Przetargi.pl
Modernizacja –remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego

Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 96321 Żabia Wola, ul. Główna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
    ul. Główna 3
    96321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
    tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
    REGON: 75014857800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja –remont dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy niżej wymienionych dróg na terenie Gminy Żabia Wola przy użyciu destruktu asfaltowego: Stan istniejący: Ww. ulice stanowią głównie drogi dojazdowe do nieruchomości zlokalizowanych na terenie zabudowy jednorodzinnej. Posiadają nawierzchnię z kruszywa kamiennego lub gruzu betonowego o zmiennej szerokości. 1 Słubica B ul. Orchidei 2 Ojrzanów Tow. ul. Działkowa 3 Lisówek, Zareby ul. Wiśniowa 4 Żabia Wola ul. Chabrowa, Rumiankowa 5 Słubica A ul. Zarzeczna 6 Zalesie ul. Usługowa 7 Żabia Wola ul. Rolnicza Zakres zamówienia: Obejmie pełną obsługę geodezyjną min: wytyczenie jezdni w granicach ewidencyjnych, odtworzenie oznaczeń geodezyjnych uszkodzonych podczas robót, inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, sporządzenie protokołu i szkicu geodezyjnego. Oczyszczenie pasa drogowego z roślinności. Mechaniczne wyprofilowanie z uzupełniniem kruszywa – tłucznia kamiennego w razie potrzeby oraz zagęszczenie podłoża. W razie konieczności Wykonawca zobowiązany będzie uzupełninia podbudowy kruszywem łamanym 0/31,5 w zależności od potrzeb oraz przemieszczenia kruszywa w granice ewidencyjne drogi jeżeli zajdzie taka konieczność, że przebieg drogi przesunięty będzie w terenie w stosunku do granic ewidencyjnych. Drogi remontowane będą od początku zgodnie z powyższą tabelą. Długość odcinka remontowanego ustalona zostanie po przekazaniu terenu robót Wykonanie przy użyciu układarki do asfaltu nawierzchni z destruktu pofrezowego (na powierzchni ok 14413,00 m2) o grubości ok 10 cm i powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową i grysami kamiennymi o wymiarach 5-8 mm. w ilości 10dm3/m2. Pobocza i zjazdy należy wyprofilować, uzupełnić kruszywem łamanym o grubości po zagęszczeniu 8 cm. Destrukt bitumiczny stanowi własność Zamawiającego. Jest składowany w miejscowości Żelechów przy ul. Chełmońskiego. Wykonawca wykonujący roboty będące przedmiotem zamówienia w własnym zakresie dokona załadunku frezowiny w uzgodnieniu z Zamawianym, który skontroluje ilość pobranego materiału. Następnie dostarczy na wskazane drogi i dokona rozłożenia przy użyciu układarki do asfaltu. Kruszywo łamane w ilości niezbędnej do uzupełninia podbudowy i poboczy wykonawca zapewni we własnym zakresie. Obowiązkiem Wykonawcy będzie uporządkowanie placu, na którym magazynowany jest destrukt, wyrównanie i uzupełninie wybojów i kolein powstałych na zajętym terenie. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa uproszczony kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. Mapa poglądowa z lokalizacją dróg objętych przedmiotem zamówienia stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. Roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR), stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA! 1. Roboty będą prowadzone w terenie uzbrojonym, więc Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany jest do powiadomienia właścicieli sieci o zamiarze prowadzenia robót. Należy wyegzekwować od właścicieli sieci oznaczenie wszystkich urządzeń znajdujących się w zasięgu robót. Wykonawca zobowiązany jest do regulacji odkrytych urządzeń do poziomu wykonywanej nawierzchni w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do odnalezienia wszystkich zasuw i podniesienia ich w uzgodnieniu z właścicielem. 2. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć Protokół odbioru podpisany przez właścicieli urządzeń infrastruktury, w szczególności wodociągowej i kanalizacyjnej, telekomunikacyjnej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania i nie uszkodzenia oznaczeń geodezyjnych i ogrodzeń. W przypadku ich naruszenia Wykonawca na swój koszt odtworzy znaki geodezyjne i naprawie ogrodzenia. 4. Roboty należy wykonać zgodnie wytycznymi określonymi w SIWZ, z wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, przepisami BHP, oraz poleceniami Zamawiającego przy użyciu wymaganego sprzętu. 5. Roboty nieuwzględnione w załączniku nr 6 do SIWZ, a zapisane w przedmiocie zamówienia wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. 6. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dostarczonych przez Wykonawcę i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa, jakości) i dołączyć je do zgłoszenia zakończenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie(o którym mowa w III.3 powyżej) w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w ust 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust 1 .- Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. -Zgodnie z § 9 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r., poz. 1126) w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 7.Dokumenty składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 2) Oświadczenie z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. Z uwagi na formę wynagrodzenia kosztorys będzie podlegać ocenie. Kosztorys będzie niezbędny do rozliczenia się z Wykonawcą - z wykorzystaniem załącznika nr 6 Kosztorys ofertowy. 4) Pełnomocnictwo:  W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w prowadzonym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,  Pełnomocnictwo osoby/osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 5) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - w załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, kiedy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – proponowany wzór zobowiązania z stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 7) Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach