Kancelaria Prezydenta RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, Wiejska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
- Data zamieszczenia: 2018-05-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezydenta RP
Wiejska 10
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 226 952 863, , fax. 695-28-62
REGON: 000000023 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.prezydent.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja (przebudowa) instalacji wentylacji i klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Pałacu Prezydenckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) wykonanie nowych systemów wentylacji i klimatyzacji, 2) wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin od klimatyzatorów do kanalizacji, 3) wykonanie demontażu nieczynnych kratek wentylacyjnych oraz zdekapitalizowanych urządzeń służących do chłodzenia pomieszczeń wraz z reperacją przegród, 4) wykonanie instalacji ciepła technologicznego dla centrali wentylacyjnej, 5) wymianę agregatu wody lodowej oraz oczyszczenie i przygotowanie dachu pod montaż nowej wytwornicy, 6) włączenie nowych układów klimatyzacyjnych do istniejącego systemu BMS i SAP wraz zapewnieniem ich administracji w pomieszczeniu nadzoru, 7) uruchomienie i regulacja wykonanych instalacji, 8) pełnienie usług serwisowych w czasie obowiązywania okresu gwarancji tj. maksymalnie 4 lata od dnia zawarcia umowy (min 2 razy do roku). W zakres usług wchodzi serwis: - centrali wentylacyjnej (komplet wraz z automatyką oraz wymianą filtrów); - chłodnic kanałowych; - wytwornicy lodowej; - nawilżaczy (z wymianą wkładów); - nawiewników i wywiewników; - klap ppoż. (współdziałanie z systemem BMS); - instalacji c.t. , wody i kanalizacji ( w zakresie obsługi instalacji wentylacji i klimatyzacji); - instalacji elektrycznej zasilającej cały system wentylacji i klimatyzacji (styki, połączenia). 2. Prace, o których mowa w pkt. 1 ppkt 1 – 7 należy wykonać w oparciu i w zgodzie z projektami: : 1) Projektem budowlano - wykonawczym, 2) Projektem budowlanym, 3) Projektem wykonawczym, 5) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - instalacje klimatyzacyjne - część instalacje elektryczne, 6) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - wytwornica wody lodowej - Instalacje wentylacji i klimatyzacji, 7) Przedmiarami robót - zwane dalej „Dokumentacją”. Zamawiający, na podstawie art. 51 ust. 4 w zw. z art. 37 ust. 5 w zw. z art. 10c pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) przekaże specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z Dokumentacją, o której mowa w ppkt. 1 – 7, Wykonawcom, którzy zostaną zaproszeni do II etapu postępowania wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty : 1) Postanowienie i decyzje Wojewody Mazowieckiego oraz Stołecznego Konserwatora Zabytków , 4. Miejsce realizacji zamówienia: Pałac Prezydencki ul. Krakowskie Przedmieście 46/48, Warszawa. 5. Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji liczonej od daty podpisania protokołu końcowego robot bez uwag. 6. Podczas trwania okresu gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie pełnić usługę serwisową maksymalnie 4 lata od dnia zawarcia umowy (minimum 2 razy do roku w okresie wiosennym oraz jesiennym). Mając na uwadze termin zawarcia umowy, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do wyliczeń 7 serwisów obejmujących okres: - serwis w porze wiosennej oraz jesiennej w roku 2019; - serwis w porze wiosennej oraz jesiennej w roku 2020; - serwis w porze wiosennej oraz jesiennej w roku 2021; - serwis w porze wiosennej w roku 2022. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000 złotych polskich (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o ile wymóg taki wynika z odrębnych przepisów, lub do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę, określonych w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/UE, lub spełniać inne wymogi określone w tym załączniku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od przesłania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1 a ustawy Pzp (poinformowania o wynikach oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i otrzymanych ocenach spełniania tych warunków zamawiający niezwłocznie informuje wykonawców, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp [z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798) złożyli odrębne wnioski, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia] (załącznik nr 6 dostępny na stronie Zamawiającego). 2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zdolności lub sytuację innego podmiotu, przedkłada, stosownie do art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, wraz z oświadczeniami, o których mowa w pkt. III. 3) ogłoszenia, zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 7 dostępny na stronie Zamawiającego). 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt III. 3) ogłoszenia. 4. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do wniosku musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 5. W przypadku podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub załączników składanych wraz z wnioskiem w inny sposób niż określony w odpowiednim rejestrze lub ewidencji albo też przez inne osoby niż wymienione w odpowiednim rejestrze lub ewidencji na podstawie udzielonego im pełnomocnictwa, należy do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączyć przedmiotowe pełnomocnictwo. W wypadku przedłożenia kopii pełnomocnictwa do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymagane będzie notarialne poświadczenie zgodności z oryginałem. Także udzielanie dalszych pełnomocnictw musi być potwierdzone notarialne. W przypadku, gdy z przedłożonego odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji nie wynika uprawnienie do reprezentacji przez osoby, które podpisały pełnomocnictwo, należy przedłożyć odpis z rejestru lub ewidencji aktualny na datę podpisania pełnomocnictwa, potwierdzający uprawnienie tych osób do udzielenia pełnomocnictwa.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
Dodano: 2024-07-04 - Przebudowa układu chłodzenia i instalacji wentylacji mechanicznej w budynku OKRL Gdańsk
Dodano: 2024-06-27 - Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynku Delegatury NIK w Kielcach.
Dodano: 2024-06-20 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki
Dodano: 2023-08-14 - Modernizacja systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku Zachęty – Narodowej Galerii Sztuki.
Dodano: 2023-07-19 - Budowa instalacji klimatyzacji, w pomieszczeniach biurowych w budynku administracyjno-biurowym w Ostrołęce, przy ulicy Augusta Emila Fieldorfa „Nila” 15
Dodano: 2023-03-13 - Modernizacja automatyki i centrali wentylacji oraz systemu dystrybucji w obiekcie hali sportowej przy ul. Obrońców Tobruku 40 w Warszawie
Dodano: 2021-01-29 - Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem instalacji hipoksji w Centralnym Ośrodku Sportu w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2021-01-27 - Wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku dydaktyczno – laboratoryjnym Wolica SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej
Dodano: 2020-12-23