Przetargi.pl
Modernizacja przepompowni ścieków w Piątnicy Poduchownej.

Gmina Piątnica ogłasza przetarg

  • Adres: 18-421 Piątnica Poduchowna, Stawiskowska
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piątnica
    Stawiskowska 53
    18-421 Piątnica Poduchowna, woj. podlaskie
    tel. 862 162 476, , fax. 86 218 24 56
    REGON: 54229600017000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminapiatnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przepompowni ścieków w Piątnicy Poduchownej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Zamówienie obejmuje wykonanie modernizacji przepompowni ścieków w zakresie wymiany pomp z kolanami sprzęgającymi, prowadnic pomp oraz pomostu wraz z drabiną wejściową. W celu wykonania modernizacji należy wykonać czyszczenie zbiornika, demontaż i montaż nowych urządzeń. Wymianą objęto 3 pompy tłoczące oraz pompę płuczącą w przepompowni głównej P1 w Piątnicy Poduchownej. Przepompownia P1 jest główną pompownią tłoczącą ścieki sanitarne z terenu gminy Piątnica na oczyszczalnię miejską w Łomży. Dlatego na czas wymiany pomp oraz kolan sprzęgających Wykonawca ma obowiązek zapewnić tymczasowe przepompowywanie lub przewożenie dopływających ścieków na oczyszczalnię. Ze względu na ciągły dopływ ścieków wymianę pomp zaleca się wykonać w godzinach nocnych gdy dopływ ścieków jest najmniejszy. Wszelkie prace związane z wymianą wyposażenia pompowni muszą być wcześniej uzgodnione i wykonywane pod nadzorem MPWiK w Łomży. Dopuszcza się zastosowanie pomp innych typów i producentów niż wskazane w dokumentacji przetargowej, pod warunkiem zachowania równoważnych bądź wyższych parametrów techniczno - użytkowych, tj. punkt pracy pomp, wykonanie materiałowe, rodzaj wirnika. Pompy muszą być wyposażone w zaczepy do opuszczania po dwóch prowadnicach rurowych. Pompy należy wymieniać wraz z zestawami sprzęgającymi tj. z kolanem sprzęgającym oraz górnym uchwytem prowadnic i prowadnicami. Przed zakupem pomp należy uzyskać akceptację proponowanych urządzeń przez MPWiK Sp. z o.o. w Łomży. Nowy pomost roboczy, drabina wejściowa, prowadnice, wszystkie kotwy oraz śruby lub inne łączniki wykonane mają być ze stali kwasoodpornej, dopuszcza się wykonanie kraty wema na pomoście z żywic poliestrowych GRP (TWS). Wykonawca we własnym zakresie zapewni zamknięcie dopływu ścieków do zbiornika przepompowni oraz opróżni i oczyści komorę przepompowni. Wykonawca dostarczy i wykona montaż technologiczny 3 pomp o wolnym przelocie DN 80 mm o parametrach Qn= 31,5 l/s, Hn= 12 m, moc pompy 7,5 kW wraz z połączeniem nowych kolan sprzęgających z istniejącymi pionami tłocznymi. Doboru dokonano w oparciu o pompę typu MSK1-80-74 z kolanem sprzęgającym KS100 oraz górnym wspornikiem prowadnic W100. Jednocześnie należy wymienić czwartą pompę służącą do płukania i mieszania ścieków w zbiorniku wraz z połączeniem. Pompa o parametrach Qn= 9 l/s, Hn= 7 m, moc pompy 1,5 kW, przykładowo dobrano urządzenie typu MSV-80-14H. W ramach wymiany należy wykonać:- montaż nowych kolan sprzęgających do dna zbiornika oraz górnych uchwytów prowadnic, - wykonanie połączenia stóp sprzęgających z pionami tłocznymi DN 100 ze stali nierdzewnej, - skrócenie pionów tłocznych i ponowne dospawanie kołnierzy, - dostawa i montaż nowych prowadnic ze stali nierdzewnej Ø 48 mm, - podłączenie pomp do istniejącej rozdzielni sterowniczej, - montaż nowego pomostu technologicznego i drabiny wejściowej ze stali kwasoodpornej, - po wykonanym montażu należy wykonać połączenia wyrównawcze przeprowadzić rozruch i badania elektryczne, protokoły z badań należy przedłożyć Inwestorowi do odbioru końcowego. Uwaga. Przed przystąpieniem do realizacji robót wszystkie wymiary sprawdzić na budowie. W przypadku wystąpienia problemów z montażem wyposażenia należy uzgodnić rozwiązanie z MPWiK w Łomży. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2. Zawarte w załącznikach określających szczegółowy zakres prac i przedmiot zamówienia do niniejszej SIWZ nazwy materiałów/urządzeń, producentów, czy znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Materiały/urządzenia do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres zgodny ze złożoną ofertą lecz nie krótszy niż 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robot budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 4. W przypadku zaproponowania krótszego okresu gwarancji niż 3 lata (36 miesięcy) oferta, jako nie spełniająca wymagań Zamawiającego zostanie odrzucona. 5. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności objętych przedmiotowym zamówieniem (czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie - pracownicy fizyczni wykonujący zamówienie), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232423-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 2.300,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące trzysta 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione w formie: • pieniężnej – przelewem na rachunek bankowy w HEXABANK Spółdzielczy w Piątnicy Nr 68 8762 0009 0000 1270 9000 0070, z dopiskiem „Wadium – Nr sprawy: GPT.271.9.2019” • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się moment wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w innych formach dopuszczonych przez Zamawiającego winno być dołączone do oferty. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium będzie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust 1-6 ustawy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach