Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach ogłasza przetarg
- Adres: 36-620 Brzeszcze, ul. Kosynierów 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 032 2111593 , fax. 032 2111593
- Data zamieszczenia: 2009-06-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Edukacji w Brzeszczach
ul. Kosynierów 20 20
36-620 Brzeszcze, woj. małopolskie
tel. 032 2111593, fax. 032 2111593
REGON: 27369629200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gze.brzeszcze.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zespół Szkono Przedszkolny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Przedszkola w Skidziniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Modernizacja Przedszkola w Skidziniu zgodnie, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zwanego dalej zamówieniem. 2 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45442110-1; 45311200-2; 45431200-9; 45431100-8; 45453000-7 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) przedmiar robót - zał. nr 5 do niniejszej SIWZ, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2 Pozostałe warunki udziału w postępowaniu: a) udzielenie 60 - miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, - oświadczenie w celu potwierdzenia spełniania w/w warunku zawiera formularz oferty, zał. nr 1, b) złożenie wypełnionego druku ,formularz oferty, na lub zgodnie z zał. nr 1 do niniejszej SIWZ, w tym m.in. złożenie oświadczenia o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom c) złożenie kosztorysu ofertowego, sporządzonego w formie uproszczonej, wyliczonego zgodnie z opisem określonym w pkt. 15 SIWZ, 3 Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców w oparciu o w/w dokumenty. Ocena ta zostanie przeprowadzona wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie któregoś z w/w warunków określonych w pkt 8, będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania bądź odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypisy z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki lub uchwałę wspólników regulującą sposób reprezentacji spółki (jeżeli w ten sposób został określony) - do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej dołączyć pełnomocnictwo jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji, zgodnie z punktem 8.5 niniejszej SIWZ b) oświadczenie wykonawcy, na lub zgodnie z zał. nr 3, c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, opinie, protokoły odbioru) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na lub zgodnie z zał. nr 4; - wymagane minimum: wykonawcy wykażą, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na remoncie (przebudowie, budowie, modernizacji) obiektu użyteczności publicznej, w rozumieniu §3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej brutto, złożonej przez wykonawcę na realizację przedmiotowego zamówienia. Do wykazu wykonawca jest zobowiązany załączyć stosowne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót. Dla wykonawców składających wspólną ofertę, np. w konsorcjum, powyższy warunek oznacza, że przynajmniej jeden z członków konsorcjum musi wykazać żądaną robotę, spełniającą w pełnej rozciągłości wymagany warunek co do zakresu i wartości zamówienia,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gze.brzeszcze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynków Zespołów Szkół w Podlipiu i Laskach do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-27 - Remont elewacji frontowej wraz z wymianą stolarki okiennej oraz drzwi do ogrodu w budynku Szkoły Muzycznej I i II stopnia przy ul. Józefińskiej 10-12 w Krakowie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Pałacu Przychockich w Wieliczce wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2016-07-26 - Dostosowanie budynku zespołu Szkół w Krzykawie do obowiązujących wymogów w zakresie ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2016-07-26 - Roboty budowlane w ramach inwestycji Budowa Pracowni rezonansu magnetycznego wraz z aparatem i jego wyposażeniem
Dodano: 2016-07-26 - Roboty remontowe w budynku W-2 (10-19) Wydziału Inżynierii Środowiska Politechniki Krakowskiej ul. Warszawska 24 w Krakowie, w tym: - remont pomieszczenia węzła cieplnego - pom. nr 001 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 030 - piwnica, - remont pomieszczenia nr 032 - piwnica, - remont toalet.
Dodano: 2016-07-25 - Przedmiotem zamówienia w ramach zadania Roboty budowlane - Remonty - 3 zadania: Remont instalacji p-poż, Wodociągi PE, Wygłuszenie ściany w poradni
Dodano: 2016-07-25 - Modernizacja klimatyzacji w pawilonie D-5 AGH al. Mickiewicza 30 w Krakowie. KC-zp.272-351/16
Dodano: 2016-07-22 - Termomodernizacja ścian budynku głównego w Powiatowych Zakładach Opiekuńczo-Leczniczych w Grojcu
Dodano: 2016-07-21 - Remont budynku Sądu Rejonowego w Myślenicach przy ul. Piłsudskiego 7 - etap II
Dodano: 2016-07-19