Przetargi.pl
Modernizacja rozdzielni głównej niskiego napięcia i zakup urządzenia podtrzymującego zasilanie serwerowni w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.

Łódzki Ośrodek Geodezji ogłasza przetarg

  • Adres: 90-113 Łódź, Traugutta 21/23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42272-68-06 , fax. 42272-68-01
  • Data zamieszczenia: 2022-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Ośrodek Geodezji
    Traugutta 21/23
    90-113 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42272-68-06, fax. 42272-68-01
    REGON: 470830536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja rozdzielni głównej niskiego napięcia i zakup urządzenia podtrzymującego zasilanie serwerowni w budynku użyteczności publicznej w Łodzi przy ul. Traugutta 21/23.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1Modernizacja rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku użyteczności publicznej w Łodzi, ul. Romualda Traugutta 21/23 polegająca na wykonaniu odpowiednich przyłączy umożliwiających prawidłowe podłączenie i użytkowanie zamawianego zasilacza UPS.Zadanie częściowe nr 2Dostawa do siedziby Zamawiającego w Łodzi, ul. Romualda Traugutta 21/23 zasilacza UPS przeznaczonego do zasilania urządzeń IT w serwerowni Łódzkiego Ośrodka Geodezji wraz z akumulatorami, rozłącznikiem bateryjnym, stelażem umożliwiającym ustawienie w/w baterii, bypassem zewnętrznym serwisowym, jego montażem, uruchomieniem oraz świadczeniem przez okres min. 24 miesięcy gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: zadanie częściowe - nr 1 - 450,00zl. (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych); zadanie częściowe nr 2 - 900,00zł (słownie dziewięćset złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:5. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego w Banku Pekao SA nr 82 1240 1037 1111 0011 0911 7868 z dopiskiem „Wadium – zadanie częściowe nr 1/ Wadium – zadanie częściowe nr 2” - Nr sprawy OAZP.2610/38/2022”.6. Wniesienie w danym zadaniu częściowym wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).7. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą sumę 5% ceny całkowitej podanej w ofercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na dzień składania ofert:1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), oraz art. 109 ust. 1 pkt 1-4 i pkt 7-10 ustawy Pzp;2) spełniają następujące warunki dotyczące:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca musi wykazać posiadanie dokumentów potwierdzających że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej w wysokości nie niższej niż 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych).2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli:Zadanie częściowe nr 12.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi modernizacji rozdzielni głównej niskiego napięcia albo wykonanie lub modernizacje instalacji niskiego napięcia na kwotę minimum 30000 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycieZadanie częściowe nr 22.4.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z transportem, instalacją i konfiguracją oraz uruchomieniem systemu gwarantowanego zasilania zawierającego zasilacze UPS o mocy minimum 50kVA – na kwotę minimum 60000 zł brutto każde, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu - uwzględniającego wymagania określone w Rozdziale VI SWZ, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wraz z załączeniem dowodów określających, czy dostawy/usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie2.4.3 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia spełniającymi wymagania, w szczególności:w zadaniu częściowym nr 1a) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która przynależy do właściwej Izby Inżynierów.b) minimum 1 osobę posiadającą uprawnienia SEP grupa 1 DE do 15kV.w zadaniu częściowym nr 2minimum 1 osobę (serwisanta) posiadającą aktualny certyfikat albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do serwisowania zaoferowanych urządzeń (zasilaczy UPS), wystawiony przez producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta.Uwaga: Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk.Uwaga: W odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.1117), uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie też miała ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 220).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach