Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
- Data zamieszczenia: 2019-04-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
REGON: 22041530500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Rozdzielnicy Głównej i Rozdzielnic Piętrowych, Wymiana Wewnętrznych Linii Zasilających oraz Zasilania Pomieszczeń I i II Piętra w Budynku Położniczo-Ginekologicznym Szpitala w Malborku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja Rozdzielnicy Głównej i Rozdzielnic Piętrowych, Wymiana Wewnętrznych Linii Zasilających Oraz Zasilania Pomieszczeń I i II Piętra w Budynku Położniczo-Ginekologicznym Szpitala w Malborku. 2. Szczegółowy zakres prac określa PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wyżej opisany przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o projekt budowlany, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ). 4. Strefę, w której będą prowadzone roboty należy szczelnie oddzielić od pozostałych części budynku tak aby realizowany zakres prac nie wpływał i nie zakłócał pracy szpitala oraz nie powodował jakichkolwiek zanieczyszczeń, oraz w taki sposób aby zachować drożność dróg ewakuacyjnych. 5. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, który będzie realizował przedmiotowy zakres robót, musi je zaplanować w ten sposób aby zapewnić ciągły i nieprzerwany dojazd do wszystkich budynków i obiektów znajdujących się w obrębie realizowanej inwestycji (o ile dotyczy). 6. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 7. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 8. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z deklaracją określoną w formularzu ofertowym, przy czym minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. 10. Zamawiający, w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące czynności związane z robotami murarskimi, tynkarskimi i okładzinowymi, malarskimi, robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznej. Nie jest wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie oraz operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia. 11. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 10 powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 12. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 10 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dodatkowo Wykonawca winien określić rodzaj czynności wykonywanych przez wskazaną osobę; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 13. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 powyżej czynności. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Wizja lokalna: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej. Wizja lokalna będzie możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z Zamawiającym. Osobą upoważnioną do kontaktu jest: Arkadiusz Kurowski, Piotr Dorobek, tel: 55 646 02 60. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik Nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części I-go piętra budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Nowym Dworze Gdańskim na potrzeby oddziału wewnętrznego w systemie “zaprojektuj I wybuduj”.
Dodano: 2019-01-14 - Modernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, przetarg III
Dodano: 2018-09-13 - Modernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, przetarg II
Dodano: 2018-07-20 - Modernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2018-06-07 - Przebudowa części pomieszczeń parteru budynku Szpitala w Malborku z dostosowaniem dla potrzeb jednosalowego bloku operacyjnego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2018-05-10 - Kompleksowa modernizacja budynków Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim) w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2018-04-12