Przetargi.pl
Modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz. chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia w Malborku, znak sprawy PCZ.ZP.25/09

Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej 105/106
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 64 60 264 , fax. 0-55 64 60 235
  • Data zamieszczenia: 2009-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 105/106
    82-200 Malbork, woj. pomorskie
    tel. 0-55 64 60 264, fax. 0-55 64 60 235
    REGON: 22041530500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz. chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia w Malborku, znak sprawy PCZ.ZP.25/09
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pracowni USG i pomieszczenia ordynatora oddz. chirurgicznego oraz malowanie klatki schodowej oddz. chirurgicznego Powiatowego Centrum Zdrowia w Malborku Przedmiot i zakres prac 1. rozebranie posadzek z wykładziny z tworzyw sztucznych , płytek ceramicznych, oraz posadzki cementowej pod płytkami ceramicznymi 2. usuniecie powłok malarskich 3. skucie fartuchów z płytek ceramicznych przy umywalkach 4. wykucie z muru ościeżnic drzwiowych i przebicia w ścianach otworów drzwiowych oraz poszerzenie istniejących 5. wywóz i utylizacja gruzu 6. wykonanie stropu podwieszonego wraz z malowaniem 7. wykonanie gładzi gipsowej 8. ułożenie wykładziny typu winylowych - oraz uzupełnieniem warstw podkładowych 9. licowanie ścian płytkami ceramicznymi wraz z uszczelnieniem 10. malowanie ścian farbami emulsyjnymi oraz techniką typu DIALCOLOR 11. malowanie ścian wodorozcieńczalną akrylową farbą lateksową do wnętrz o właściwościach przeciwdziałających powstawaniu pleśni typu TIKKURILA 12. montaż drzwi wewnętrznych z profili aluminiowych 13. montaż wentylatora wyciągowego i przewodów wentylacyjnych z PCV 14. wymiana przewodów, osprzętu elektrycznego i opraw oświetleniowych 15. wymiana przyborów sanitarnych ( umywalki, baterie umywalkowe, zlewy oraz baterie zlewozmywakowe), 16. dostosowanie rurarzu wodociągowego i kanalizacyjnego do nowych przyborów oraz miejsce ich montażu. Szczegółowy opis zawiera przedmiar robót stanowiący zał. Nr 1 do SIWZ. Przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczenia ceny, która powinna uwzględnić ewentualnie rozbieżności w ilości robót pomiędzy przedmiarem a dokumentacją projektową, opisem przedmiotu zamówienia i specyfikacjami technicznymi. Koszt wykonania robót, których ilość została zaniżona w przedmiarze lub zostały w nim pominięta, a występują w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i opisie przedmiotu zamówienia stanowi ryzyko wykonawcy i będzie uznany za ujęty w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. W razie stwierdzenia konieczności wykonania robót nie ujętych w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej, opisie przedmiotu zamówienia oraz specyfikacji technicznej a niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, zostanie udzielone wykonawcy zamówienie dodatkowe w trybie art. 67.1.5 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia. Oferent przystępujący do składa ofertę na całość zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; lub którzy przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt 1.1 do 1.4 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców nie utrudnia uczciwej konkurencji 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Prawa zamówień publicznych 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) formularz ofertowo - cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 2 A.2) kosztorys ofertowy zgodnie z załączonym przedmiarem robót - załącznik nr 3 A.3) istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4 A.4) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5 B. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert B.4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych E.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/ osoby uprawnione do podpisania do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem E.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę E.3 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie analizy oświadczeń lub dokumentów wymaganych od wykonawców i załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach