Przetargi.pl
Modernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552).

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Plac Kościuszki 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 7521150, 7520397 , fax. 081 7520242
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5 5
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 081 7521150, 7520397, fax. 081 7520242
    REGON: 43102005500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja (remont) odcinka drogi gminnej, działka nr 691 na terenie miejscowości Stara Wieś w technologii płyt prefabrykowanych typu YOMB w zakresie od drogi powiatowej nr 1014 L do łącznika (działka 552). 2. Szczegółowy zakres robót określają: a) dokumentacja projektowa, b) przedmiar robót zawierający między innymi: - Roboty pomiarowe - 0,34 km, - Podsypka piaskowa o gr 5cm (krotność x 2) - 1451,10 m?, - Nawierzchnia z płyt drogowych typu YOMB o gr 12,5 cm - 1451,10 m?, - Wykonanie studzienek ściekowych o średnicy 500 mm - 4 szt., - Ułożenie ścieków z prefabrykatów, grubości 15 cm - 462,40 m., - Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 5,00 cm - 991,04 m?. c) oferta. Szczegółowy zakres robót jakie należy wykonać wynika z projektu budowlanego-wykonawczego dołączonego jako integralny załącznik. Uwagi: a)Wykonawca jest obowiązany wykonać na własny koszt i we własnym zakresie projekt czasowej organizacji ruchu na czas przebudowy drogi. b)Wykonawca jest obowiązany sporządzić powykonawczą inwentaryzację geodezyjną oraz zarejestrować ją w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii. 3. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 4. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 47 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 2) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN ; 3) Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 200.000,00 PLN; 4) Dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. 5) Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań o podobnym charakterze i złożoności, o wartości brutto nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale XI niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tzn. przewidzianych do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacją na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności; do wykazu należy dołączyć uprawnienia zawodowe oraz aktualny dokument poświadczający wpis do Izby Inżynierów Budownictwa, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, e)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, f)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, g)informacja Banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, h)polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.Dokumenty, o których mowa w pkt 1 należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę-y uprawnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w punkcie 1 lit. a i b przedstawia każdy z wykonawców oddzielnie, dokument wymieniony w punkcie 1 lit. c wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mogą składać łącznie. 4.W przypadku składania oferty przez konsorcjum do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lecznagw-e.bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach