Przetargi.pl
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Stepnica

Gmina Stepnica ogłasza przetarg

  • Adres: 72112 Stepnica, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 188 521 , fax. 914 188 580
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
    ul. Kościuszki 4
    72112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 188 521, fax. 914 188 580
    REGON: 81168433800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Stepnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Stepnica. 2. Modernizacja polega na dostawie i montażu elementów wyposażenia przepompowni i linii technologicznych, w szczególności: a) Dostawa i montaż pomp ABS, wyposażenie zbiornika, b) Wyposażenie szafy sterującej układu dwupompowego w oparciu o moduł telemetryczny GSM/GPRS, c) Stacja bazowa GPRS Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został z załączniku nr 6 do SIWZ 3. Przedstawione wymagania techniczne muszą być spełnione przez wszystkie dostarczone oprawy elementy wyposażenia. W celu potwierdzenia należy wypełnić załącznik nr 1 do formularza ofertowego. W załączniku należy podać wartości wszelkich wymaganych parametrów oprawy, w przypadku braku wartości liczbowych parametru oprawy należy zaznaczyć TAK lub NIE. Pominiecie wskazania wartości któregokolwiek z parametrów będzie skutkowało, po wyczerpaniu śroków pranych wyjaśnienia treści oferty, jej odrzuceniem. 7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie urządzenia fabrycznie nowe wyprodukowane nie wcześniej niż 2017 r. spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie. 8. Wykonawca przekaże wraz z dostarczonymi urządzeniami certyfikat na znak bezpieczeństwa oraz certyfikat zgodności lub deklaracje zgodności – dotyczy urządzeń dla których jest to wymagane odrębnymi przepisami. 9. Minimalny wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 5 lat W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego ich usunięcia w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenie wady elektronicznie za pomocą e-mail. W przypadku braku możliwości usunięcia wady/usterki w wymaganym terminie, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić uszkodzoną pompę lub inny dostarczony element na nowy. W przypadku demontażu pompy lub innego elemetu dostarczonego przez wykonawcę, wykonawca zobowiązany jest zastąpić je, innymi, zastępczymi o parametrach nie gorszych o zdemontowanej na okres trwania napraw. W ramach gwarancji Wykonawca ponosi koszty naprawy, demontażu oraz ponownego montażu pomp lub innego elemetu dostarczonego przez wykonawcę oraz wszelkie inne koszty związane z obsługą gwarancyjną (np. transport). W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie dokonywać montażu i demontażu uszkodzonych elelemtów przy udziale Wodociągów Zachodniopomorskich Sp. z .o.o. z siedzibą w Goleniowie. 7. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232420-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 słownie: dziewięć tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego – oznacza to, że w terminie składania ofert wniesione wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO O/GOLENIÓW 65 1020 4812 0000 0502 0007 7420. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium także na cały okres związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego. Należy załączać oryginał dokumentu wadialnego wraz z ofertą w odrębnej kopercie oznaczonej WADIUM i nazwa postępowania. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełnionego formularza oferta

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach