Przetargi.pl
Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 228 853 , fax. 228 231 219
  • Data zamieszczenia: 2020-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
    ul. Szczęśliwicka 36
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 228 853, fax. 228 231 219
    REGON: 10202670000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Przychodni przy ul. Szczęśliwickiej 36 w części obejmującej poradnię POZ dla dzieci, rejestrację ogólną oraz wejścia do przychodni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zakresu wszystkich robót zostało opisane w Projektowej Dokumentacji Wykonawczej opracowanej celowo dla w/w zadań. 1. Składowe Dokumentacji wykonawczej dla ZADANIA 1: I. Branża Budowlana 1) Projekt Wykonawczy - kontynuacja - Architektura, Konstrukcje z 2020 r. (rozwinięcie wykonawcze dokumentacji budowlanej z 2017 r.- zawiera projekt wnętrz, informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 2) Przedmiar Robót - kontynuacja – opracowanie pomocnicze w wersji papierowej i ath. z 2020 r. II. Branża Sanitarna 1) Projekt Wykonawczy instalacji sanitarnych - kontynuacja: Wentylacja, wod-kan, co, ct, z 2020 r. (rozwinięcie wykonawcze dokumentacji budowlanej z 2017 r.- zawiera informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ) 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 3) Przedmiar Robót - kontynuacja – opracowanie pomocnicze w wersji papierowej i ath. z 2020 r. III. Branża Elektryczna 1) Projekt wykonawczy instalacji elektrycznych - kontynuacja (rozwinięcie wykonawcze dokumentacji budowlanej z 2017 r.) 2) Projekt wykonawczy SSP (opracowanie 2017 r.), 3) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 4) Przedmiary Robót kontynuacja – opracowanie pomocnicze w wersji papierowej i ath. z 2020 r. Komplet dokumentacji opracowanej w 2017 roku: I. Branża Budowlana 1) Projekt architektury wraz z technologią medyczną, konstrukcją i projektem wnętrz, II. Branża Sanitarna 1) Projekt instalacji sanitarnych: wentylacji, wod-kan, co, ct, (opracowanie 2017 r.) III. Branża Elektryczna 2) Projekt instalacji elektrycznych, IV. Ekspertyza p/poż. budynku w wersji pdf. 2. Składowe Dokumentacji wykonawczej dla ZADANIA 2: Branża Budowlana i elektryczna I. Projekt Wykonawczy, Architektura wraz z instalacjami elektrycznymi Na wykonanie robót złożono wniosek o pozwolenie na budowę. „Pozwolenie na budowę” zostanie przekazane Wykonawcy przez Zamawiającego w momencie protokolarnego przekazania terenu budowy na wskazanej nieruchomości. Wykonawca zabezpieczy realizację robót budowlanych w sposób zgodny z warunkami opisanymi w SIWZ oraz projekcie umowy. Informacja dodatkowa: Jako wykonawczą należy traktować dokumentację z 2020 r., zaktualizowaną przez biuro projektowe R.W.PERSPEKTYWA. Dokumentacja z 2017 r. autorstwa biura projektowego WARS, stanowi dokumentację uzupełniającą. Przedmiary do wyliczeń opracowano w 2020 r. Zamawiający wymaga stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane (tj. pracowników fizycznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 45.000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego: Nr konta 22-1240-5918-1111-0000-4907-6679 z dopiskiem wadium – numer sprawy ZP-……………….//2020 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu poręczenia/gwarancji, z zastrzeżeniem, że dokument ten będzie podpisany przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 ustawy Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 9. Oferta Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie. Zastosowanie ma oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.Właściwe umocowanie prawne, Pełnomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru, powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach