Przetargi.pl
„Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie”

Wodociągi Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556 442 417 , fax. 556 442 417
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Miejskie Sp. z o.o.
    ul. Olsztyńska 10
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556 442 417, fax. 556 442 417
    REGON: 17016433300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmbr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie” Przedmiotem zamówienia „Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie” są roboty budowlane polegające głównie na wykonaniu adaptacji istniejącego obiektu dla potrzeb modernizowanego budynku pompowni, remont zbiorników retencyjnych oraz modernizacja technologii pompowni. Przedmiot zamówienia znajduje się w mieście Braniewo, we wschodniej jego części, przy ulicy Szkolnej, na działkach 138/2, 137/2, 138/1, obręb Braniewo. Właścicielem i eksploatatorem obiektów są Wodociągi Miejskie Sp. z o.o. z Braniewa. Istniejący obiekt jest parterowym budynkiem wolnostojącym. Konstrukcję nośną stanowią ściany murowane oraz dach płaski. W obiekcie wydzielono ścianami działowymi części o przeznaczeniu technicznym, gospodarczym i socjalnym. Zbiorniki żelbetowe jedno i czterokomorowe pełnią funkcję retencyjną wody uzdatnionej. Uwaga: Zamawiający wymaga aby roboty związane z realizacją przedmiotu zamówienia odbywały się przy zachowaniu ciągłości pracy przepompowni tj. przy zachowaniu ciągłości dostawy wody pitnej do odbiorców. 2. Zakres zamówienia Zakres przedmiotu zamówienia w ujęciu syntetycznym obejmuje w szczególności: - unieczynnienie i likwidacja części istniejącej infrastruktury technicznej - remont i adaptacja istniejącego budynku przepompowni - remont zbiorników retencyjnych - wymiana technologii pompowni i zbiorników retencyjnych - wykonanie instalacji elektrycznych i automatyki w pompowni - ułożenie rurociągów zewnętrznych - ułożenie kabli zewnętrznych - wykonanie nawierzchni utwardzonych - ogrodzenie terenu działki - rozruch pompowni - uporządkowanie i odtworzenie terenu Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekty budowlano-wykonawcze, przedmiary robót*) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez Centrum Badawczo-Rozwojowe Unitex Sp. z o.o.; ul. Astronomów 9, 80-299 Gdańsk PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE (PB-W) - ZAŁĄCZNIK B-1 do SIWZ, w tym: 1) Załącznik B-1.1 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – Projekt zagospodarowania terenu 2) Załącznik B-1.2 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie - Branża architektoniczna i konstrukcyjna 3) Załącznik B-1.3 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie - Branża sanitarna 4) Załącznik B-1.4 - PB-W Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie - Branża elektryczna i AKPiA UWAGA: Zamawiający wymaga aby wizualizacja przewidziana w projekcie na ul. Szkolnej została przeniesiona/umiejscowiona na ul. Przemysłowej 26 (Oczyszczalnia ścieków) w Braniewie. PRZEDMIARY ROBÓT (PR) – ZAŁĄCZNIK B-2 do SIWZ, w tym: 1) Załącznik B-2.1 - PR Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – branża budowlana 2) Załącznik B-2.2 - PR Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – branża sanitarna 3) Załącznik B-2.3 - PR Modernizacja przepompowni wody pitnej przy ul. Szkolnej w Braniewie – branża elektryczna i AKPiA (*)UWAGA: Przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK B-2 do SIWZ – stanowią jedynie materiał pomocniczy do wyceny ofertowej przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie dzieła stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH (ST) - ZAŁĄCZNIK B-3 zawierający ST-01.00 Instalacje technologiczne, ST-02.00 Roboty budowlane i ST-03.00 – Instalacje elektryczne i AKPiA 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca wnikliwe zapoznania się ze wszystkimi warunkami realizacji zadania w celu: ـ identyfikacji wszystkich uwarunkowań realizacyjnych przedmiotu zamówienia ـ złożenia prawidłowej i trafnej oferty gwarantującej, w przypadku jej wyboru przez Zamawiającego, wykonanie przedmiotu zamówienia w formie satysfakcjonującej Zamawiającego ـ przyjęcia na siebie wszelkiego ryzyka i odpowiedzialności z tytułu realizacji wszystkich czynności objętych zamówieniem w zakresie, w jakim doświadczony wykonawca może i powinien przewidzieć. Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej (w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania), która ze względu na charakter obiektu może się odbywać się w obecności przedstawicieli Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Rezygnacja z powyższego jest wyborem i ryzykiem Wykonawcy, jeśli niewłaściwie oceni szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i jego wartość. 2) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych po uprzedniej zgodzie nadzoru autorskiego i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 3) Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego i środków pochodzących z pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie. Uwaga: W przypadku cofnięcia promesy przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Olsztynie potwierdzającej zakwalifikowanie zadania do finansowania w formie pożyczki, Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a) realizacja robót odbywać się będzie przy zachowaniu ciągłości zaopatrzenia odbiorców w wodę pitną. Obiekty lub ich części poddawane działaniom inwestycyjnym będą udostępniane Wykonawcy w terminach określonych na podstawie dokonanych obustronnych ustaleń z odpowiednim wyprzedzeniem, a określonych w Harmonogramie rzeczowo-finansowym robót, który Wykonawca sporządzi w terminie do 7 dni od podpisania umowy i który będzie podlegał bieżącym aktualizacjom. Harmonogram musi być sporządzony w rozbiciu na tygodnie z wykazaniem kwot do fakturowania (dwie faktury przejściowe i faktura końcowa) odpowiadających przekazywanym transzom z WFOŚiGW w Olsztynie, które aktualnie (w odniesieniu do wartości kosztorysu inwestorskiego) przedstawiają się następująco: - 31 marca 2021 r - ca 35% - 30 czerwca 2021r. - ca 55% - 31 sierpnia 2021r. - ca 10% b) Wykonawca zobowiązany będzie, w czasie trwania budowy, zapewnić na terenie budowy należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów i sieci oraz urządzeń uzbrojenia terenu i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren, c) Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony urządzeń podziemnych i nadziemnych oraz budynków i obiektów budowlanych zlokalizowanych na obszarze i w bezpośrednim sąsiedztwie realizacji inwestycji, d) Wykonawca podlegał będzie reżimowi organizacyjnemu czynnego zakładu pracy Zamawiającego podlegającego szczególnej ochronie, e) cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, jak również w nich nieujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, organizacja zaplecza socjalnego, obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem przedmiotu inwestycji do użytkowania, f) urządzenia i materiały dostarczone w ramach realizacji zamówienia będą nieużywane wcześniej, zgodne z właściwymi polskimi przepisami i normami na potwierdzenie czego Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w trakcie realizacji zamówienia odpowiednie certyfikaty, aprobaty i atesty, dopuszczenia do stosowania w docelowym przedmiocie zamówienia, g) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wszelkich robót budowlanych oraz dostaw wynikających z zakresu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonał rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętem w miejscu docelowym, h) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów, i) w przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach a Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych, licząc od daty telefonicznego lub pisemnego zgłoszenia, do ich usunięcia. Niedotrzymanie terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych. Zmiana terminu usunięcia wad będzie możliwa wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego, j) w przypadku konieczności naprawy poza siedzibą, transport zapewnia Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt. k) Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót (bez uwag). Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. l) Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu, aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót przedłużony o 1 miesiąc, obejmującego:  ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości min. 100% umownego wynagrodzenia  ubezpieczenie wobec osób trzecich. m) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. n) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. o) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. p) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znani na etapie składania ofert). q) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. r) Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców. s) W przypadkach gdy z uwagi na wykonywanie przez Wykonawcę robót budowlanych lub czynności lub działań niezgodnych z postanowieniami umowy, dokumentacją, SIWZ wystąpią roszczenia podmiotów i osób trzecich z tytułu poniesionych strat spowodowanych tymi działaniami Wykonawcy, odpowiedzialność za zadośćuczynienie tym stratom oraz koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232152-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku PKO BP 92 1020 1752 0000 0602 0003 6715 z dopiskiem: WADIUM: Modernizacja przepompowni wody pitnej – znak sprawy: ZP 01/2020 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza uważa się termin uznania kwoty na podanym wyżej rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien dokonać przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Zamawiającego (Wodociągi Miejskie Spółka z o.o. w Braniewie; ul. Olsztyńska 10, 14-500 Braniewo – I piętro) lub dołączyć do oferty. W przypadku zdeponowania wadium w sekretariacie zaleca się dołączenie kopii dokumentu wniesienia wadium do składanej oferty. 7. Z dokumentu wadialnego złożonego w formie innej niż pieniądz musi wynikać wprost bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie Pzp. 8. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli Wykonawca nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 9. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód dysponowania przez Wykonawcę niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. UWAGA: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej UWAGA: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR A-6 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach