Przetargi.pl
MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ I ŁĄCZNIKA ZESPOŁU SZKÓŁ W LEŚMIERZU

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkola w Ozorkowie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury 14
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2771452 , fax. 042 2771449
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkola w Ozorkowie
    ul. Wigury 14 14
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 2771452, fax. 042 2771449
    REGON: 47207548100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA SALI GIMNASTYCZNEJ I ŁĄCZNIKA ZESPOŁU SZKÓŁ W LEŚMIERZU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu budynku sali gimnastycznej i łącznika wraz z instalacją wentylacji mechanicznej i instalacji elektrycznej sali gimnastycznej w Zespole Szkół w Leśmierzu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku oferty wspólnej każdy Wykonawca musi spełniać warunek) tj. prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r. Nr 173, poz. 1807 z późn. zmianami) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 rodzaje odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane ( w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców). Poprzez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, należy rozumieć wykonanie remontu budynków: sal sportowych lub szkolnych, lub innych obiektów użyteczności publicznej. 2) Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia - w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców 3) Dysponują osobami do wykonania zamówienia (w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców), w tym osoby posiadające wymagane uprawnienia tj. - 1 osoba uprawniona do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 1 osoba uprawniona do projektowania w specjalności instalacji wentylacji mechanicznej i elektrycznej, 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej i elektrycznej. Wraz z załącznikiem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnienia i zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. e) Spełniają pozostałe warunki określone w SIWZ oraz udzielają gwarancji na przedmiot zamówień na okres 48 m-cy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 1. Formularz oferty wg. wzoru stanowiący załącznik do SIWZ wypełniony i podpisany przez osobę umocowaną. 2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień - pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile ten fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert.W przypadku spółki cywilnej załączyć umowę spółki. 4. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6. Oświadczenia wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 wskazanej ustawy, oraz oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w przetargu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną projekt umowy. 8. Oświadczenie o posiadanym potencjale technicznym. 9. Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 10. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie i udostępnianie danych osobowych. 11. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne związanych z prowadzoną działalnością. 12. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a w przypadku gdy okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty zostały należycie wykonane (w przypadku oferty wspólnej warunek może być spełniony łącznie przez Wykonawców). Poprzez zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć wykonanie remontu budynków: sal sportowych lub szkolnych, lub innych obiektów użyteczności publicznej. 13. Harmonogram rzeczowo- finansowy realizacji zamówienia. 14. Wypełniony druk kalkulacji cenowej (wg. wzoru określonego w SIWZ). 15. Opisy i rysunki dotyczące realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach