lp. Rodzaj robót Zakres robót Podstawa wyceny1 budowlane Prace przygotowawcze – rozbiórki, podłogi, okładziny ścienne, sufity, stolarka drzwiowa i okienna, , dokumentacja powykonawcza, Projekt techniczny, SWZ, STWiOR2 budowlane wyposażenie meblarskie Projekt techniczny, SWZ, STWiOR3 audiowideo Instalacja – koryta, przewody, krosownice, szafa sprzętowa, pomiary, system multimedialny, dokumentacja powykonawcza, instrukcja obsługi Projekt techniczny, SWZ, STWiOR4 elektryczne Rozbudowa tablicTGE/M i TE-1M, montaż rozdzielnicy RS, oprawy podstawowe, oprawy awaryjne, osprzęt, okablowanie wewnętrzne, zasilanie agregatu, trasy kablowe, pomiary, dokumentacja powykonawcza, instrukcja obsługi Projekt techniczny, SWZ, STWiOR5 wentylacyjne Demontaż urządzeń instalacji c.o., demontaż instalacji wentylacji, dostawa i montaż centrali wentylacyjnej, dostawa i montaż agregatu freonowego, kanały wentylacyjne z armaturą regulacyjną, pomiary, dokumentacja powykonawcza, instrukcja obsługi Projekt techniczny, SWZ, STWiORUWAGAOfertę należy przygotować na podstawie dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach oraz informacji zawartych w SWZ. Zamawiający informuje, iż załączone kosztorysy ślepe z książką przedmiarów robót stanowią jedynie funkcję informacyjną oraz pomocniczą i nie mogą stanowić jedynej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Przy wyliczeniu ceny ofertowej, która jest ceną ryczałtową, niepodlegającą waloryzacji, należy uwzględnić wszystkie nakłady, które są niezbędne do wykonania opisanego w Specyfikacji przedmiotu zamówienia.5. Zdemontowane okładziny ścienne, panele sufitowe, 20 szt. siedzisk należy przekazać Zamawiającemu. Dotyczy materiałów będących w dobrym stanie, które będą się nadawać do wbudowania w innych salach UPP.6. Prace w sali wykładowej będą odbywać się w obiekcie czynnym, dlatego też na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia niezakłóconego i bezpiecznego ciągu komunikacyjnego w czasie trwania remontu.7. Prace prowadzone będą w budynku Wydziału Inżynierii Środowiska i Inżynierii Mechanicznej ul. Piątkowska 94 w Poznaniu.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi za wady na zasadach niżej opisanych: - co najmniej 36 miesięcy na roboty budowlano-instalacyjne (Uwaga: długość okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady na roboty budowlane jest jednym z kryteriów oceny ofert)Zamawiający w czasie udzielenia gwarancji wymaga serwisowania takich elementów zamówienia jak serwis i konserwacja- centrali wentylacyjnej,- agregatu chłodniczego,- siedzisk audytoryjnych,- stolarki okiennej.- co najmniej 24 miesięcy na system multimedialnyw skład którego wchodzi: monitor dotykowy 98”, monitor 65”, sterownik systemu, nadajnik i odbiornik HDBaseT, panel sterujący stołowy, monitor biurkowy, komputer, procesor audio, podwójny odbiornik mikrofonów bezprzewodowych, nadajnik ręczny, nadajnik paskowy, mikrofon nagłowny, mikrofon do rejestracji prowadzącego, mikrofon do rejestracji widowni, kamera do rejestracji, rejestrator z możliwością strumieniowania, karta przechwytująca do komputera, zestaw głośników sufitowych, zestaw głośników ściennych, wzmacniacz mocy, wzmacniacz pętli indoktofunicznej, przełącznik sieciowy, punkt dostępowy, bramka KNX/RS232, przyłącze stołowe, statyw mikrofonu, statyw mikrofonu stołowego, okablowanie ruchome, montaż i strojenie oraz oprogramowanie urządzeń, serwis i konserwacja tych urządzeń).11. Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 12. Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację robót, a w przypadku wykonania ich niezgodnie z ustawą Prawo budowlane, dokumentacją projektową, umową lub w sytuacji uszkodzenia obiektu – Wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia stanu pierwotnego i usunięcia powstałych usterek na własny koszt. 13. Zastosowane w dokumentacji technicznej i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w Specyfikacji Technicznej. Wykonawca, który chce zaoferować materiały równoważne, musi je wykazać w ofercie i załączyć dokumentację potwierdzającą ich równoważność. Zamawiający wskazuje, że ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych.14. Zamawiający stosowanie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace fizyczne bezpośrednio na placu budowy w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2022 r. poz. 1510).Nie dotyczy to osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.).15. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności robotnika zostały opisane w dokumentacji technicznej oraz STWiORB.16. Zamawiający w treści umowy określi: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań.17. Wszystkie prace głośne ( np. wiercenie , kucie, ) należy prowadzić po godzinie 15: 00 oraz w dni wolne. Wymagania dotyczące robót – wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami zawartymi w projekcie budowlanym (projektach technicznych), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot budowlanych oraz wytycznymi zawartymi w SWZ i jej załącznikach oraz Umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert i utrzymać go nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego 41 1090 1362 0000 0001 5302 9845 Santander Bank Polska S.A.. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowejW odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga:Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, iż:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, zrealizował co najmniej dwie inwestycje w zakresie robót budowlanych polegających na remoncie i/lub budowiei/lub przebudowie i/lub rozbudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 850 000,00 zł brutto każda, która została wykonanaw sposób należyty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,Zamawiający zastrzega, iż przez jedna robotę budowlaną rozumie się wykonanie robót budowlanych w ramach jednejumowy/kontraktu/zlecenia.Wykonawca przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.2) warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowanymi osobami, którezostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:a) kierownik budowy – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń wspecjalności konstrukcyjno-budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), posiadającą minimum 3 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy.b) kierownik robót elektrycznych – osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wrozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),posiadająca minimum 3 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych.c) kierownik robót wentylacyjnych - osobą posiadająca uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi bezograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z2021 r., poz. 2351 ze zm.),, posiadająca minimum 3 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robótwentylacyjnych.Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wyżej wymienionych osób.Osoby zaproponowane do pełnienia wyspecyfikowanych powyżej funkcji muszą posługiwać się biegle językiem polskim wmowie i piśmie lub Wykonawca zapewni stałą i profesjonalną obsługę tłumaczy. Zamawiający może, na każdym etapiepostępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznychinteresów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięciagospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.Zamawiający uzna wymóg za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego i do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacjizawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach