Przetargi.pl
Modernizacja sali konferencyjnej 300 znajdującej się w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie, obejmująca swoim zakresem wymianę sprzętu multimedialnego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami, wymianą wyposażenia meblowego oraz pracami remontowymi związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia

Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 75-004 Koszalin, ul. Adama Mickiewicza 26
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 w. 4655
  • Data zamieszczenia: 2015-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Koszalinie, Biuro Zamówień Publicznych
    ul. Adama Mickiewicza 26 26
    75-004 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600 w. 4655
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali konferencyjnej 300 znajdującej się w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie, obejmująca swoim zakresem wymianę sprzętu multimedialnego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami, wymianą wyposażenia meblowego oraz pracami remontowymi związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali konferencyjnej 300 znajdującej się w budynku Urzędu Miejskiego w Koszalinie, obejmująca swoim zakresem wymianę sprzętu multimedialnego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami, wymianą wyposażenia meblowego oraz pracami remontowymi związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z następujących etapów: I ETAP: Prace remontowe niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia na ETAPIE I obejmuje co najmniej: 1. Wykonanie dwóch podestów (podest główny i podest dla mediów), 2. Prace remontowe i wykończeniowe w zakresie naprawy tynków, podłóg po przepustach wraz z malowaniem ścian całej sali konferencyjnej, 3. Renowację parkietu. II ETAP: Dostawa i montaż opisanego poniżej sprzętu multimedialnego oraz wyposażenia meblowego wraz z modernizacją istniejącego systemu do zarządzania obradami. Zakres przedmiotu zamówienia na ETAPIE II obejmuje co najmniej: 1. Dostawę i montaż systemu projekcji wraz z urządzeniami opisanymi poniżej, umożliwiający czytelny przekaz materiałów przygotowanych na różnych nośnikach (komputer przenośny, płyta DVD, Bluray itp.) 2. Dostawę i montaż systemu nagłośnienia wraz z urządzeniami opisanymi poniżej, umożliwiający przekaz mowy i podkładów muzycznych podczas prezentacji w sali sesyjnej, 3. Dostawę i montaż systemu sterowania urządzeniami wraz z urządzeniami opisanymi w SIWZ, umożliwiający dostosowanie projekcji oraz kontrolę nad elektronicznymi urządzeniami wyposażenia sali sesyjnej, 4. Wykonanie sieci strukturalnej oraz Wi-Fi, umożliwiającej łatwy dostęp do zasobów sieciowych urzędu oraz sieci internet Wi-Fi dla uczestników spotkań, sesji itp., 5. Dostawę i montaż zestawu kamer i urządzeń do realizacji transmisji audio-video z obrad w sieci Internet umożliwiający realizacje transmisji - na żywo- z sali konferencyjnej z automatycznym bezobsługowym sterowaniem, 6. Zmodernizowanie aktualnie użytkowanego przez Urząd Miejski w Koszalinie systemu do zarządzania obradami, umożliwiającym przeprowadzanie głosowań oraz dyskusji, 7. Dostawę i montaż systemu dystrybucji dokumentów, umożliwiający elektroniczną dystrybucję materiałów związanych z sesją/komisją do Radnych, 8. Dostawę i montaż systemu wyświetlania spotkań wraz z urządzeniem opisanym w SIWZ, 9. Dostawę i montaż mebli konferencyjnych, zgodnie z umieszczonym w SIWZ opisem. III ETAP: Przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego użytkowników systemu. Zakres przedmiotu zamówienia na ETAPIE III obejmuje co najmniej : 1) Szkolenie 24 radnych, przewodniczącej rady, administratora systemu oraz 1 pracownika Biura Rady . 2) Szkolenie trzech operatorów i przewodniczącej. 3) Szkolenie 3 osób sporządzających protokoły z sesji a korzystających z dźwiękowych zapisów cyfrowych sesji. 4) Udział pracownika Wykonawcy w trzech pierwszych sesjach Rady Miejskiej w Koszalinie po wykonanej modernizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 386534001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zwiększenie ilości udziału pracownika Wykonawcy w sesjach Rady Miejskiej w Koszalinie po wykonaniu modernizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach