Przetargi.pl
Modernizacja punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jastrzębi

Gmina Jastrzębia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-631 Jastrzębia, Jastrzębia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 384 05 05 , fax. 48 384 05 04
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastrzębia
    Jastrzębia 110
    26-631 Jastrzębia, woj. mazowieckie
    tel. 48 384 05 05, fax. 48 384 05 04
    REGON: 670223758
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastrzebia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jastrzębi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach realizacji zadania pn. „Modernizacja punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w Jastrzębi” przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w szczególności następujących robót budowlanych: roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty drogowe, roboty montażowe, remont budynku, roboty elektryczne oraz wyposażenie obejmujące: dostawę i montaż przenośnych elektrycznych grzejników olejowych o mocy min. 1500W, dostawę i montaż legalizowanej elektronicznej wagi magazynowej o możliwości ważenia do 1000 kg, dostawę i montaż legalizowanej najazdowej wagi samochodowej (elektronicznej) o nośności min. 12000 kg z możliwością ustawienia na utwardzonym terenie wraz z oprzyrządowaniem (wymiary 7m x 2,5 m +/- 10%). Waga samochodowa mobilna po zmianie miejsca instalacji bez utraty legalizacji, zakup i ustawienie standardowych kontenerów i pojemników na segregowane śmieci i odpady tj. pojemnik min. 100l na przeterminowane leki i chemikalia, pojemnik min. 100 l na zużyte baterie i akumulatory, pojemnik min. 1000 l na zużyty sprzęt elektr. i elektroniczny, kontener samochodowy bez przykrycia typu KP-7 w ilości 3 szt. 2. Szczegółowy zakres, sposób wykonania oraz ilość robót objętych przedmiotem zamówienia określają niżej wymienione dokumenty będące załącznikami do niniejszej SIWZ: Projekt budowlany (załącznik nr 8), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 9). Jako element pomocniczy do wyceny robót budowlanych objętych planowanym zamówieniem w załączniku nr 10 do SIWZ załączono przedmiar robót (W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem, a projektem budowlanym tzn. pomiędzy ilością robót przewidzianych w projekcie, a ilością robót określoną w przedmiarze Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową). 3. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach do SIWZ użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi o parametrach nie gorszych niż wskazane. 4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia polegających na wykonywaniu prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców - wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto w §17 projektu umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Południowo Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku Nr 12 9132 0001 0000 3768 2000 0320. 4. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi: a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj.: jego nazwę i adres, b) określać kwotę gwarantowaną w PLN, c) określać termin ważności gwarancji, d) podać przedmiot gwarancji, nazwę zamówienia wynikającą ze specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) być gwarancją samoistną, nieodwołalną i bezwarunkową, płatną na każde żądanie, przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium – zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, w przypadku uznania rachunku Zamawiającego (wpływ na konto zamawiającego). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych wart. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną wraz z ceną ryczałtową zawierającą wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z niniejszej SIWZ, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 2. Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt 7.1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach