Przetargi.pl
Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej w obrębie Makarki Gmina Grodzisk III etap.

Urząd Gminy Grodzisk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-315 Grodzisk, ul. 1 Maja 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6568030 , fax. 085 6568040
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Grodzisk
    ul. 1 Maja 6 6
    17-315 Grodzisk, woj. podlaskie
    tel. 085 6568030, fax. 085 6568040
    REGON: 00053959000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja rolniczej drogi dojazdowej w obrębie Makarki Gmina Grodzisk III etap.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja rolniczej drogi dojazdowej w obrębie Makarki Gmina Grodzisk III etap o długości 530 m i szerokości w koronie 6,5 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnienie warunku art. 22 Ustawy PZP oraz niewykluczeniu na podstawie art 24 Ustawy PZP. 2. Posiadanie wiedzy i doświadczenie na wykonanie zamówienia. 3 Sytuacja finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 Ustawy PZP i niewykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP. 2. Aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o niezaleganiu w opłacaniu składek. 4. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://ug-grodzisk.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach