Przetargi.pl
Modernizacja Przedszkola nr 2 w Biłgoraju

Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
  • Data zamieszczenia: 2016-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
    Plac Wolności 16 16
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
    REGON: 95036902000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Przedszkola nr 2 w Biłgoraju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje remont pomieszczeń wewnątrz budynku Przedszkola nr 2 w Biłgoraju. W zakres ten wchodzi: a) remont pomieszczeń w podpiwniczeniu: - wymiana drzwi z ościeżnicami - 2 szt. - wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie wraz z gruntowaniem, - malowanie ścian i sufitów - wykonanie tynków nakrapianych o wysokości 1,2m w korytarzu, szatni i klatce schodowej. b) remont parteru - korytarz - demontaż istniejących drzwi metalowych z klatki schodowej na korytarz - demontaż naświetli naświetla przy drzwiach z pustaków szklanych luksfer - zamontowanie nowych drzwi metalowych pełnych p.poż EI30 wraz z samozamykaczem, - montaż nowych naświetli z aluminium i szkłem zespolonym podwójnie (szkło mleczne)bezpieczne P2,(u dołu panek pełny aluminiowy). - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie wraz z gruntowaniem, - wykonanie tynku nakrapianego wysokości 1,2m - wymiana drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami w salach - 9szt - zamontowanie na narożach listew ochronnych przy drzwiach, - zdemontowanie osłon grzejnikowych i wykonanie nowych wraz z montażem. c) parter - aneks kuchenny: - rozebranie posadzek z płytek i położenie nowych płytek (wzór i kolor uzgodnić z inwestorem) w zmywalni, pom. gospodarczym, magazynie chłodni, korytarzu. - wykonanie posadzek i tynków, - rozebranie płytek na ścianach i położenie nowych (kolor i wzór uzgodnić z inwestorem), - rozebranie wykładzin z płytek PCV i położenie płytek terakotowych układanych na kleju wraz z fugowaniem, - malowanie pomieszczeń wraz z gruntowaniem, - malowanie istniejących rur stalowych i innych elementów metalowych farbą olejną, - silikonowanie urządzeń, - wywiezienie gruzu i uporządkowanie pomieszczeń, - malowanie farbą olejną osłon grzejnikowych. - wymiana drzwi na fabrycznie wykończone wraz z ościeżnicami - 5szt. d) Sala MOTYLKI - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie wraz z gruntowaniem, - malowanie ścian i sufitu, - wymiana drzwi wraz z ościeżnicą - 1 szt. - malowanie ścian i sufitu w łazience, - demontaż osłon grzejnikowych i wykonanie nowych wraz z zamontowaniem, - zamontowanie listew ochronnych na narożach ścian, e) Sala BIEDRONKI - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie wraz z gruntowaniem, - malowanie ścian i sufitu, - wymiana drzwi wraz z ościeżnicą - 2 szt. - wymiana naświetli w łazience i POM. Gospodarczym na PCV - malowanie ścian i sufitu w łazience i POM. Gospodarczym. - demontaż osłon grzejnikowych i wykonanie nowych wraz z zamontowaniem, - zamontowanie listew ochronnych na narożach ścian, e) Sala KOTKI - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie wraz z gruntowaniem, - malowanie ścian i sufitu, - wymiana drzwi wraz z ościeżnicą - 2 szt. - wymiana naświetli w łazience i Pom. gospodarczym na PCV - malowanie ścian i sufitu w łazience i pom. gospodarczym. - demontaż osłon grzejnikowych i wykonanie nowych wraz z zamontowaniem, - zamontowanie listew ochronnych na narożach ścian, - rozebranie posadzki z płytek i wykonanie nowej wraz z cokolikiem, f) remont korytarza na piętrze: - demontaż drzwi metalowych wraz z ścianką z pustaków szklanych luksfer, - zamontowanie drzwi p.poż EI30wraz z samozamykaczem 1 szt - wykonanie naświetla z aluminium (u dołu panel pełny a u góry ze szkłem bezpiecznym P2) - wykonanie gładzi gipsowych wraz z gruntowaniem na ścianach i suficie, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia), - wykonanie lamperii farbą natryskową do wysokości 120cm - ułożenie istniejących przewodów w korytkach PCV, - rozebranie istniejących obudów grzejnikowych, - wykonanie nowych osłon grzejnikowych wraz z zamontowaniem - wymiana drzwi fabrycznie wykończonych z ościeżnicą - 9szt. - zamontowanie listew wokół drzwi, g) piętro - aneks kuchenny - skucie posadzek i wyrównanie podłoża, - ułożenie terakoty, - skucie płytek na ścianach i położenie nowych, - malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów (kolor do uzgodnienia) - gruntowanie podłoży, - malowanie farbą olejną elementów metalowych, - wymiana drzwi na fabrycznie wykończone wraz z ościeżnicami - 5szt. - wymiana drzwi na aluminiowe pełne wraz z ościeżnicą EI30 h) sala SMERFY na piętrze: - położenie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, - zagruntowanie podłoży gipsowych, - malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia), - rozebranie obudowy grzejnika i wykonanie nowej obudowy, - wymiana istniejącego naświetla w łazience i wstawienie nowego P2, - wymiana drzwi wraz z ościeżnicą w łazience, - montaż listew narożnych na ścianach, i)Sala zajęć PSZCZÓŁKI - cyklinowanie i lakierowanie parkietu wraz z lakierowaniem lakierem ekologiczny i wymianą listew przyściennych, - położenie na ścianach i suficie gładzi gipsowych, - gruntowanie ścian i sufitu, - malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia), - rozebranie drabinek w sali i ponowny ich montaż, - rozebranie osłon grzejnikowych, - wykonanie nowych osłon. - zamontowanie listew narożnych na ścianach. j) sala zajęć KRASNALE - wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i suficie, - zagruntowanie podłoży, - malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną (kolor do uzgodnienia), - rozebranie osłon grzejnikowych, - wykonanie nowych osłon grzejnikowych - wymiana drzwi do łazienki i do schowka - 2 szt, - wymiana naświetli nad drzwiami do łazienki i schowka na okno P-2 - 2 szt, - zamontowanie na narożach ścian listew ochronnych. k) sala zajęć SŁONECZKA - cyklinowanie parkietu i polakierowanie lakierem ekologicznym wraz z wymianą listew przyściennych - położenie gładzi gipsowej na ścianach i suficie, - gruntowanie ścian i sufitu, - malowanie ścian i sufitu emulsją (kolor do uzgodnienia), - rozebranie istniejących osłon grzejnikowych, - wykonanie nowych osłon grzejnikowych. - zamontowanie listew ochronnych, - -wymiana drzwi do łazienki i do schowka wraz z ościeżnicą- 2 szt - wymiana okna do łazienki i schowka na P-2- 2 szt. - wykonanie tynków przy ościeżnicach. l) klatki schodowe - Malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z przetarciem, - gipsowanie ścian do wysokości 120cm, - gruntowanie ścian i sufitów, - wykonanie tynków nakrapianych o wysokości 120cm, - malowanie balustrad i krat metalowych, - wykonanie ścianki na 1-piętrze drewnianej z polakierowaniem. 1. Informacja o terenie budowy Jest to budynek Przedszkola, 1- piętrowy z podpiwniczeniem. Budynek jest z zewnątrz ocieplony i wykonana jest elewacja. 2. Organizacja robót i, przekazanie placu budowy Wykonawca tak powinien zorganizować roboty budowlane by zapewnić bezpieczeństwo przebywającym osobom. Na czas budowy Wykonawca zabezpiecza teren wokół obiektu. Teren budowy Inwestor przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3. Zabezpieczenie interesów osób trzecich Wykonawca jest odpowiedzialny za przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz powinien zapewnić ochronę własności publicznej i prywatnej. Istniejące na terenie instalacje naziemnie i podziemne, np. kable, rurociągi i sieci powinny być wskazane Wykonawcy przez zamawiającego przy przekazaniu placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia instalacji i urządzeń przed ich uszkodzeniem, a także do natychmiastowego powiadomienia inspektora nadzoru i właściciela instalacji i urządzeń, jeżeli zostaną przypadkowo uszkodzone w trakcie realizacji robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody w instalacjach urządzeniach naziemnych i podziemnych spowodowane w trakcie wykonywania robot budowlanych. 4. Wymagania dotyczące ochrony środowiska Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów zakresu ochrony środowiska na placu budowy i poza jego terenem. Będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczeń powietrza, wód gruntowych i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót budowlanych. 5. Warunki bezpieczeństwa i ochrona przeciwpożarowa na budowie. Wykonawca będzie realizował roboty zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami BHP. Nie dopuści do pracy w warunkach niebezpiecznych, szkodliwych dla zdrowia i nie spełniających odpowiednich wymagań sanitarnych. Wykonawca dostarczy na budowę i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne do dla zapewnienia bezpieczeństwa a także zapewni wyposażenie w urządzenia socjalne oraz odzież wymaganą dla personelu zatrudnionego na placu budowy. Wykonawca będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. 6. Warunki po stronie wykonawcy: Wykonawca będzie zobowiązany do: - utrzymania porządku na budowie - utrzymania czystości terenu przy placu budowy - uporządkuje teren jak i pomieszczenia po wykonaniu prac . Ogólne wymagania dotyczące robót: Przy wykonywaniu robot mogą być zatrudnieni wyłącznie pracownicy, którzy odpowiadają wymaganiom określonym w taryfikatorze kwalifikacyjnym dla danego stanowiska pracy zostali przeszkoleni w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz uzyskali orzeczenie lekarskie o dopuszczeniu do określonej pracy. Pracownicy są zobowiązani utrzymywać w należytym stanie i porządku miejsc pracy oraz obsługiwane maszyny i urządzenia jak również eksploatować je zgodnie z przepisami techniczno-ruchowymi. Osoby kierowania i nadzoru zobowiązani są kontrolować każde stanowisko pracy i instruować pracowników o zasadach bezpieczeństwa wykonania robot.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysięcy złotych) 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. 2014r. poz. 1804). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Modernizacja Przedszkola nr 2 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP pełnomocnictw,, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielanej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach