Przetargi.pl
„Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły” w ramach projektu „Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły”.

Gmina Orły ogłasza przetarg

  • Adres: 37-716 Orły, Przemyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671-26-93, 16 436-24-34 , fax. 16 736 24 34
  • Data zamieszczenia: 2017-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orły
    Przemyska 3
    37-716 Orły, woj. podkarpackie
    tel. 16 671-26-93, 16 436-24-34, fax. 16 736 24 34
    REGON: 65090035800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły” w ramach projektu „Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Umowy jest realizacja „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły” w ramach projektu „Cyfrowe gminy - podniesienie efektywności i dostępności e-usług oraz informacji publicznej w gminach Radymno, Adamówka, Kańczuga i Orły”, zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną Ofertą Wykonawcy stanowiące Załączniki do niniejszej Umowy. 2. Kompleksowa realizacja Przedmiotu Umowy musi być zgodna z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ oraz Ofertą Wykonawcy i obejmuje w szczególności: 1) Opracowanie i/lub dostawę, instalację i konfigurację Systemu, 2) Dostawę, instalację i konfigurację infrastruktury technicznej, 3) Testowanie i uruchomienie Systemu; 4) przeprowadzenie instruktaży/warsztatów; 5) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych lub udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową; 6) udzielenie gwarancji na System, 7) zapewnienie usług wsparcia i serwisowania w okresie realizacji Umowy, 8) Migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego baz danych, jeśli będzie konieczna. 3. W ramach Usług Opieki Serwisowej Wykonawca w szczególności: 1) będzie nadzorował eksploatację Oprogramowania; 2) będzie usuwał Błędy Oprogramowania na warunkach i w terminach określonych jak w Umowie dla Gwarancji, jeśli Oprogramowanie nie jest objęte Gwarancją; 3) zapewni dostępność Systemu oraz inne parametry zgodnie z SIWZ jeśli Oprogramowanie nie jest objęte Gwarancją, w szczególności zapewni dostępność e-usług; 4) zapewni świadczenie usług konsultacyjnych w dni robocze w godzinach 8.00 - 16.00 pod numerami telefonów określonymi w umowie; 5) będzie dostarczał nowe wersje oprogramowania będące wynikiem wprowadzenia koniecznych zmian w funkcjonowaniu systemu związanych z wejściem w życie nowych przepisów, 6) będzie przekazywał w terminach uprzedzających datę wejścia w życie znowelizowanych lub nowych przepisów prawa nowe wersje oprogramowania, włącznie z koniecznym w tym zakresie udzieleniem licencji do nowej wersji systemu, 7) będzie dostarczał nowe, ulepszone wersje oprogramowania lub innych komponentów systemu będące konsekwencją wykonywania w nich zmian wynikłych z wprowadzonych ulepszeń, 8) będzie świadczył telefonicznie usługi doradztwa i opieki w zakresie eksploatacji systemu lub na miejscu, jeżeli wymagają tego kwestie techniczne lub organizacyjne, a nie jest to spowodowane brakiem wiedzy lub przeszkolenia pracowników, a brak podjęcia takiego działania przez Wykonawcę może spowodować nieprawidłową eksploatację systemu lub czasowe jej wstrzymanie, 9) będzie podejmował czynności związane z diagnozowaniem problemów oraz usuwaniem przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania dostarczonego rozwiązania z wykorzystaniem zdalnego dostępu przez tunelowane połączenie typu VPN lub innego bezpiecznego, zdalnego dostępu do infrastruktury teleinformatycznej. 10) będzie odbywać regularne wizyty serwisowe z siedzibie zamawiającego (minimum jedna 4 godzinna wizyta serwisowa w miesiącu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), w jednej lub kilku następujących formach: − w pieniądzu, − poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, − w gwarancjach bankowych, − w gwarancjach ubezpieczeniowych, − w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Żurawicy Oddział w Orłach 28 9113 1027 2005 3000 0045 0004 przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 27.03.2017r. do godz. 10:00 z dopiskiem „Modernizacja, rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług i dostawą sprzętu serwerowego dla Gminy Orły”. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna itd.) wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu musi zawierać zapis o udzieleniu gwarancji przez wszystkich członków Wykonawcy. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem zapisów zawartych w art.46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium: − na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; − Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; − zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; − nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; − zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, Wykonawca z przyczyn lezących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożone przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach