Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
- Data zamieszczenia: 2009-12-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
REGON: 22041530500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz. chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia w Malborku, znak sprawy PCZ.ZP.25/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz. chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia w Malborku Przedmiot i zakres prac 1. rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych , płytek ceramicznych, oraz posadzki cementowej pod płytkami ceramicznymi 2. usuniecie powłok malarskich 3. skucie fartuchów z płytek ceramicznych przy umywalkach 4. wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i przebicia w ścianach otworów drzwiowych oraz poszerzenie istniejących 5. wywóz i utylizacja gruzu 6. wykonanie stropu podwieszonego wraz z malowaniem 7. wykonanie gładzi gipsowej 8. ułożenie wykładziny typu winylowych - oraz uzupełnieniem warstw podkładowych 9. licowanie ścian płytkami ceramicznymi wraz z uszczelnieniem 10. malowanie ścian farbami emulsyjnymi oraz techniką typu DIALCOLOR 11. malowanie ścian wodorozcieńczalną akrylową farbą lateksową do wnętrz o właściwościach przeciwdziałających powstawaniu pleśni typu TIKKURILA 12. montaż drzwi wewnętrznych z profili aluminiowych 13. montaż wentylatora wyciągowego i przewodów wentylacyjnych z PCV 14. wymiana przewodów, osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych 15. wymiana przyborów sanitarnych ( umywalki, baterie umywalkowe, zlewy oraz baterie zlewozmywakowe), 16. dostosowanie rurarzu wodociągowego i kanalizacyjnego do nowych przyborów oraz miejsce ich montażu. Szczegółowy opis zawiera przedmiar robót stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualnie rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięta, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Oferent przystępujący do składa ofertę na całość zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; lub którzy przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt 1.1 do 1.4 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców nie utrudnia uczciwej konkurencji 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz ofertowo - cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 A.2) kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 3 A.3) istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4 A.4) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B.4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę E.3 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców i załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja budynku przy ul. Warszawskiej 18 w Kwidzynie na potrzeby Dziennego Domu Senior-Wigor
Dodano: 2016-07-26 - Częściowa wymiana instalacji elektrycznej, roboty sanitarne, roboty posadzkarskie, tynkarskie, malarskie w budynku nr 1 na terenie kompleksu wojskowego Gdynia OSzŻMW.
Dodano: 2016-04-28 - Remont pomieszczeń, remont sanitariatu, klatki schodowej, roboty tynkarskie, malarskie, sanitarne i elektryczne, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 142 na terenie kompleksu wojskowego w Gdyni.
Dodano: 2016-04-28 - Przebudowa i modernizacja sieci energetycznych, sanitarnych i hydrantowych oraz wykonanie instalacji i systemów w zakresie bezpieczeństwa pożarowego w budynkach dydaktyczno-szkoleniowych nr 7, 9, 10 na terenie Akademii Marynarki Wojennej w Gdyni.
Dodano: 2016-04-08 - Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 5.186.000 euro na wymianę instalacji wody zimnej, instalacji hydrantowej i kanalizacji sanitarnej w budynku biurowym PPNT Gdynia przy al. Zwycięstwa 96/98
Dodano: 2015-07-22 - Roboty remontowe w budynku nr 104 w kompleksie wojskowym m. Słupsk
Dodano: 2015-06-25 - Roboty remontowe w budynku nr 104 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2015-05-20 - Przebudowa budynku przy ul. Kołłątaja 4 na potrzeby Ośrodka Terapii i Rehabilitacji dla Dzieci
Dodano: 2015-05-20 - Przebudowa wnętrza budynku biurowego mieszczącego się w Gdyni przy ulicy Opata Hackiego 14
Dodano: 2015-02-24 - Termomodernizacja budynku warsztatów mechanicznych i grupy VI wraz z częściową wymianą okien Schroniska dla Nieletnich w Chojnicach, ul. Igielska 8.
Dodano: 2014-06-24