Przetargi.pl
Modernizacja przepompowni ścieków PS 2 ul. Przemysłowa w Koninie

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-510 Konin, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 459 475 , fax. 632 458 380
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie
    ul. Poznańska 49
    62-510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 459 475, fax. 632 458 380
    REGON: 31002518700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-konin.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przepompowni ścieków PS 2 ul. Przemysłowa w Koninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót: 1. Wykonanie przebudowy zbiornika retencyjnego na PS 2 ul. Przemysłowa Koninie: 1) demontaż starych laminatów przykrywających zbiornik; 2) rozbiórka przegrody podłużnej zbiornika i ramy usztywniającej poprzecznej; 3) demontaż starych balustrad, drabin złazowych do zbiornika, osprzętu technologicznego 4) odbudowa wewnętrznej powierzchni starego zbiornika; 5) wykonanie izolacji przeciwwodnej powłokowej na ścianach i dnie starego zbiornika; 6) montaż przejść rurociągów przez ściany; 7) wykonanie ochrony powierzchniowej betonu zbiornika poprzez montaż okładziny kamiennej; 8) montaż nowych drabin złazowych wykonanych ze stali kwasoodpornej; 9) montaż ciągu komunikacyjnego ze stali kwasoodpornej do istniejącej zastawki; 10) montaż nowych laminatów przykrywających zbiornik, 11) zasypanie wykopów; 12) uprzątnięcie terenu. 2. Modernizacja pompowni PS 2 ul. Przemysłowa w Koninie: 1) rozbiórka budynku przepompowni ścieków; 2) budowa komory zagłębionej; 3) montaż kontenerowej obudowy rozdzielni niskiego napięcia; 4) utwardzenie placu; 5) wymiana ogrodzenia; 6) budowa infrastruktury technicznej – kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, studni rewizyjnych, komory zasuw; 7) demontaż rozdzielni SN i nN, szafy zasilająco-sterowniczą ,szafy AKPiA, instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, instalacji odgromowej, instalacji zasilającej sterowniczej technologii pompowni; 8) wykonanie oświetlenia zewnętrznego LED; 9) wykonanie instalacji odgromowej; 10) montaż rozdzielni nN oraz szafy zasilająco-sterowniczej pompowni i AKPiA; 11) wpięcie do systemu monitoringu PWiK (koszt wg. cennika PWiK Sp. z o.o.) 12) uprzątnięcie terenu. Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji zawarty jest w dokumentacji technicznej, umieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 27.000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego - Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. 31 1020 2212 0000 5202 0325 5569 z dopiskiem „Modernizacja przepompowni ścieków PS 2 ul. Przemysłowa w Koninie”. Wniesienie wadium w tej formie uważa się za skuteczne z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii odcinka polecenia dokonania przelewu, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 3. Osobą umocowana do udzielania informacji o potwierdzonych przez bank transakcjach na wymienionym rachunku Zamawiającego jest: Patrycja Krzemińska tel. (+48 63) 240 39 19 w dni robocze - w godz. 7:30 - 15:30 fax (+48 63) 245 83 80 e-mail: p.krzeminska@pwik-konin.com.pl 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust.6 Pzp. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym Prawem, wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku, instytucji ubezpieczeniowej lub innego podmiotu udzielających gwarancji i/lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego, nazwę i przedmiot zamówienia, datę ogłoszenia przetargu; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem; c) kwotę gwarancji i/lub poręczenia; d) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia; e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (nie później niż w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia żądania), w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4 a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – (pok. 102, I piętro - „Punkt Kancelaryjny”), a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty lub załączyć wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z oznaczeniem - „Oryginał wadium - do postępowania na Modernizację przepompowni ścieków PS 2 ul. Przemysłowa w Koninie”. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pwik-konin.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, b) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w przepisie art. 22a Pzp przedstawienia dokumentów wymienionych w III.4) c) wypełniony formularz oferty – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Tomu IV SIWZ; d) kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej oraz przedmiaru robót, z podaniem wskaźników do kosztorysowania przyjętych do wyceny robót objętych kosztorysem. Kosztorys ofertowy musi być załączony w formie pisemnej jak i na płycie CD w formacie XLS - stanowiący załącznik do Tomu II (OPZ) SIWZ e) oświadczenia, o których mowa w pkt. VI i X.5 SIWZ – zgodnie ze wzorem stanowiącym odpowiednio załącznik nr 2,3 i 4 do Tomu IV SIWZ; f) dowód wniesienia wadium; g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych na potrzeby realizacji zamówienia zasobów (jeżeli dotyczy); h) stosowne pełnomocnictwa (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie) - w przypadku, podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach