Przetargi.pl
„Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej na gruntach rolnych w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki - Kolonia w ramach zadania przebudowa drogi gminnej nr 118054L od km 0+181,55 do km 0+363,10 w miejscowości Rudnik-Kolonia”

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 818 212 695
  • Data zamieszczenia: 2020-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 818 212 695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej na gruntach rolnych w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki - Kolonia w ramach zadania przebudowa drogi gminnej nr 118054L od km 0+181,55 do km 0+363,10 w miejscowości Rudnik-Kolonia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja (przebudowa) drogi gminnej na gruntach rolnych w obrębie geodezyjnym Rudnik Szlachecki-Kolonia w ramach zadania przebudowa drogi gminnej nr 118054L od km 0+181,55 do km 0+363,10 w miejscowości Rudnik-Kolonia”. 1.1 Zakres robót obejmuje: 1)roboty przygotowawcze: -roboty pomiarowe, -rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 20 cm., -ręczne kopanie oraz zasypywanie rowów dla rur osłonowych, -zabezpieczenie przewodów telekomunikacyjnych i energetycznych rurą osłonową PE o śr. 110 mm. z uszczelnieniem ich końców, 2)roboty ziemne: -plantowanie skarp i dna wykopów/nasypów wykonanych mechanicznie, -wykopy i przekopy wykonane koparkami, -roboty ziemne wykonywane mechanicznie koparkami, -wykonanie nasypów mechanicznie z formowaniem i zagęszczeniem nasypu, 3)podbudowa: -profilowanie i zagęszczanie podłoża mechaniczne, -wykonanie warstwy mrozoodpornej z mieszanki związanej cementem, -wykonanie podbudowy zasadniczej, -mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, 4)nawierzchnia: -warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm, -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm, 5) roboty wykończeniowe: -umocnienie poboczy mieszanką niezwiązaną z kruszywa C90/3 o uziarnieniu 0/31,5 śr., gr. 15 cm, 6) montaż dwóch sztuk znaków drogowych- A30. Podstawowe parametry projektowanej drogi: -klasa techniczna drogi-D -długość drogi-181,55m, -podstawowa szerokość jezdni - 3,50 m, -prędkość projektowa V=30km/h ograniczona znakami, -utwardzone kruszywem pobocze o szerokość- 0,75 m, -kategoria obciążenia ruchem KR-1, -grupa nośna podłoża G2. 2. Powyższe roboty należy wykonać w granicach istniejącego pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: - dokumentacja techniczna do zgłoszenia robót budowlanych, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - pomocniczo dołączono przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawca, wraz z wypełnionym formularzem ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ), podpisanym przez umocowanych przedstawicieli, składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 i 2, 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i ust. 2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych Zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. B. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369, z późn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, a także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia oraz powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach