Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek ogłasza przetarg
- Adres: 03-545 Warszawa, ul. Tykocińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 518 26 41 , fax. 22 518 26 44
- Data zamieszczenia: 2020-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Targówek
ul. Tykocińska 34
03-545 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 518 26 41, fax. 22 518 26 44
REGON: 14595009000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoztargowek.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja przychodni SZPZLO Warszawa Targówek przy ul. Remiszewskiej 14, z uwzględnieniem Projektu Budowlanego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Ośrodka Diagnostyczno – Konsultacyjnego (ODK) przy ul. Remiszewskiej 14 z uwzględnieniem Projektu Budowlanego. Zakres prac obejmuje północne skrzydło budynku w którym docelowo funkcjonować będzie Poradnia Rehabilitacyjna dla Dorosłych i Dzienny Dom Opieki Medycznej. Zamówienie obejmuje również przebudowę polegającą na powiększeniu holu rejestracji. Prace poza budynkiem obejmują wykonanie nowej elewacji całego budynku Ośrodka Diagnostyczno – Konsultacyjnego oraz wymianę ogrodzenia i adaptację terenów zielonych wokół budynku z przeznaczeniem na parking dla pracowników. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 45000000-7 Roboty budowlane 45110000-1 Roboty rozbiórkowe, demontaże, przygotowawcze 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45215140-0 Obiekty szpitalne 45215148-6 Sale zabiegowe 45220000-5 Roboty inżynieryjno-budowlane 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45311000-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych 45311100-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45311200-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych 45314000-1 Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego 45314120-8 Instalowanie linii telefonicznych 45314200-3 Instalowanie infrastruktury kablowej 45313300-4 Kładzenie kabli 45314310-7 Instalowanie okablowania komputerowego 45315100-9 Instalacyjne roboty elektryczne 45315500-3 Instalacje średniego napięcia 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia 45315700-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45343000-3 Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45330000-9 Hydraulika i roboty sanitarne 45331000-6 Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45421141-4 Instalowanie ścianek działowych 45421143-8 Instalowanie zasłon 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych 45421152-4 Instalowanie ścianek działowych kabin WV 45421153-1 Instalowanie zabudowanych mebli 45421160-3 Instalowanie wyrobów metalowych 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45432110-8 Kładzenie podłóg 45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych 45432120-1 Instalowanie nawierzchni podłogowych 43432210-9 Wykładanie ścian 45442100-8 Roboty malarskie 45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe oraz renowacyjne. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: • wykonanie wstępnego projektu organizacji placu budowy i zaplecza, • wykonanie wstępnego harmonogramu inwestycji przy założeniu zachowania bezpiecznej i ciągłej pracy ODK zgodnie z wymaganiami NFZ, • wykonanie kosztorysu ofertowego prac modernizacyjnych wg standardu programu Norma, • wykonanie prac modernizacyjnych ODK przy ul. Remiszewskiej 14, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa – Targówek zgodnie z załączonym Projektem Budowlanym i informacjami zawartymi w SIWZ. 2) Wymagane przez Zamawiającego terminy końcowe i pośrednie: • Termin zakończenia robót: 16 listopada 2020 roku, • I termin pośredni obejmujący okres od dnia podpisania umowy do 31 maja 2020 - rozpoczęcie robót maksymalnie w ciągu 6 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, • II, III, IV, V, VI termin pośredni - dla każdego etapu odpowiednio czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik 2020 roku, wykonanie i odbiór częściowy kolejnych etapów prac oraz rozliczenie etapów prac zgodnie z procentowym zaawansowaniem, • VII termin pośredni – 01 – 16 listopada – odbiory końcowe. 3) Poszczególne etapy modernizacji, które Wykonawca musi uwzględnić w harmonogramie obejmują: • Powiększenie holu rejestracji na parterze • Poradnia Rehabilitacyjna dla Dorosłych na parterze • Dzienny Dom Opieki Medycznej na parterze i pierwszym piętrze • Modernizacja klatki schodowej, zabudowa łącznika i budowa nowej windy na potrzeby DDOM • Remont dachu wraz z instalacją centrali wentylacyjnej nad modernizowaną częścią budynku • Wymianę elewacji budynku wraz z montażem rolet zewnętrznych w oknach • Budowę nowego ogrodzenia i furtek bram wjazdowych na potrzeby ODK • Adaptacje terenów zielonych przylegających do ODK w celu utworzenia zbiorników na deszczówkę, nowych dróg komunikacyjnych i miejsc parkingowych dla pracowników ODK • Ciągi komunikacyjne na poziomie 0 • Ciągi komunikacyjne na poziomie +1 • Sanitariaty 4) Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. 5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia budowy i przedłożenia Zamawiającemu oryginału polisy ubezpieczenia budowy (Zamawiający wykona potwierdzoną kopię) od wszelkich ryzyk budowlanych na kwotę co najmniej 2.000.000 zł (dwa miliony złotych), w dniu podpisania umowy (przed wejściem na teren budowy), a następnie utrzymywania tego ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. Ubezpieczenie musi zawierać odpowiedzialność cywilną oraz deliktową Wykonawcy. 6) Wykonawca musi zaoferować, co najmniej 12 - miesięczny okres gwarancji na wykonane prace modernizacyjne oraz urządzenia i materiały, licząc od daty odbioru końcowego całości zamówienia bez wad i usterek. 7) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje zatrudnienie podwykonawców oraz ich dalszych podwykonawców do oferty muszą być załączone następujące dokumenty: • Umowy z podwykonawcami i ich dalszymi podwykonawcami. • Zakresy prac zlecone podwykonawcom oraz ich dalszym podwykonawcom. • Kwoty za wykonanie zadań powierzonych podwykonawcom oraz ich dalszym podwykonawcom. W przypadku braku wskazania podwykonawców, powierzonych im zakresów i kwot umów, Zamawiający uzna, że całość zamówienia zrealizowana zostanie przez Wykonawcę. Powyższe nie dotyczy kosztorysu ofertowego. 8) Organizacja robót musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Zamawiającego, nie może nadmiernie utrudniać działalności Przychodni oraz ma zapewniać kontunuowanie niezmiennego zakresu świadczeń medycznych. Plan BIOZ, organizacja robót, harmonogram muszą być dołączone do oferty a następnie uzgodnione z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Zamawiający zastrzega sobie pełne prawo do zmian w organizacji i lokalizacji pracy poszczególnych poradni, a Wykonawca umożliwi we własnym zakresie i na własny koszt wprowadzenie tych zmian do realizacji. Zamawiający nie dopuszcza możliwości użytkowania wind w budynkach na cele budowlane. 9) Zamawiający przewiduje przeprowadzenie (potwierdzonej protokołem) wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych Oferentów. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 22.04.2020 r. o godz. 12:00. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej po tym terminie jedynie na podstawie indywidualnego zgłoszenia Oferenta nie później niż na 3 dni przed terminem otwarcia ofert. Zgłoszenia indywidualne należy kierować do Pana Marcina Jakubowskiego pod nr telefonu 0048 698 066 748 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00. Oferty Wykonawców nieuczestniczących w wizji lokalnej zostaną odrzucone jako niezgodne z SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązuje się do dołączenia do dokumentacji powykonawczej tabelarycznego zestawienia uwzględniającego wszystkie zabudowane urządzenia i instalacje, okres gwarancji, terminy ich przeglądów i serwisowań. 11) Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wraz z ofertą (ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ) dokumentacji w skład, której wchodzą następujące dokumenty: • wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza, oraz wstępny harmonogram inwestycji przy założeniu zachowania bezpiecznej i ciągłej pracy Przychodni zgodnie wymaganiami NFZ, • opracowanie: analiza problemów i zagrożeń związanych z realizacją inwestycji, propozycje rozwiązań problemów, • wstępny harmonogram inwestycji. Zamawiający oceni zaproponowaną przez Wykonawcę dokumentację, z uwzględnieniem następujących podkryteriów z przypisaną im wagą (w skali 0 -15 pkt.): • wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza uwzględniający etapowanie prac przy zachowaniu ciągłości pracy ODK - 5 pkt., • ograniczenie utrudnień w działalności Zamawiającego - 5 pkt., • wstępny harmonogram inwestycji - 5 pkt., Wstępny projekt organizacji placu budowy i zaplecza oraz wstępny harmonogram inwestycji muszą: • obejmować wszystkie roboty i czynności związane z zadaniem inwestycyjnym, • bazować na planowanym terminie podpisania Umowy przyjętym wyłącznie dla potrzeb przygotowania Wstępnego harmonogramu inwestycji, • być sporządzone w oparciu o terminy końcowe i pośrednie realizacji inwestycji wskazane w SIWZ, • być opracowane w sposób przejrzysty, zgodnie z zasadą należytej staranności, przepisami prawa budowlanego, technologią i zasadami wiedzy technicznej, • być opracowane w oparciu o warunek zapewnienia ciągłości funkcjonowania obiektu, w tym zaopatrzenia w media, • uwzględniać specyfikę obiektu, • uwzględniać podział na etapy realizacji inwestycji, • uwzględniać wymagania postawione w Rozdziale IV SIWZ, • zawierać opracowanie 3d w pliku jpg, • uwzględniać opis każdego z pomieszczeń obecnych i docelowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 150 000 zł (słownie: sto czterdzieści pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone jedynie w formie przelewu bankowego na konto Zamawiającego: SZPZLO Warszawa-Targówek, Pekao S.A. nr: 33 1240 6074 1111 0010 4364 7094, powołując się na nazwę przetargu, nr sprawy, oraz podając nazwę banku i numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data i godzina uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium musi wpłynąć na konto Zamawiającego przed otwarciem ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16