Gmina Biskupice ogłasza przetarg
- Adres: 32-020 Wieliczka, Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 250 68 99 , fax. 0-12 250 67 66
- Data zamieszczenia: 2009-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupice
Urząd Gminy Biskupice, Tomaszkowice 455 455
32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 0-12 250 68 99, fax. 0-12 250 67 66
REGON: 00053221100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
modernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. remoncie istniejącego budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Biskupicach w zakresie: - wymiana poszycia dachu na blachodachówkę powlekaną w ilości 676 m2, - wymiana gąsiorów na gąsiory z blach toczonych powlekanych akrylem w ilo-ści 60 m, - wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych, kominów, pasów pod- i nadrynnowych, gzymsów w ilości 50 m2, - wymiana drabinek przeciwśniegowych ciągłych w ilości 100 m, - wymiana rynien w ilości 100 m, - wymiana rur spustowych w ilości 52 m, - remont istniejącej instalacji odgromowej, - renowacja 3-ch kominów i wieżyczki (uzupełnienie tynków, pomalowanie, naprawa czapek kominowych), 2. utwardzeniu placu manewrowego o powierzchni 740 m2 w zakresie: - wyprofilowanie, zagęszczenie i uzupełnienie istniejącej podbudowy kruszy-wem kamiennym o gr. średnio 7 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu o gr. 5 cm, 3. utwardzeniu placu postojowego o powierzchni 105 m2 w zakresie: - wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 30 cm, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 30 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z asfaltobetonu o gr. 5 cm, 4. remoncie istniejącego chodnika na długości 33 mb i szerokości 1,5 m w zakresie: - wymiana krawężnika na wibroprasowany, - wymiana płytek chodnikowych betonowych na kostkę brukową. Szczegółowy zakres i opis robót do wykonania zawierają: przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (dla pozycji 1); przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt z częścią opisową i rysunkową (dla pozycji 2, 3 i 4). Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-cio miesięcznej gwarancji jakości licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - warunkiem jest prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - warunkiem jest należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) roboty budowlanej o wartości minimum 70 000 zł (siedemdziesiąt tysięcy) dla I części zamówienia i co najmniej 50 000 zł (pięćdziesiąt tysięcy) dla II części zamówienia odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunkiem jest ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy są one podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć oświadczenia, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy pzp. Druk oświadczeń stanowi załącznik do SIWZ. Upoważnienie do podpisania oferty i oświadczeń należy dołączyć do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Niedzica-Zamek
Dodano: 2016-07-27 - Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym z powierzchniowym utwardzeniem emulsją asfaltową.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa garaży bojowych OSP Dobczyce -etap II
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Jangrot - Kresy dz. nr 1577 Etap IV, Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Małyszyce Ślimionka etap C.
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja budynku remizy OSP w miejscowości Czorsztyn
Dodano: 2016-07-13 - Prace remontowo-budowlane remizy strażackiej jednostki OSP w miejscowości Muchówka.
Dodano: 2016-07-07 - Termomodernizacja remizy OSP w Zadrożu
Dodano: 2016-06-28 - Utwardzenie poboczy materiałem kamiennym z powierzchniowym utwardzeniem emulsją asfaltową.
Dodano: 2016-06-23 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Ściborzyce dz. nr 1002, 973, 1041,101, 1081, 1091 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Jangrot - Kresy dz. nr 1577 Etap III Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Małyszyce Ślimionka etap B
Dodano: 2016-06-10 - Modernizacja budynku remizy OSP w Imbramowicach.
Dodano: 2016-06-08