Przetargi.pl
modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach

Gmina Biskupice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 250 68 99 , fax. 0-12 250 67 66
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
    Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455 455
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 0-12 250 68 99, fax. 0-12 250 67 66
    REGON: 00053221100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. remoncie istniejącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach w zakresie: - wymiana poszycia dachu na blachodachówkę powlekaną w ilości 676 m2, - wymiana gąsiorów na gąsiory z blach toczonych powlekanych akrylem w ilo-ści 60 m, - wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, kominów, pasów pod- i nadrynnowych, gzymsów w ilości 50 m2, - wymiana drabinek przeciwśniegowych ciągłych w ilości 100 m, - wymiana rynien w ilości 100 m, - wymiana rur spustowych w ilości 52 m, - remont istniejącej instalacji odgromowej, - renowacja 3-ch kominów i wieżyczki (uzupełnienie tynków, pomalowanie, naprawa czapek kominowych), 2. utwardzeniu placu manewrowego o powierzchni 740 m2 w zakresie: - wyprofilowanie, zagęszczenie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kruszy-wem kamiennym o gr. średnio 7 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu o gr. 5 cm, 3. utwardzeniu placu postojowego o powierzchni 105 m2 w zakresie: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 30 cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 30 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu o gr. 5 cm, 4. remoncie istniejącego chodnika na długości 33 mb i szerokości 1,5 m w zakresie: - wymiana krawężnika na wibroprasowany, - wymiana płytek chodnikowych betonowych na kostkę brukową. Szczegółowy zakres i opis robót do wykonania zawierają: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla pozycji 1); przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt z częścią opisową i rysunkową (dla pozycji 2, 3 i 4). Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-cio miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej o wartości minimum 70 000 zł (siedemdziesiąt tysięcy) dla I części zamówienia i co najmniej 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) dla II części zamówienia odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunkiem jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy są one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenia, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy pzp. Druk oświadczeń stanowi załącznik do SIWZ. Upoważnienie do podpisania oferty i oświadczeń należy dołączyć do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach