Gmina Siemyśl ogłasza przetarg
- Adres: 78-123 Siemyśl, ul. Kołobrzeska 14
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3588013 , fax. 094 3588013 w. 15
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemyśl
ul. Kołobrzeska 14 14
78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3588013, fax. 094 3588013 w. 15
REGON: 00054304800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja sali wiejskiej w miejscowości Charzyno wraz z wyposażeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty budowlane: - izolacje pionowe cieplne przeciwwilgociowe wraz z opaską żwirową, - przebudowa schodów betonowych i budowa nowych z rampą, - naprawa nadproży zewnętrznych, - naprawa uszkodzonych ścian, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wyprawą elewacyjną, - wymiana podłóg, - roboty wykończeniowe pomieszczeń - remont stropów, - remont więźby dachowej i pokrycia dachu. 2. Roboty instalacyjne: - instalacja c.o. - instalacja gazowa, - instalacja wentylacyjna, - kanalizacja sanitarna i wodna, - remont instalacji elektrycznej i oświetleniowej. 3. Wyposażenie sali zgodnie z załącznikiem nr 14. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj: 2. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienie działalności lub czynności. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i2 ustawy - Pzp 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa za pomocą oświadczeń, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczenia Społecznego lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje... ) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 5.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 6.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.siemysl.pl/home/Zamowienia-publiczne/Ogloszenie-przetargow.aspx
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Docieplenie elewacji południowo-wschodniej z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. Rybackiej 5 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-27 - Docieplenie elewacji południowo-wschodniej z wymianą obróbek blacharskich budynku przy ul. Rybackiej 1 oraz ściany szczytowej budynku przy ul. Rybackiej 3 w Kołobrzegu.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych, instalacji sanitarnych i OAZ w budynku nr 1 zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 10A w Szczecinie
Dodano: 2016-06-20 - Remontu budynku nr 4, zlokalizowanego w Szczecinie (Podjuchy) przy ul. Metalowej 52
Dodano: 2016-06-03 - Remontu pomieszczeń piwnicznych połączonego z przystosowaniem pomieszczeń na potrzeby szkoleniowe JW. 4340 - budynek nr 18, ul. Narutowicza 10A Szczecin.
Dodano: 2016-05-10 - Remontu budynku nr 30, al. Wojska Polskiego 250, 70-904 Szczecin
Dodano: 2016-04-21 - Remont I i II kondygnacji budynku koszarowego nr 4, ul. Metalowa 39 Szczecin (Podjuchy)
Dodano: 2016-02-16 - Remont instalacji c.o., elektrycznej oraz pomieszczeń w budynku nr 8, JW. 4340 Szczecin ul. Narutowicza 10 a
Dodano: 2015-08-19 - Remont budynków zaplecza Nadleśnictwa Świdwin
Dodano: 2015-07-22 - Modernizacja budynku zaplecza Stadionu Miejskiego w Resku Etap II - elewacja i stolarka
Dodano: 2015-07-16