Przetargi.pl
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Żurawce, gmina Lubycza Królewska stanowiącej drogę gminną nr 111964 L.

Gmina Lubycza Królewska ogłasza przetarg

  • Adres: 22-680 Lubycza Królewska, ul. Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 617 002 , fax. 846 617 412
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubycza Królewska
    ul. Kolejowa 1
    22-680 Lubycza Królewska, woj. lubelskie
    tel. 846 617 002, fax. 846 617 412
    REGON: 95036894800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubycza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Żurawce, gmina Lubycza Królewska stanowiącej drogę gminną nr 111964 L.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie geodezyjnym Żurawce, gmina Lubycza Królewska stanowiącej drogę gminną nr 111964 L w kilometrze od 0+006 do km 0+386 o dł. 0,380 km. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 2.1 ROBOTY KWALIFIKOWALNE: a) remont istniejącej nawierzchni ( w km 0+006 do 0+641) - wyrównanie lokalnych wyboi i zdeformowań kruszywem stabilizowanym cementem zagęszczonym mechanicznie o gr. do 10 cm; - wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem stabilizowanym cementem zagęszczonym mechanicznie o gr. do 12 cm; b) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych (od km 0,006 do km 0+896) - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem; - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa wiążąca); - nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna); 2.2. ROBOTY NIEKWALIFIKOWANE a) roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy linowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym; b) roboty ziemne: wykonane koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km; c) remont istniejących rowów, wykopy oraz przekopy o głębokości do 3,0 m koparkami podsiębiernymi z transportem urobku na odległość do 1 km samochodem samowyładowawczym; d) ręczne formowanie poboczy z gruntu dostarczanego samochodami samowyładowczymi; e) utwardzenie poboczy w km 0+006 do km 0+896 z kruszyw naturalnych gr. 15 cm - materiał inwestora; f) utwardzenie poboczy z kruszywa stabilizowanego 3% cementem gr. 5 cm; g) oznakowanie: pionowe znaki drogowe – słupki z rur stalowych wg Planu zagospodarowania, pionowe znaki drogowe – znaki ostrzegawcze i informacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r., poz. 299 t.j.); 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubyczy Królewskiej Nr 38 9617 0005 0000 0071 2000 0010 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz (art. 45 ust.6 pkt 2-5 ustawy PZP) winno być złożone w formie oryginału. 7. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1) gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; 2) okres ważności gwarancji nie będzie krótszy niż okres związania ofertą określony w SIWZ. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp, przekazuje samodzielnie Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o treści zgodnej z załączonym wzorem (załącznik Nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży wyżej wymienionego oświadczenia, lub oświadczenie jest niekompletne, zawiera błędy lub budzi wątpliwości, Zamawiający wezwie do jego złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia, lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach